Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Решить следующие дифференциальные уравнения

 

9.1 xy|+1 = ey

9.2

9.3 (1+x2) y||-2xy| = 0

9.4 xy|+1 = ey

9.5

9.6

9.7

9.8

9.9

9.10

9.11 y|-xy2 = 2xy

9.12 xy|+y = y2, y(1)=0,5

9.13

9.14 z| = 10x+z

9.15

9.16

9.17 2x2yy|+y2 = 2

9.18 y| ctgx+y = 2, y(0)=-1

9.19 y| sinx = y lny, y(p/2)=1

9.20 x2y| - cos2y = 1

 

10.1

10.2

10.3

10.4

10.5

10.6

10.7

10.8

10.92ydx – (x+y)dy = 0

10.10 (y2-3x2)dx – 2xydy = 0

10.11 (x2+2xy-y2)dx+(y2+2xy-x2)dy = 0

10.12

10.13 (y2-2xy)dx+x2dy = 0

10.14 y2+x2y| = xyy|

10.15 (x2+y2)y| = 2xy

10.16 xy|-y=x

10.17

10.18

10.19

10.20

 

11.1 xy|+y = y2 ln x

11.2(2x+1) y| = 4x+2y

11.3 x2 dy = (2xy+x2-y)dx

11.4 2x (x2+y) dx = dy

11.5 xy|+(x+1)y = 3x2e-x

11.6 (x+y2)dy = ydx

11.7 (sin2y+x ctgy) y| = 1

11.8 (2x+y) dy = ydx+4 lny dy

11.9 xy dy = (y2+x) dx

11.10 y| x3 siny = xy|-2y

11.11 (xy+ex) dx-x dy = 0

11.12 y = x (y|-x cosx)

11.13 (xy|-1) lnx = 2y

11.14 2ey-xy| = 1

11.15 xy2y| = x2+y3

11.16 xy|-2x2 = 4y

11.17 2y|- =

11.18 (2x2y lny-x) y| = y

11.19 2xy|-6y = -x2

11.20 y|+y cosx = sinx cosx

 

12.1 2xy| y|| = y|2-1

12.2y|2+2yy|| = 0

12.3yy||+1=y|2

12.4y = 2(y||-1) ctgx

12.5yy|| = y|2-y|3

12.62yy|| = y2+y|2

12.7y||2+y| = xy||

12.8y||+y|2=2e-y

12.9y||2 = y|2+1

12.10 2y| (y||+2) = xy||2

12.11 y|2 = (3y-2y|) y||

12.12 y|| (2y|+x) = 1

12.13 (1-x2) y||+xy| = 2

12.14 yy||-2yy| lny = y|2

12.15 (y|+2y) y|| = y|2

12.16 xy|| = y|+x

12.17 yy||+y = y|2

12.18 2yy|3+y|| = 0

12.19 y|| (3y+4) – 3y|2 = 0

12.20 2xy|y|| = y|2+1

 

13.1a) y||+y|-2y = 0

b) y||+3y|-4y = e-4x+xe-x

13.2a) y||-2y = 0

b) y||+2y|-3y = x2ex

13.3a) y||-4y|+5y = 0

b) y||-4y|+8y = e2x+sin2x

13.4a) y||+4y = 0

b) y||-2y|+y = 6xex

13.5a) 4y||+4y|+y = 0

b) y||-y = 4shx

13.6a) y-3y||+3y|-y = 0

b) y||+4y|+3y=chx

13.7a) y-3y|+2y = 0

b) y||+2y|+2y = xe-x

13.8a) y||+4y|+3y = 0

b) y||+y| = 2cosx+ex

13.9a) 2y||-5y|+2y = 0

b) y||+y = 4sinx

13.10 a) y||+2y|+10y = 0

b) y||-3y|+2y = x cosx

13..11. a) y||-2y|+y = 0

b) y||+y = 4xex

13.12. a) y-6y||+9y| = 0

b) y||+y|-2y = 3xex

13.14a) y||+2y|+y = 0

b) y||-3y|+9y = x cosx

13.15 a) y-y||-y|+y = 0

b) y||-2y|-3y = e4x

13.16 a) y+8y||+16y| = 0

b) y||-y = 2ex-x2

13.17 a) y||+4y|+3y = 0

b) y||-3y|+2y = sinx

13.18 a) y||+y|-2y = 0

b) y||-5y| = 3x2+sin5x

13.19 a) y||-3y|+2y = 0

b) y||+y = x sinx

13.20 a) y||-5y|+4y = 0

b) y||-9y = e3x cosx

13.21a) y||+2y|-3y = 0

b) y||+4y|+4y = xe2x

 

