Запалювання. Автоматичне регулювання залежно від навантаження на двигун відбувається за рахунок вакуумного регулятора.
Подовжується, що також потребує збільшення кута випередження
Колінчастого вала дросельна заслінка прикривається, чим погіршується наповнення циліндра свіжою сумішшю. Отже, процес її горіння
Зі зменшенням навантаження і за сталої частоти обертання
Крім згаданих автоматичних регуляторів у системі запалювання
встановлюють октан – коректор, за допомогою якого змінюють кут випередження запалювання залежно від октанового числа палива.
За конструкцією системи запалювання класифікують так
( рис.10. 1).
Найпростіша контактна (класична) батарейна система запалювання (КСЗ) — це система з безперервним накопиченням енергії в котушці індуктивності, в якій керування і комутація струму здійснюється механічним контактним переривником.
Складнішими є контактно-транзисторна (КТСЗ) та безконтактно-транзисторна системи запалювання (БТСЗ). Остання відрізняється від КТСЗ тим, що замість контактів тут використовують датчики імпульсів — найчастіше магнітоелектричні індукційні та датчики Холла.
Застосовують також тиристорні системи запалювання —
з накопиченням енергії в конденсаторі. При цьому комутатором струму в первинному колі є тиристор, спосіб накопичення енергії — безперервний або імпульсний, режим іскроутворення — одноразовий або багаторазовий, спосіб керування — контактний або безконтактний.
Існують комбіновані системи запалювання, коли накопичення енергії відбувається як у катушці запалювання, так і в конденсаторі, а комутація струму 9 котушці здійснюється відповідно транзистором і тиристором за допомогою контактів чи безконтактним способом.
На сучасних нових марках автомобілів установлюють і досконаліші мікропроцесорні системи запалювання, які максимально автоматично враховують інформацію про технічні параметри роботи двигуна в різних режимах його роботи. Для обробки цієї інформації, що надходить від різних датчиків, двигуни обладнують спеціальними мікро-ЕОМ, які за відповідними програмами забезпечують корекцію роботи систем як запалювання, так і живлення.