Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






IX. НАУКОВИЙ СТИЛЬ І ЙОГО ЗАСОБИ У ПРОФЕСІЙНОМУ СПІЛКУВАННІ

9.1. Становлення і розвиток наукового стилю української мови

9.2. Особливості, рубрикація, лінійна та індексна нумерації наукового тексту

9.3. Жанри наукових досліджень

 

X. ПРОФЕСІЙНА КОМУНІКАЦІЯ. СПІЛКУВАННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

10.1. Сутність спілкування, функції

10.2. Спілкування й комунікація

10.3. Види, типи і форми професійного спілкування

10.4. Невербальні компоненти спілкування

10.5. Поняття ділового спілкування

 

XI. РИТОРИКА І МИСТЕЦТВО ПРЕЗЕНТАЦІЇ

11.1. Поняття про ораторську (риторичну) компетенцію

11.2. Презентація як різновид професійного мовлення

 

XII. КУЛЬТУРА УСНОГО ФАХОВОГО СПІЛКУВАННЯ

12.1. Особливості усної комунікації

12.2. Індивідуальні та колективні форми фахового спілкування. Функції та види бесід

12.3. Етикет телефонної розмови

 

XIII. ФОРМИ КОЛЕКТИВНОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПРОБЛЕМ

13.1. Наради, збори, дискусії як форми колективного обговорення. Мистецтво перемовин

 

XIV. ПРОБЛЕМИ ПЕРЕКЛАДУ І РЕДАГУВАННЯ НАУКОВИХ ТЕКСТІВ

14.1. Форми і види перекладу

14.2. Калькування

14.3. Переклад термінів

14.4. Особливості редагування наукового тексту

ЛІТЕРАТУРА

ДОДАТКИ

Додаток 1

Додаток 2

Додаток 3

Додаток 4

Додаток 5

Додаток 6

Додаток 7

Додаток 8

Додаток 9

Додаток 10


 

ВСТУП

 

Посібник “Українська мова (за професійним спрямуванням)” укладений на основі програми, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 21 грудня 2009 року № 1150 (Додаток № 2). Зазначена програма відрізняється від попередньої тим, що акцент із засвоєння відомостей про норми літературної мови усіх рівнів мовної ієрархії переноситься на законодавчі та нормативно-стильові основи професійного спілкування, формування навичок наукової комунікації і фахової мови.

Реалізація завдань програми здійснюється шляхом вивчення дисципліни “Українська мова (за професійним спрямуванням)”. Зміст посібника не дублює шкільної програми з української мови, а базується на культурі усного і писемного професійного спілкування, умінні використовувати набуті знання і навички в професійній сфері. У разі необхідності повторення основ граматики й орфографії української мови, студенти можуть скористатися посібниками: “Українська мова професійного спрямування. Частина І: Навч. посіб. / Л.Є. Гапонова, В.М. Голенко, Н.В. Леонова та ін. (2009 р.)” і “Українська мова за професійним спрямуванням. Частина ІІ: Навч. посіб. / Л.Є. Гапонова, В.М. Голенко, Н.В. Леонова та ін. (2010 р.)”.

Метою посібника є підвищення рівня загальномовної підготовки, комунікативної компетентності студентів, практичне оволодіння основами офіційно-ділового, наукового, розмовного стилів української мови. Це забезпечить ефективне професійне спілкування, вироблення навичок оптимальної мовної поведінки у професійній сфері; набуття методів впливу на співрозмовника; сприйняття й відтворення фахових текстів, засвоєння лексики і термінології певного фаху, вибір комунікативно виправданих мовних засобів, належне користування різними типами словників.

Посібник призначений для студентів усіх спеціальностей «Професійна освіта» за кваліфікаційним рівнем «бакалавр педагогіки» (підготовка до поточного, підсумкового контролю, написання контрольних робіт, підготовка до іспиту).

 

 


Читайте також:

  1. II. Основні засоби
  2. III. Медико-відновлювальні засоби
  3. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  4. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  5. L2.T4/1.3. Засоби дозування сипучих матеріалів.
  6. L3.T4/2. Засоби переміщення рідин.
  7. V Засоби навчання
  8. VI. Готичний та ренесансний стиль у храмовій архітектурі та живописі (20хв.)
  9. VIII. УКРАЇНСЬКА ТЕРМІНОЛОГІЯ В ПРОФЕСІЙНОМУ СПІЛКУВАННІ
  10. XIII. НАУКОВИЙ СТИЛЬ І ЙОГО ЗАСОБИ У ПРОФЕСІЙНОМУ СПІЛКУВАННІ
  11. А. науковий факт, b. гіпотеза, с. метод




Переглядів: 989

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VIII. УКРАЇНСЬКА ТЕРМІНОЛОГІЯ В ПРОФЕСІЙНОМУ СПІЛКУВАННІ | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.