Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 2. Комплекс маркетингу та зовнішнє середовище маркетингу

Мета - навчити студента знати та розуміти: складові та характеристику маркетингового комплексу, кваліфікувати макросередовище і мікро середовище та внутрішнє маркетингове середовище підприємства.

Лекція 2

План:

1.Характеристика маркетингового комплексу.

2.Маркетингове середовище підприємства.

Література: 3,4,5,7,9,12,13

 

Характеристика маркетингового комплексу

 

 

Ці чотири елементи у сукупності складають комплекс маркетингу (marketing mix — маркетингова суміш).

Комплекс маркетингу — це сукупність маркетингових засобів (товар, ціна, розподіл, просування), певна структура яких забезпечує досягнення поставленої мети та вирішення маркетингових завдань.

Уміння правильно "змішувати" елементи маркетингу є запорукою успіху фірми у вирішенні маркетингових проблем.

Розглянемо кожен з елементів маркетингу.

Товар— ключовий елемент комплексу маркетингу, це набір виробів і послуг з певними властивостями, і особливостями створення, які підприємство пропонує цільовому ринку, це засіб задоволення певної потреби

 

Ціна – грошова сума, яку споживачі повинні заплатити для отримання товару.

 

Розподіл – дії підприємства, спрямовані на збільшення доступності його товарів для цільового споживчого сегмента.

Просування – діяльність фірми з інформування споживачів про переваги свого товару і їх переконання в необхідності його придбання.

 

Останніми роками перелік елементів marketing mix доповнюється (від 4 до 16) Р" — люди, персональний продаж, упаковка, середовище, процес та ін.


Читайте також:

  1. D моделювання ландшафтних комплексів
  2. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  3. V Ідентифікація, раціоналізація, проекція, інтроекція, агресія, зворотна реакція та їх комплекси.
  4. VI. Ценообразование и ценовая политика в комплексе маркетинга
  5. VIII. АГРОПРОМЫШЛЕННЫЙ КОМПЛЕКС: ВХОЖДЕНИЕ В XXI ВЕК (80-е гг. – начало XXI в.)
  6. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище
  7. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище
  8. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище
  9. АВТОМАТИЗАЦІЯ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ЗАДАЧ З ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ТА НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ
  10. Аграрний комплекс національної економіки.
  11. Агропромислова інтеграція. Агропромисловий комплекс (АПК).
  12. Агропромисловий комплекс




Переглядів: 457

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні поняття маркетингу | Маркетингове середовище підприємства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.