Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичні навички, які закріплені за учбовим елементом

1. Визначення групи крові

2. Визначення групової та індивідуальної сумісності крові

1. Визначення групи крові:

Техніка

  1. Маркірують тарілку з визначенням місця розташування стандартних сироваток різних груп
  2. Згідно цієї маркіровки наносять стандартну сироватку кожної із трьох груп (на верхній половині тарілки – сироватка однієї серії, на нижній – другої).
  3. Праворуч від сироваток розташовують визначаєму кров у співвідношенні 10:1
  4. Кожну стандартну сироватку і кров перемішують окремою чистою скляною паличкою (перш ніж зробити висновок у суміш додають по 1 краплі ізотонічного розчину натрію хлориду й обережно погойдують тарілку протягом 5 хвилин, після чого по аглютинації в тих або інших краплях стандартних сироваток визначають групову приналежність крові).

Проби на сумісність

Проба на групову сумісність

Техніка

  1. На тарілку або предметне скло наносять сироватку реципієнта і донорську кров у співвідношенні 10:1, дають спокій на 2 хвилини, потім погойдують.
  2. Для виключення псевдоаглютинації додають 1-2 краплі ізотонічного розчину натрію хлориду. Облік результату оцінюють через 5 хвилин ( при відсутності аглютинації-кров донора і реципієнта сумісна)

Проба на індивідуальну сумісність

Техніка

1. На чашку Петрі наносять сироватку крові реципієнта і донорську кров у співвідношенні 10:1, додають 10% розчин желатину підігрітий

  1. Після перемішування сироватки з кров'ю чашку Петрі поміщають на 10 хвилин на водяну лазню температури від 46 до 48ºС
  2. Через 10 хвилин додають 2 краплі ізотонічного розчину натрію хлориду, погойдують чашку й оцінюють результат (поява аглютинації свідчить про неприпустимість переливання даної крові)

Біологічна проба

Техніка

1. Перші 45 мл крові переливають у три прийоми по 10-15 мл струменем з інтервалами 3

хвилин ( під час інтервалу систему перекривають)

2. Якщо після переливання 45 мл крові відсутні ознаки несумісності (занепокоєння,

утруднення дихання, біль у попереку, почервоніння обличчя або блідість, прискорення

пульсу, зниження АТ), то переливання крові проводять краплинним способом.

Особливості обстеження хворих з гострою та хронічною кровотечею в порожнину нижнього поверху шлунково-кишкового тракту:


Читайте також:

  1. II. Практичні завдання
  2. II. Практичні завдання.
  3. IV. Міжпредметна інтеграція, базові знання, навички,
  4. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  5. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  6. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  7. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  8. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  9. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  10. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  11. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  12. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми




Переглядів: 200

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Опитування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.