Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Решить следующие дифференциальные уравнения

 

9.1 xy|+1 = ey

9.2

9.3 (1+x2) y||-2xy| = 0

9.4 xy|+1 = ey

9.5

9.6

9.7

9.8

9.9

9.10

9.11 y|-xy2 = 2xy

9.12 xy|+y = y2, y(1)=0,5

9.13

9.14 z| = 10x+z

9.15

9.16

9.17 2x2yy|+y2 = 2

9.18 y| ctgx+y = 2, y(0)=-1

9.19 y| sinx = y lny, y(p/2)=1

9.20 x2y| - cos2y = 1

 

10.1

10.2

10.3

10.4

10.5

10.6

10.7

10.8

10.92ydx – (x+y)dy = 0

10.10 (y2-3x2)dx – 2xydy = 0

10.11 (x2+2xy-y2)dx+(y2+2xy-x2)dy = 0

10.12

10.13 (y2-2xy)dx+x2dy = 0

10.14 y2+x2y| = xyy|

10.15 (x2+y2)y| = 2xy

10.16 xy|-y=x

10.17

10.18

10.19

10.20

 

11.1 xy|+y = y2 ln x

11.2(2x+1) y| = 4x+2y

11.3 x2 dy = (2xy+x2-y)dx

11.4 2x (x2+y) dx = dy

11.5 xy|+(x+1)y = 3x2e-x

11.6 (x+y2)dy = ydx

11.7 (sin2y+x ctgy) y| = 1

11.8 (2x+y) dy = ydx+4 lny dy

11.9 xy dy = (y2+x) dx

11.10 y| x3 siny = xy|-2y

11.11 (xy+ex) dx-x dy = 0

11.12 y = x (y|-x cosx)

11.13 (xy|-1) lnx = 2y

11.14 2ey-xy| = 1

11.15 xy2y| = x2+y3

11.16 xy|-2x2 = 4y

11.17 2y|- =

11.18 (2x2y lny-x) y| = y

11.19 2xy|-6y = -x2

11.20 y|+y cosx = sinx cosx

 

12.1 2xy| y|| = y|2-1

12.2y|2+2yy|| = 0

12.3yy||+1=y|2

12.4y = 2(y||-1) ctgx

12.5yy|| = y|2-y|3

12.62yy|| = y2+y|2

12.7y||2+y| = xy||

12.8y||+y|2=2e-y

12.9y||2 = y|2+1

12.10 2y| (y||+2) = xy||2

12.11 y|2 = (3y-2y|) y||

12.12 y|| (2y|+x) = 1

12.13 (1-x2) y||+xy| = 2

12.14 yy||-2yy| lny = y|2

12.15 (y|+2y) y|| = y|2

12.16 xy|| = y|+x

12.17 yy||+y = y|2

12.18 2yy|3+y|| = 0

12.19 y|| (3y+4) – 3y|2 = 0

12.20 2xy|y|| = y|2+1

 

13.1a) y||+y|-2y = 0

b) y||+3y|-4y = e-4x+xe-x

13.2a) y||-2y = 0

b) y||+2y|-3y = x2ex

13.3a) y||-4y|+5y = 0

b) y||-4y|+8y = e2x+sin2x

13.4a) y||+4y = 0

b) y||-2y|+y = 6xex

13.5a) 4y||+4y|+y = 0

b) y||-y = 4shx

13.6a) y-3y||+3y|-y = 0

b) y||+4y|+3y=chx

13.7a) y-3y|+2y = 0

b) y||+2y|+2y = xe-x

13.8a) y||+4y|+3y = 0

b) y||+y| = 2cosx+ex

13.9a) 2y||-5y|+2y = 0

b) y||+y = 4sinx

13.10 a) y||+2y|+10y = 0

b) y||-3y|+2y = x cosx

13..11. a) y||-2y|+y = 0

b) y||+y = 4xex

13.12. a) y-6y||+9y| = 0

b) y||+y|-2y = 3xex

13.14a) y||+2y|+y = 0

b) y||-3y|+9y = x cosx

13.15 a) y-y||-y|+y = 0

b) y||-2y|-3y = e4x

13.16 a) y+8y||+16y| = 0

b) y||-y = 2ex-x2

13.17 a) y||+4y|+3y = 0

b) y||-3y|+2y = sinx

13.18 a) y||+y|-2y = 0

b) y||-5y| = 3x2+sin5x

13.19 a) y||-3y|+2y = 0

b) y||+y = x sinx

13.20 a) y||-5y|+4y = 0

b) y||-9y = e3x cosx

13.21a) y||+2y|-3y = 0

b) y||+4y|+4y = xe2x

 