14.1a) y||-2y|+y =

b) y||-2y| = ex (x2+x-3), y(0)=2, y|(0)=2

14.2a) y||+3y|+2y =

b) y||+4y = sinx, y(0)=1, y|(0)=1

14.3 a) y||+y =

b) 4y||+16y|+15y = , y(0)=3, y|(0)=-5,5

14.4a) y||+4y = 2tgx

b) y||-4y|+3y = 2x+1, y(0)=0, y|(0)=-2

14.5a) y||+2y|+y = 3e-x

b) y||-2y|-3y = 3x+2, y(0)=2, y|(0)=1

14.6a) y||+y = 2sec3x

b) y||-4y|+3y = 2x+1, y(0)=0, y|(0)=-2

14.7a) x3 (y||-y) = x2-2

b) y||-6y|+9y=5sinx, y(0)=-1, y|(0)=0

14.8a) y||-2y|+y =

b) y||-2y|-3y=3x+2, y(0)=2, y|(0)=1

14.9a) y||-4y|+5y =

b) y||+4y = (6x+5) e-2x, y(0)=0, y|(0)=

14.10 a) y||-2y|+y =

b) y||+2y|-8y = (12x+20) e2x, y(0)=0, y|(0)=1

14.11 a) y||+y =

b) y||-2y|+10y=74sin3x, y(0)=6, y|(0)=3

14.12 a) y||-y =

b) y||+y = -8sinx-6cosx,

14.13 a) y||+9y =

b) y-3y|-2y = 9e2x, y(0)=0, y|(0)=-3, y||(0)=3

14.14 a) y||+4y =

b) y||-9y = 2x-1, y(0)=1, y|(0)=1

14.15 a) y||+2y|+y =

b) y|V+y|| = 2cosx, y(0)=-2, y|(0)=1, y||(0)=y(0)=0

14.16 a) y||+y =

b) y||-2y|-3y = 3x+2, y(0)=2, y|(0)=1

14.17 a) y||-y =

b) y||-2y|+y = 2cosx, y(0)=1, y|(0)=2

14.18 a) y||+y = ctg x

b) y||-2y|+10y = 10x2+18x+6, y(0)=1, y|(0)=3,2

14.19 a) y||+4y = tg2x

b) y||-2y| = ex (x2+x-3), y(0)=2, y|(0)=2

14.20 a) y||+4y =

b) y||-4y|+13y = e2x cos3x, y(0)=1, y|(0)=-1

15.1

15.2.

15.3.

15.4

15.5

15.6

15.7

15.8

15.9

15.10

15.11

15.12

15.13

15.14

15.15

15.16

15.17

15.18

15.19

 


Читайте також:

  1. IX. Уравнения параболического типа
  2. V. Перепишите следующие предложения, переведите их на русский язык, обращая внимание на особенности перевода причастий.
  3. V. Перепишите следующие предложения; переведите их на русский язык, обращая внимание на особенности перевода причастий.
  4. X. Уравнения эллиптического типа
  5. А) Прочитайте и переведите следующие определения и примеры. Заполните пропуски словами из рамки.
  6. Выразите согласие/несогласие со следующими утверждениями, используя следующие речевые модели.
  7. Выучите следующие диалоги в парах.
  8. Дифференциальные операции.
  9. Дифференциальные уравнения
  10. Дифференциальные уравнения второго порядка.
  11. Дифференциальные уравнения высших порядков. Основные понятия.
  12. Дифференциальные уравнения первого порядка, разрешенные




Переглядів: 818

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дифференциальные уравнения | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.