Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Виробництво та реалізація продукції

Після успішного тестування ринку розпочинається заключний етап - повномасштабне виробництво товару та виведення його на ринок.

На даному етапі необхідно визначитися з таких питань: "Де випускати товар? Яким сегментам, ринкам пропонувати цей товар на першому етапі? Коли виводити товар-новинку на ринок? Яку стратегію виведення на ринок обрати?"

Перед фірмою, що займається розробкою нових товарів, постає дилема: з одного боку, треба розробляти нові товари, а з іншого, не так вже і багато шансів на успіх.

При цьому ключовими факторами успіху нових товарів на ринку можуть бути:

1.Перевага товару, тобто наявність у нього властивостей, що сприяють кращому сприйняттю споживачами.

2. Маркетингове ноу-хау, тобто краще розуміння ринку.

3. Технологічне ноу-хау.

Проте розробка нових продуктів характеризується високим рівнем ризику, складовими якого є технологічний, ринковий і стратегічний ризики.

Технологічний ризик обумовлений технологічною інновацією, необхідною для технічного здійснення нововведення.

Ринковий ризик визначається ступенем оригінальності й складності ідеї нововведення, що впливає на сприйнятливість ринку і витрати переходу для використовування нового продукту.

Стратегічний ризик залежить від ступеня новизни продукту для даної компанії. Чим вище новизна, тим вище рівень стратегічного ризику. З цієї точки зору можна виділити чотири рівні ризику:

> ринок і технологія відомі - мінімальний рівень ризику, оскільки фірма більш компетентна;

> новий ринок, але відома технологія - ризик в основному комерційний, залежить від нетехнологічних інновацій;

> ринок відомий, проте технологія нова - ризик більшою мірою технічний, визначається технологічними інноваціями;

> новий ринок і нова технологія - максимальний рівень ризику, пов'язаний з підсумовуванням всіх ризиків.

 

Основними причинами невдач є:

> "проштовхування" своїх ідей високопоставленими керівниками;

> переоцінювання обсягу ринку для нового товару;

> невдала конструкція нового товару;

> невірне позиціювання і рекламування;

> поверхневий аналіз ринку (недооцінювання затримки поширення товару на ринку);

> виробничі проблеми;

> недостача фінансових ресурсів;

> проблеми комерціалізації.


Читайте також:

  1. II. Виробництво меду
  2. XV. Реалізація права вступників на вибір місця навчання
  3. XV. Фінансові результати від первісного визнання та реалізації сільськогосподарської продукції та додаткових біологічних активів
  4. А) Ризик непотрібності виробленої продукції
  5. Автоматизація обліку витрат на виробництво засобами універсального програмного продукту
  6. Автоматизоване виробництво
  7. Аграрне виробництво громадських господарств
  8. Аграрне виробництво і його особливості
  9. Адекватна реалізація принципів міжнародної економіки можлива лише в стабільному політичному середовищі.
  10. Акти за формою Н – 5, Н – 1 та НПВ. Нещасні випадки пов’язані з виробництвом і не пов’язані з виробництвом.
  11. Акти прийняття продукції за якістю і кількістю
  12. Альтернативна реалізація із вільним вихідним кодом – сервер SAMBA




Переглядів: 429

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підготовка виходу нового товару на ринок. | Ціна в системі елементів комплексу маркетингу. Види цін.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.037 сек.