МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
DAS NOMENDer Dativ Herr Braun hilft dem Freund. – Der Lehrer antwortet dem Kind. – Wie geht es der Frau und den Kindern?
Dativ Plural hat immer die Endung –n. Übung 1. 1. Die Frau antwortet d_ Briefträger. 2. Die Bücher gehören d_ Kind. 3. Herr Robertson dankt d_ Lehrer und d_ Lehrerin herzlich. 4. Wem gehören die Sachen hier? Der Bleistift gehört mein_ Sohn, das Heft gehört mein_ Tochter, die Bücher gehören d_ Kind_ (Plur.). 5. Herr Braun hilft d_ Freund_ (Plur.). 6. Ich rauche keine Zigaretten und trinke keinen Kaffee. Zigaretten und Kaffee schaden d_ Gesundheit. 7. Herr Müller hilft d_ Schüler (d_ Schülerin, d_ Briefträger, d_ Frau). 8. Frau Meier hilft viel_ Schüler_ (viel_ Schülerin_, viel_ Frau_). 9. Kuchen schadet d_ Kind_ (Pl.) nicht.
Übung 2. Dativ und Akkusativ. 1. Herr Müller erklärt d_ Fahrplan. 2. Frau Braun gibt d_ Gast d_ Hand. 3. Wir kaufen d_ Kind ein Buch. 4. Er bietet d_ Freund ein_ Zigarette an. 5. Der Briefträger bringt d_ Frau d_ Telegramm. 6. Walter diktiert d_ Freund ein_ Brief. 7. Richard gibt d_ Briefträger d_ Geld. 8. Die Frau bringt d_ Mann d_ Zeitung. 9. Bietet ihr d_ Freund kein_ Zigaretten an? 10. Ich gebe d_ Kindern mein_ Bücher.
Übung 3. Bilden Sie Sätze! 1. gehören, Auto, Gast. 2. schaden, Kaffee, Kind. 3. öffnen, Herr Müller, Tür, Gast. 4. anbieten, Walter, Zigaretten, Freund. 5. schreiben, wir, Brief, Freund. 6. zeigen, du, Stadt, Gast. 6. zeigen, wir, Rechnung, Freunde. 8. bringen, Frau Braun, Geld, Briefträger. 9. Kaufen, sie, ein Schwamm, Kind.
DAS FRAGEPRONOMEN „WEM“
Wem gehören die Bücher? – Sie gehören dem Freund (dem Kind, der Frau). Sie gehören den Freunden (den Kindern, den Frauen).
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|