МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Обгрунтування інструментарію дослідження ефективності предмету дослідження.Визначається метод, перераховуються показники та описується методика, які будуть використовуватися як інструментарій оцінювання та аналізу предмету дослідження. Інструментарій економічного дослідження студент обирає той, який застосовується в економічній науці для оцінювання даного предмету дослідження. 2.4. Економічний аналіз предмету дослідження (напрямку діяльності підприємства або використання ресурсів). Цей розділ повинен містити оцінку і аналіз окремого напрямку діяльності (планової, виробничої, маркетингової, інвестиційної, інноваційної, зовнішньоекономічної, логістичної, соціальної , ресурсозберігаючої , рекламної та ін), окремих підрозділів і служб (транспортної, ремонтної , енергетичної та ін.), або використання ресурсів виробництва (природних, матеріальних, трудових, фінансових, капіталу, основних фондів, оборотних засобів та ін.) У результаті аналізу повинні бути сформульовані аргументовані висновки про стан ефективності використання предмету дослідження на підприємстві, виходячи з яких в наступному розділі мають бути запропоновані конкретні заходи для поліпшення економічного становища на досліджуваному підприємстві.
ІІІ. Організаційно-економічний розділ дипломної роботи присвячений розробці практичних рекомендацій і заходів для вирішення поставлених в дипломній роботі завдань та досягнення мети. З метою підвищення ефективності діяльності, авторські пропозиції можуть бути пов’язані з впровадженням нового та модернізацією існуючого обладнання, впровадженням нових видів продукції та послуг, методів їх просування, вдосконаленням ціноутворення, проведенням рекламних заходів, наданням додаткових видів послуг клієнтам (доставка товарів клієнтам власним транспортом, створення сприятливих умов користування послугами, гарантійне обслуговування тощо), реалізацією супутніх товарів, зміною методу закупівлі товару, зміною виду транспорту, маршруту доставки, умов співпраці з діловими партнерами тощо. Даний розділ дипломної роботи може бути виконаний у формі розрахунку підрозділів бізнес-плану. Залежно від обраної теми бізнес-план може бути виконаний в повному обсязі або у вигляді окремих розділів. Ця частина дипломної роботи може мати наступну структуру: Читайте також:
|
||||||||
|