МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Контрольно – вимірювальні прилади автомобіля ЗАЗ – 1102“ Таврія “
Автомобіль ЗАЗ – 1102 “ Таврія “ обладнаний комбінацією приладів типу 20.3801 (рис. 11. 8.), в яку входять: · спідометр, який має стрілковий покажчик швидкості індукційного типу з граничним виміром до 160 км/ год, і сумарний лічильник пройденого шляху з граничним виміром 99 999,9 км; · приймач покажчика рівня палива дистанційного типу, електромагнітного принципу дії, який працює в комплекті з відповідним датчиком, встановленим на паливному баку автомобіля;
Рис. 11. 10. Комбінація приладів: 1 – спідометр; 2 – контрольна лампа дальнього світла фар; 3 – контрольна лампа сигналізації аварійного стану гальмівної системи; 4 – контрольна лампа включення покажчиків поворотів; 5 – приймач покажчика рівня палива; 6 – приймач покажчика температури оливи; 7 – контрольна лампа зарядки акумуляторної батареї; 8 – контрольна лампа недостатнього тиску оливи
· приймач покажчика температури оливи з межами вимірювання 40...120 ° С, який працює в комплекті з датчиком, встановленим в системі мащення двигуна. В центрі комбінації приладів знизу вверх розміщені контрольні лампи наступних приладів: · зарядки акумуляторної батареї. Загоряється червоним кольором при вмиканні запалювання, гасне зразу ж після пуску двигуна. Якщо лампа горить при працюючому двигуні, це вказує на недостатній натяг паса вентилятора чи несправність генератора; · недостатнього тиску оливи в системі мащення двигуна. Загоряється червоним кольором при вмиканні запалювання. Після пуску двигуна при підвищенні частоти обертання колінчастого вала вище мінімальної лампа повинна погаснути; · включення покажчиків поворотів. Загоряється зеленим світлом при включеному запалюванні, якщо важіль включення знаходиться у верхньому чи нижньому положенні; · сигналізація аварійного стану робочої гальмівної системи. Загоряється постійним червоним світлом, якщо включене запалювання і рівень рідини в бачку опустився нижче допустимої межі. Якщо важіль стоянкового гальма обладнаний вимикачем, то при включеному запалюванні і піднятому важелі стоянкового гальма контрольна лампа загоряється, сигналізуючи водію, що стоянкове гальмо включене. · дальнього світла фар. Має синій світлофільтр. Загоряється при включенні вимикача зовнішнього освітлення і положенні важеля переключення світла фар в нижньому положенні. Кріпиться комбінація приладів (рис. 11. 11.) на панелі приладів з допомогою чотирьох гвинтів і пластинчастих гайок.
Рис. 11. 11. Гнучкий вал спідометра, комбінація приладів та їх кріплення: 1 – гнучкий вал спідометра; 2, 7 – накидна гайка; 3 – панель приладів; 4 – комбінація приладів; 5 – гвинт кріплення комбінації приладів; 6 – пластинчаста гайка; 8 –привід спідометра в зборі; 9 – картер головної передачі; 10 – панель передка; 11 – ущільнювач
Спідометр складається з покажчика швидкості і сумарного лічильника пройденого шляху. Механізм покажчика швидкості складається з постійного магніту 6 (рис. 11. 12.), напресованого на привідному валику, і алюмінієвої картушки, закріпленої на сої. На верхньому кінці осі 2 встановлена стрілка покажчика швидкості, а в середній частині осі напресована втулка з спіральною пружиною 3 (волоском). Внутрішній кінець пружини закріплений на втулці, а зовнішній - на пластині, яка служить для регулювання натягу при заводському регулюванні покажчика швидкості. Валик вільно обертається в корпусі спідометра і приводиться в обертання гнучким валом, з’єднаним з коробкою передач при допомозі спеціального привода. Під час обертання магніту магнітні силові лінії пересікають картушку, в якій виникає електрорушійна сила. Індукований в картушці електричний струм створює власне магнітне поле. При взаємодії поля обертового магніта з магнітним полем картушки створюється обертальний момент, який повертає картушку в сторону обертання магніту. Цей момент зрівноважується спіральною пружиною (волоском). Таким чином, картушка разом з віссю і стрілкою повертається на кут, пропорційний кількості обертів валика спідометра, тобто на кут, що відповідає швидкості руху автомобіля.
