МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вплив маркетингу на суспільство ціломуКритики стверджують, що американська система підприємництва заохочує надмірний інтерес до речей. Про людей судять не по тому, що вони собою представляють, а по тому, чим вони володіють. Людину не вважають успішною, якщо в неї немає будинку в передмісті, двох машин, наймоднішого одягу і новітніх електропобутових приладів. Демонстративне споживання з боку одних викликає заздрість у інших. Щоб заробити необхідні гроші, люди починають працювати напруженіше. Здійснювані ними покупки сприяють як зростанню випуску продукції, так і зростанню виробничих потужностей американської промисловості. Тому па людей починають дивитися як на певну ланку, яке зв'язує виробництво і споживання і якими можна маніпулювати. Люди володіють природними захисними реакціями проти впливу на них засобів масової інформації - вибірковістю уваги, сприйняття, спотворення і запам'ятовування. Кошти масової інформації є найбільш дієвими, коли волають до вже існуючим потребам, а не намагаються створити нові. Більше того, люди шукають відомості, що стосуються покупок більш масштабного характеру, і тому не покладаються на поодинокі джерела інформації. Навіть при дрібних покупках, які можуть відбуватися під впливом рекламних звернень, повторні покупки будуть мати місце лише в тому випадку, якщо експлуатаційні властивості товару виправдовують очікування споживача. І нарешті, високий відсоток невдач новинок на ринку суперечить твердженням про здібності фірм контролювати попит. Бізнес звинувачують у надмірному стимулювання попиту на товари для індивідуального споживання (наприклад, автомобілі) шкоди суспільним благам (дороги, яким ці автомобілі їздять). Критики стверджують, що система маркетингу несе з собою ерозію культури. Органи почуттів людини постійно піддаються атакам з боку реклами. Серйозні програми перериваються рекламними вставками, друковані матеріали губляться серед смуг реклами, чудові ландшафти обезображиваются рекламними щитами. Рекламні вторгнення безперервно впроваджують у людську свідомість думки про секс, владу, престиж. Підприємці відповідають на ці звинувачення в піднятті комерційної галасу наступним чином. По-перше, вони розраховують, що їх рекламні звернення досягають, в першу чергу, цільової аудиторії. По-друге, оголошення забезпечують свободу комерційному радіо і телебаченню в їх ролі засобів розповсюдження інформації та стримують зростання розцінок журналів і газет. Читайте також:
|
||||||||
|