Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вплив маркетингу на інших підприємців

Критики стверджують, що багато фірм зневажають права інших фірм. Мова йде про три проблеми: про злиття, звужують конкуренцію, про штучні бар'єри для виходу на ринок нових фірм і про хижацької конкуренції.

Періодично висуваються звинувачення про те, що багато фірм розширюються не завдяки самостійній розробці нових і необхідних ринку товарів, а шляхом придбання інших фірм.

Придбання-складне питання. Вони можуть бути вигідні для товариства при наступних обставинах: 1) фірма-покупець в змозі виробляти товари більш економічним способом, що призведе до скорочення витрат і зниження цін; 2) фірма з добре налагодженою системою управління поглинає фірму з незадовільною системою управління і підвищує ефективність її діяльності; 3) в результаті придбання галузь стає конкурентоспроможною.

БАР'ЄРИ ДЛЯ ВИХОДУ НА РИНОК НОВИХ ФІРМ. Критики стверджують, що маркетингова діяльність висуває значні додаткові бар'єри для виходу на ринок нових фірм, бар'єри у вигляді патентів, необхідності великих витрат на стимулювання, необхідності налагодження співпраці з вже відомими постачальниками або дилерами і т. п.

Фахівці, що займаються антитрестовским законодавством, визнають, що деякі бар'єри пов'язані з економічними переваги, якими володіють великі підприємства, а інші можна було б спробувати усунути за допомогою існуючих і нових законів. Наприклад, ряд критиків пропонують ввести прогресивний податок на рекламні витрати, щоб послабити роль витрат збуту як одного з основних бар'єрів, що заважають виходу на ринок.

ХИЖАЦЬКА КОНКУРЕНЦІЯ. Відомо, що деякі фірми користуються конкурентними прийомами, розрахованими на нанесення шкоди іншим фірм або їх повне знищення. Такі фірми можуть встановлювати на свої товари ціни нижче собівартості, погрожувати постачальникам розривом ділових зв'язків з ними або паплюжити товари конкурентів.


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  3. II. Фактори, що впливають на зарплату при зарубіжних призначеннях
  4. IV. Відмінність злочинів від інших правопорушень
  5. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  6. V. Перевезення вантажів у прямому змішаному сполученні за участю залізниць та інших видів транспорту
  7. А.1.4. Визначення кількості технічних впливів
  8. Аверсивную терапію використовують, як правило, при лікуванні алкоголізму, нікотиновій залежності і деяких інших захворювань.
  9. Адекватним фізичним критерієм оцінки її впливу на організм люди1
  10. Аденогіпофіз, його гормони, механізм впливу
  11. Аденогіпофіз, його гормони, механізм впливу, прояви гіпер- та гіпофункцій.
  12. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.




Переглядів: 723

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вплив маркетингу на суспільство цілому | Соціальна відповідальність та етика маркетингу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.