Рис. 11. 12. Механізм спідометра: 1 – регулювальна пластина; 2 – вісь стрілки; 3 – спіральна пластина (волосок); 4 – барабанчик лічильного вузла; 5 – трибки; 6 – магніт; 7 – корпус; 8 – ведучий валик приводу спідометра; 9 – ведений валик; 10 - картушка Сумарний лічильник пройденого шляху складається з системи шестерень черв’ячних пар і зв’язаних з ними барабанчиків. Зв’язана з віссю спідометра система шестерень черв’ячних пар приводить в обертання крайній правий барабанчик лічильного вузла, який відповідно пересуває решту п’ять барабанчиків, які мають зовнішнє зубчасте зачеплення. Лічильні барабанчики мають зубці і зв’язані між собою трибками, встановленими на одній осі між кожною парою барабанчиків. На зовнішній стороні обода барабанчиків нанесені через рівні проміжки цифри від 0 до 9. Сумарний лічильник має шість барабанчиків, з яких крайній правий показує десяті долі кілометра і по кольору відрізняється від решти п’яти барабанчиків. Накладка має вікно, через яке видно цифри барабанчиків. Прилад відраховує один кілометр пройденого шляху за 1000 обертів осі магніту. Після 100 000 км пробігу автомобіля цифри на барабанчиках скидаються і облік пройденого шляху починається з нуля. Мащення спідометра необхідно проводити лише при його ремонті. Гнучкий вал спідометра напіврозбірної конструкції. Складається з оболонки, троса, наконечників і накидних гайок. Гнучкий вал спідометра має довжину 850 ± 4 мм (рис. 11.11.) Датчик покажчика рівня палива виготовлений разом з паливозабірною трубкою і фільтром, встановлюється у верхній частині паливного бака. Він має резистор з дроту, по якому ковзає контакт, який керується поплавком. В залежності від рівня палива поплавок піднімається чи опускається і переміщає рухомий контакт резистора, змінюючи опір датчика. Працює датчик спільно з покажчиком рівня палива, розміщеним на комбінації приладів.
Рис. 11. 13. Схема покажчика рівня палива: 1 – вимикач запалювання; 2 – датчик; 3 – реостат; 4 – повзун реостата; 5 – поплавок; 6 - покажчик рівня палива; 7, 10 – котушка; 8 – якірець; 9 – противага; 11 – стрілка; 12 – акумуляторна батарея; 13 – блок запобіжників
Покажчик складається з двох котушок (рис. 11. 13), розміщених під кутом 90 ° одна до одної. В точці перетину геометричних осей котушок встановлений на осі металічний якірець з стрілкою. Обмотка лівої котушки включена послідовно до реостата. Напрям витків виконаний так, що однойменні полюси обох котушок розміщені відповідно зверху і внизу. Приймач покажчика рівня палива має шкалу, на якій нанесені мітки: “ 0 “ (бак пустий), “ 1 / 2 “ (половина місткості бака) і буква “ П “ (бак повний). Покажчик працює тільки при включенні запалювання. При виключеному запалюванні стрілка приладу встановлюється на нуль. Правильність показів покажчика рівня палива може бути перевірена спостереженням за положенням стрілки приладу при заповненні паливного бака з мірної посудини ( чи при спорожненні бака) чи перевіркою (на спеціальному пристрої покажчика рівня палива в комплекті з датчиком).
Рис. 11. 14. Датчик покажчика рівня палива: 1 – фільтр; 2 – паливо забірна трубка; 3 – корпус реостата; 4 – поплавок “ 0 “ – бак пустий; “ 1 / 2 “ – половина місткості бака; “ П “ – бак повний; h1, h2 - положення поплавка, при якому загоряється контрольна лампа резерву палива на комбінації приладів (якщо комбінація приладів обладнана такою лампою) Датчик тиску оливи ММ111Д являє собою малогабаритний нерозбірний, герметичний прилад (рис. 11. 15).
Рис. 11. 15. Датчик тиску оливиММ111Д: 1 – корпус; 2 – ізолятор; 3 - контакт; 4 – пружина; 5 – фільтр; 6 – штекер
Встановлений в отвір з різьбовим з’єднанням К 1 / 4 ² (ГОСТ 6111- 52) головної масляної магістралі двигуна. При зменшенні тиску оливи до 0,08...0,04 МПа (0,8...0,4 кгс / см 2) замикаються контакти датчика і включається сигнальна лампа, встановлена на панелі приладів автомобіля (струм лампи не більше 0, 2 А). Датчик температури охолоджувальної рідини ТМ100Апредставляє собою малогабаритний напівпровідниковий прилад, який працює з логометричним покажчиком температури. Чутливим елементом датчика є терморезистор 3, встановлений в балоні датчика.
Рис. 11. 16. Датчик температури охолоджувальної рідини: 1 – штекер; 2 – пружина; 3 – терморезистор
Межі вимірюваних значень температури + 40...120 ° С. Датчик встановлений в різьбовому отворі К 3 / 8 ² головки циліндрів. При його зніманні і встановленні необхідно користуватись торцевим ключем. Покажчик температури охолоджувальної рідини працює тільки при включеному запалюванні.
Читайте також:
|
||||||||
|