МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Математичне сподівання Функції одного випадкового аргументу1. Математичне сподівання (190) 2. Дисперсія . (191) 3. Середнє квадратичне відхилення (192) Приклад 2. За заданим законом розподілу Обчислити М (Y), D (Y), s (Y), якщо Y = cos2 х. Розв’язання. Побудуємо закон розподілу Y.
або
39.Функції двох випадкових аргументів У загальному випадку функцію двох аргументів Х і Y можна позначити як , (202) де є невипадковою функцією. Якщо Х та Y є дискретними випадковими величинами, то і Z буде дискретною. Якщо Х та Y є неперервними, то і Z буде неперервною. 4.1. Знаходження F (z), f (z), якщо Z = Х + Y Розглянемо функціональну залежність Z = Х + Y, де Х і Y є неперервними випадковими величинами. Потрібно за відомою щільністю f (x, y) знайти F (z), f (z). Імовірність влучення Z в області Z < z, а саме Z < Х + Y зображено на рис. 76. Рис. 76 Ця ймовірність обчислюється так: (203) або (204) Оскільки , , то формули (203), (204) можна подати так: (205) (206) Тоді щільність імовірностей для випадкової величини Z буде така: Отже, (207) (208) Якщо випадкові величини Х і Y є незалежними, то f (x, y) = (209) (210) Формули (209), (210) називають згорткою, або композицією, двох законів. 4.3. Знаходження F(Z), f (z), якщо Z = ХY. Якщо Z =ХY, тобто випадкова величина Z дорівнює добутку двох випадкових величин Х і Y, то ймовірність потрапляння випадкової величини Z в область унаочнює рис. 83. Рис. 83 Маємо: або . (215) Скориставшись (215), дістанемо Отже, (216) Якщо випадкові величини Х і Y є незалежними, то . 4.2. Знаходження F (z), f (z), якщо Оскільки пряма Y = ZХ ділить площину хОу на дві непересічені області, зображені на рис. 82. Рис. 82 В області D1 виконується випадкова подія і в області . Отже, імовірність події дорівнюватиме сумі ймовірностей двох несумісних випадкових подій, що зможуть відбутися або в області , або в області : . Отже, (211) або (212) Щільність імовірностей Остаточно маємо: (213) Якщо Х і Y є незалежними, то . (214) 40. Числові характеристики функції n випадкових аргументів 1. Математичне сподівання. А. М (Х + Y) = М (Х) + М (Y). (218) Доведення. Нехай Х і Y є неперервними випадковими величинами. Тоді Оскільки , то Висновок 1. М (АХ + ВY + С) = АМ (Х) + ВМ (Y) + С. (219) тут А, В, С — деякі сталі. ! Доведення. оскільки Висновок 2. . (220) Б. Якщо випадкові величини є між собою незалежними, то М (ХY) = М (Х) М (Y). (221) Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|