Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ

1. Які елементи містить розвиток персоналу? Наведіть його визначення.

2. Які мотиви спонукають сьогодні працівників до розвитку та самовдосконалення?

3. Чим, на ваш погляд, відрізняються поняття «професійний розвиток» і «соціальний розвиток працівників»?

4. Чим відрізняється зміст понять «ділова кар'єра» та «службово-посадове переміщення» працівників?

5. Як впливають наслідки атестації на службово-посадове переміщення працівників в організації?

6. Який зміст ви вкладаєте у поняття «кар'єрист»? Чи можна називати кар'єристом будь-яку особу, яка здійснює просування по службі?

7. З яких етапів складається процес планування кар'єри?

8. Якими методами можна управляти службовою кар'єрою працівників?

9. У чому відмінності між поняттями «службова кар'єра» та «кар'єра»?

10. Охарактеризуйте основні моделі кар'єри та категорії працівників, які відповідають кожній з моделей.

11. Які є види кар'єри та які фактори визначають її напрям та швидкість?

12. Розкрийте суть професійного навчання на сучасному етапі.

13. Чим відрізняються поняття «навчання» та «освіта» працівників? Які існують види навчання персоналу та в чому різниця між ними?

14. Які методи навчання працівників є сьогодні найбільш розповсюдженими та ефективними?

15. Які Ви знаєте додаткові форми підготовки працівників?

16. У чому відмінності між навчанням на робочому місці та поза ним?

17. У чому сутність післядипломної та додаткової освіти, стажування й самоосвіти працівників з метою професійного розвитку?

18. Які переваги та недоліки сучасної системи багаторівневої освіти в Україні?

19. Визначте сутність категорії «управління мобільністю кадрів».

20. Як Ви розумієте поняття «ротація кадрів» та яку роль вона відіграє у процесі професійного розвитку персоналу?

21. Що таке «кадровий резерв» і як здійснюється його планування та підготовка?

22. Яким є місце і роль процесу розстановки персоналу за посадами в організації?

 

Рекомендована література:

1. Балабанова Л. В. Управління персоналом : [навч. посіб.] / Л. В. Балабанова,
О. В. Сардак – К. : ВД «Професіонал», 2006. – 512 с.

2. Методичні рекомендації з встановлення штатної чисельності керівників, професіоналів та фахівців підприємств сільського господарства / Вітвицький В. В., Демчик І. М., Гавлінська Л. П., Метельська З. М. та ін.]. – К. : НДІ «Украгропромпродуктивність», 2005. – 128 с.

3. Савченко В. А. Управління розвитком персоналу : [навч. посіб.] / В. А. Савченко. – К.: КНЕУ, 2002. – 351 с.

4. Слиньков В. Н. Управление персоналом : [практич. реком.] / В. Н. Слиньков. – 2-е изд. – К. : Алеута; КНТ, 2005. – 240 с.

5. Управління персоналом : [навч. посіб.] / [Виноградський М. Д., Беляєва С. В., Виноградська А. М., Шканова О. М.] – К. : Центр навчальної літератури, 2006. – 504 с.

 

 



Читайте також:

  1. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  3. IV. ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
  4. IV. Питання самоконтролю.
  5. V. Питання для самоконтолю
  6. V. ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
  7. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  8. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  9. VII. ПИТАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ
  10. VIII. ПИТАННЯ ДО ЗАЛІКУ
  11. VІ. ОРІЄНТОВНІ ПИТАННЯ ДО ІСПИТУ
  12. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.




Переглядів: 352

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне завдання 2 | Тема 11. Управління процесом вивільнення персоналу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.