МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Соціальна відповідальність та етика маркетингу.Неетичне поводження в бізнесі - це зловживання довірою суспільства й споживачів. Питання етичної відповідальності виникають у зв'язку з діями фірми, що стосуються: · особистих і суспільних потреб; · правдивості у відносинах з іншими; · справедливості, наприклад, при збитку, нанесеному неякісними товарами та послугами. Критики відзначають такий негативний вплив маркетингу в сфері підприємництва: 1) на окремих споживачів: · завищення цін, які могли б бути нижче при відсутності "хитромудрого" маркетингу. При цьому критики вказують на три фактори: високу вартість збуту, високу вартість реклами й надмірних націнок; · спроби обману, коли споживачі вірять, що одержують більше, ніж насправді. Ці спроби розділяються на три групи: облудні ціни, просування й упакування; · нав'язування покупок, тобто продавці, схиляють людей до покупок, які вони зовсім не збираються купувати; · відсутність належного рівня якості продукції, її недоброякісність, що небезпечно для здоров'я; 2) на суспільство в цілому: · провокацію системою маркетингу надмірного інтересу до матеріальних цінностей, тому що про людей судять по тому, чим вони володіють, а не по тому, що вони представляють; · випуск малої кількості соціально значимих товарів і захоплення випуском товарів індивідуального користування; · забруднення культурного середовища постійною рекламою - вона перериває показ серйозних телепрограм, заповнює сторінки періодичної преси, рекламні щити псують пейзажі й ін.
Нині більшість компаній з розумінням ставляться до прав споживачів. Дії підприємців укладаються в напрямку створення "просвітницького" маркетингу.Філософія його заключається в тому, що маркетинг компанії повинен підтримувати оптимальне функціонування системи збуту продукції в довгостроковій перспективі, базуючись на принципах: маркетинг, орієнтований на споживача, інновації, підвищення ціннісної значимості товару, усвідомлення місії і соціальна етика маркетингу. Фахівцями маркетингу вже сформульовані сім принципів, які можна покласти в основу формування концепції маркетингу соціальних послуг. Це вихідні принципи теорії й практики сучасного соціально-етичного маркетингу. 1. Принцип волі споживача й виробника- рішення, пов'язані з маркетингом повинні прийматися споживачем і виробником в умовах відносної волі, але для реалізації цієї волі й запобігання конфліктів необхідне дотримання щенаступних принципів. 2. Принцип обмеження потенційного збитку- укладається в запобіганні з боку держави таких відносин, які завдають шкоди або створюють погрозу завдання збитків виробникові, споживачеві або третій стороні. 3. Принцип задоволення базових потреб - система маркетингу повинна обслуговувати як незаможних, так і заможних споживачів. Система маркетингу повинна прагнути задовольняти базові потреби всіх людей, а всі люди повинні до деякої міри розділяти життєві стандарти, створювані цією системою. 4. Принцип економічної ефективності- система маркетингу повинна прагнути ефективно надавати товари й послуги, але для ефективності маркетингу необхідна конкуренція. Наявність конкуренції забезпечує висока якість товару й відносно низькі ціни. 5. Принцип інновацій- система маркетингу стимулює новаторство, що забезпечує низьку вартість виробництва, збуту та розробку нових виробів, що відповідають запитам споживачів. 6. Принцип навчання й інформування споживача- ефективна система маркетингу не скупиться на витрати, пов'язані з навчанням та інформуванням споживачів, що дозволяє задовольнити потреби й підвищити добробут споживачів у довгостроковій перспективі. 7. Принцип захисту споживача- система маркетингу повинна взяти на себе завдання захисту споживача від шкідливих або побічних ефектів пропонованих товарів і послуг.
Читайте також:
|
||||||||
|