14.1a) y||-2y|+y =

b) y||-2y| = ex (x2+x-3), y(0)=2, y|(0)=2

14.2a) y||+3y|+2y =

b) y||+4y = sinx, y(0)=1, y|(0)=1

14.3 a) y||+y =

b) 4y||+16y|+15y = , y(0)=3, y|(0)=-5,5

14.4a) y||+4y = 2tgx

b) y||-4y|+3y = 2x+1, y(0)=0, y|(0)=-2

14.5a) y||+2y|+y = 3e-x

b) y||-2y|-3y = 3x+2, y(0)=2, y|(0)=1

14.6a) y||+y = 2sec3x

b) y||-4y|+3y = 2x+1, y(0)=0, y|(0)=-2

14.7a) x3 (y||-y) = x2-2

b) y||-6y|+9y=5sinx, y(0)=-1, y|(0)=0

14.8a) y||-2y|+y =

b) y||-2y|-3y=3x+2, y(0)=2, y|(0)=1

14.9a) y||-4y|+5y =

b) y||+4y = (6x+5) e-2x, y(0)=0, y|(0)=

14.10 a) y||-2y|+y =

b) y||+2y|-8y = (12x+20) e2x, y(0)=0, y|(0)=1

14.11 a) y||+y =

b) y||-2y|+10y=74sin3x, y(0)=6, y|(0)=3

14.12 a) y||-y =

b) y||+y = -8sinx-6cosx,

14.13 a) y||+9y =

b) y-3y|-2y = 9e2x, y(0)=0, y|(0)=-3, y||(0)=3

14.14 a) y||+4y =

b) y||-9y = 2x-1, y(0)=1, y|(0)=1

14.15 a) y||+2y|+y =

b) y|V+y|| = 2cosx, y(0)=-2, y|(0)=1, y||(0)=y(0)=0

14.16 a) y||+y =

b) y||-2y|-3y = 3x+2, y(0)=2, y|(0)=1

14.17 a) y||-y =

b) y||-2y|+y = 2cosx, y(0)=1, y|(0)=2

14.18 a) y||+y = ctg x

b) y||-2y|+10y = 10x2+18x+6, y(0)=1, y|(0)=3,2

14.19 a) y||+4y = tg2x

b) y||-2y| = ex (x2+x-3), y(0)=2, y|(0)=2

14.20 a) y||+4y =

b) y||-4y|+13y = e2x cos3x, y(0)=1, y|(0)=-1

15.1

15.2.

15.3.

15.4

15.5

15.6

15.7

15.8

15.9

15.10

15.11

15.12

15.13

15.14

15.15

15.16

15.17

15.18

15.19

 


Читайте також:

  1. IX. Уравнения параболического типа
  2. V. Перепишите следующие предложения, переведите их на русский язык, обращая внимание на особенности перевода причастий.
  3. V. Перепишите следующие предложения; переведите их на русский язык, обращая внимание на особенности перевода причастий.
  4. X. Уравнения эллиптического типа
  5. А) Прочитайте и переведите следующие определения и примеры. Заполните пропуски словами из рамки.
  6. Выразите согласие/несогласие со следующими утверждениями, используя следующие речевые модели.
  7. Выучите следующие диалоги в парах.
  8. Дифференциальные операции.
  9. Дифференциальные уравнения
  10. Дифференциальные уравнения второго порядка.
  11. Дифференциальные уравнения высших порядков. Основные понятия.
  12. Дифференциальные уравнения первого порядка, разрешенные




Переглядів: 765

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дифференциальные уравнения | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.