МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ1. Яке місце посідає підсистема оцінювання працівників у системі управління персоналом організації? 2. Дайте визначення поняттям «оцінювання» та «оцінка» працівників. Яка між ними відмінність? 3. Хто в організації несе відповідальність за здійснення процесу оцінювання працівників? 4. Які є види та етапи оцінювання? 5. Якими є особливості оцінювання в процесі відбору кандидатів на вакантні посади? 6. Назвіть відомі Вам показники (критерії) оцінювання. Які, на Ваш погляд, якості працівників підлягають оцінюванню в першу чергу - ділові, професійні чи особистісні? 7. Назвіть основні критерії оцінювання для різних категорій працівників за посадами? В чому Ви вбачаєте суттєві відмінності між ними? 8. Чим, на Ваш погляд, відрізняються традиційні та нетрадиційні методи ділового оцінювання працівників? У чому полягають їх переваги і недоліки? 9. Назвіть застосовувані в практиці західноєвропейських компаній методи ділового оцінювання працівників? Які з них застосовуються в практиці роботи вітчизняних підприємств? 10. Як оцінити індивідуальний внесок кандидата за коефіцієнтом трудової участі (КТУ)? 11. Який документ складається в організації для проведення процедури поточного оцінювання і як часто її слід проводити? 12. На якому з етапів атестації складається та оформлюється атестаційний лист і в чому полягає його зміст і значення? 13. Якими є результати атестації працівників і як вони впливають на ефективність роботи організації? 14. Якими способами можна забезпечити об'єктивність висновків проведення атестації? 15. Якою у проведенні атестації є роль менеджера з персоналу? Рекомендована література: 1. Дмитренко Г. А. Мотивация и оценка персонала : [учеб. пособ.] / Дмитренко Г. А., Шарапатова Е А., Максименко Т. М. – К. : МАУП, 2002. – 248 с. 2. Закон України «Про професійний розвиток працівників» від 12.01.2012 № 4312-VІ . [Електронний ресурс] // Офіційний сайт Верховної Ради України. 3. Перебийніс В. І. Документування управлінської діяльності : [метод. посіб.] / Перебийніс В. І., Паламарчук Г. А., Сердюк О. І. – Полтава, 2001. – 112 с. 4. Постанова Кабінету Міністрів «Про затвердження Положення про проведення атестації державних службовців» № 1922 від 28 грудня 2000 р. [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://zakon.rada.gov.ua 5. Постанова Кабінету Міністрів «Про порядок проведення атестації працівників керівного складу державних підприємств» № 1571 від 27 серпня 1999 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу до пост. : http://zakon.rada.gov.ua 6.Сологуб М. Атестація спеціалістів методичні рекомендації / М. Сологуб // Довідник кадровика. – 2004. – № 3. – С. 37-44. 7.Сологуб М. Атестація спеціалістів методичні рекомендації / М. Сологуб // Довідник кадровика. – 2004. – № 4. – С. 22-30. 8.Управління персоналом : [навч. посіб.] / [Виноградський М. Д.,Беляєва С. В.,
Читайте також:
|
||||||||
|