МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ1. Яке місце посідає підсистема оцінювання працівників у системі управління персоналом організації? 2. Дайте визначення поняттям «оцінювання» та «оцінка» працівників. Яка між ними відмінність? 3. Хто в організації несе відповідальність за здійснення процесу оцінювання працівників? 4. Які є види та етапи оцінювання? 5. Якими є особливості оцінювання в процесі відбору кандидатів на вакантні посади? 6. Назвіть відомі Вам показники (критерії) оцінювання. Які, на Ваш погляд, якості працівників підлягають оцінюванню в першу чергу - ділові, професійні чи особистісні? 7. Назвіть основні критерії оцінювання для різних категорій працівників за посадами? В чому Ви вбачаєте суттєві відмінності між ними? 8. Чим, на Ваш погляд, відрізняються традиційні та нетрадиційні методи ділового оцінювання працівників? У чому полягають їх переваги і недоліки? 9. Назвіть застосовувані в практиці західноєвропейських компаній методи ділового оцінювання працівників? Які з них застосовуються в практиці роботи вітчизняних підприємств? 10. Як оцінити індивідуальний внесок кандидата за коефіцієнтом трудової участі (КТУ)? 11. Який документ складається в організації для проведення процедури поточного оцінювання і як часто її слід проводити? 12. На якому з етапів атестації складається та оформлюється атестаційний лист і в чому полягає його зміст і значення? 13. Якими є результати атестації працівників і як вони впливають на ефективність роботи організації? 14. Якими способами можна забезпечити об'єктивність висновків проведення атестації? 15. Якою у проведенні атестації є роль менеджера з персоналу? Рекомендована література: 1. Дмитренко Г. А. Мотивация и оценка персонала : [учеб. пособ.] / Дмитренко Г. А., Шарапатова Е А., Максименко Т. М. – К. : МАУП, 2002. – 248 с. 2. Закон України «Про професійний розвиток працівників» від 12.01.2012 № 4312-VІ . [Електронний ресурс] // Офіційний сайт Верховної Ради України. 3. Перебийніс В. І. Документування управлінської діяльності : [метод. посіб.] / Перебийніс В. І., Паламарчук Г. А., Сердюк О. І. – Полтава, 2001. – 112 с. 4. Постанова Кабінету Міністрів «Про затвердження Положення про проведення атестації державних службовців» № 1922 від 28 грудня 2000 р. [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://zakon.rada.gov.ua 5. Постанова Кабінету Міністрів «Про порядок проведення атестації працівників керівного складу державних підприємств» № 1571 від 27 серпня 1999 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу до пост. : http://zakon.rada.gov.ua 6.Сологуб М. Атестація спеціалістів методичні рекомендації / М. Сологуб // Довідник кадровика. – 2004. – № 3. – С. 37-44. 7.Сологуб М. Атестація спеціалістів методичні рекомендації / М. Сологуб // Довідник кадровика. – 2004. – № 4. – С. 22-30. 8.Управління персоналом : [навч. посіб.] / [Виноградський М. Д.,Беляєва С. В.,
Читайте також:
|
||||||||
|