Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Способи зв’язку з аудиторією.

Інтерв’ю по телефону кращий метод швидкого збору інформації. При його використанні інтерв’юер має можливістьроз’яснити тому, кого опитує, незрозумілі питання. Основними недоліками телефонного інтерв’ю є те, що опитати можна тільки тих, у кого є телефон, а бесіда має бути короткотерміновою і не має носити дуже особистого характеру.

Анкета, що розсилається поштою, може бути кращим способом контактування з особами, які не погоджуються на особисте інтерв’ю, або на їх відповідях може відобразитись вплив інтерв’юера. Проте, анкета що розсилається поштою, вимагає простих, чітко сформованих запитань, а процент і/або швидкість повернення таких анкет, зазвичай, низька.

Особисте інтерв’ю – найуніверсальніший, проте, і найдорожчий метод проведення опитування, який вимагає ретельнішого адміністративного планування і контролю. Інтерв’юер може не тільки ставити більше запитань, але й доповнити результати бесіди своїми особистими спостереженнями.

Особисте інтерв’ю буває індивідуальне і групове. Перше передбачає відвідування людей вдома, на робочому місці або зустріч на вулиці. Інтерв’юер повинен заручитися їх співробітництвом, а сама бесіда може тривати від декількох хвилин до декількох годин. Часто в якості компенсації за витрачений час тому, кого опитують, вручають невелику суму грошей чи невеликий подарунок.

Групове інтерв’ю стає одним з основних способів зв’язку з аудиторією, який дозволяє глибше зрозуміти думки та почуття споживачів. Воно передбачає запрошення 6-10 чоловік на декілька годин для бесіди зі спеціально підготовленим інтерв’юером про товар, послугу, компанію чи якусь іншу маркетингову проблему. Ведучий повинен мати високу кваліфікацію, бути об’єктивним, володіти темою і знанням галузі діяльності, про яку йде мова, і вмінням розібратися в специфіці динаміки групової та споживацької поведінки. У протилежному випадку результати бесіди можуть виявитися безкорисними або такими, що вводять в оману. За участь в бесіді тим, кого опитують, зазвичай, виплачують невелику грошову винагороду. Бесіда, як правило, відбувається за приємних обставин (наприклад, в квартирі), а для того, щоб сильніше підкреслити її невимушеність запрошеним подають, наприклад, напої. Ведучий починає бесіду загальними запитаннями і заохочує вільний та невимушений обмін думками між учасниками інтерв’ю, розраховуючи на те, що динаміка групової поведінки дозволить виявити справжні відчуття та думки. Висловлювання записують вручну або за допомогою магнітофона, а потім вивчають, намагаючись розібратись, як споживачі приймають рішення щодо покупки.

Питання 14: Розрахунок бюджету та складання календарного плану дослідження

Бюджет визначається цільовим методом під конкретні заходи дослідження. Дослідження має сенс робити тільки|лише| в тому випадку, якщо|у тому випадку , якщо,в том случае | очікуваний|сподіваний| приріст прибутку або інших вигод для фірми більше, ніж витрати|затрати| на дослідження.Календарний план дослідження складається згідно з етапами дослідження та строками проведення.


Читайте також:

  1. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  2. А) Поліпшення системи зворотного зв’язку.
  3. Аналіз взаємозв’язку собівартості, обсягів і прибутку
  4. Багатофакторна матриця «Мак-Кінсі», її зміст, способи використання , достоїнства і недоліки.
  5. Безстатеве розмноження, його визначення та загальна характеристика. Спори — клітини безстатевого розмноження, способи утворення і типи спор.
  6. Біологічна регуляція, її види і значення. Контур біологічної регуляції. Роль зворотнього зв’язку в регуляції.
  7. Біологічні способи лікування ран.
  8. БУДОВА, ВЛАСТИВОСТІ МЕТАЛІВ ТА СПОСОБИ ЇХ ВИЗНАЧЕННЯ
  9. В-88 Квантування електронних орбіт і виникнення хімічного зв’язку в твердих тілах
  10. Валютний курс і способи його визначення
  11. Варіанти і способи вимірювань характеристик телефонних каналів
  12. Вивчення теми « Приголосні звуки. Тверді і м’які приголосні, способи їх позначення на письмі »




Переглядів: 1190

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Етапи маркетингового дослідження | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.