Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Напрями зростання (зниження, підвищення ефективності) предмету дослідження.

У даному підрозділі надається повний перелік усіх можливих напрямів підвищення ефективності предмету дослідження та їх характеристика, описуються можливості їх реалізації на обраному підприємстві, здійснюється порівняння їх переваг і недоліків.

3.2. Обґрунтування доцільності пропозицій щодо вдосконалення діяльності підприємства (вказується конкретне спрямування дослідження згідно за обраною темою).

Даний підрозділ будується за наступною логічно-структурною послідовністю подачі матеріалу: вказується проблема, яка ідентифікована в попередньому розділі, описуються організаційні, технічні, економічні, соціальні пропозиції студента, реалізація яких дозволить вирішити проблеми, які було виявлено в процесі дослідження діяльності підприємства, та які сприятимуть зростанню ефективності його діяльності.

Для кожного заходу повинен бути детально викладений його зміст, вказані строки реалізації, описані процеси, пов’язані з впровадження, визначено структурний підрозділ, який здійснюватиме його реалізацію, розраховані капітальні інвестиції, визначена кількість і структура персоналу, який задіяний в процесі реалізації заходу, оцінений вплив на реальні процеси виробництва та обслуговування, визначені перспективи розвитку підприємства в результаті реалізації пропозицій студента.

3.3. Розрахунок витрат на реалізацію заходів з організації (формування, удосконалення тощо)…(вказується назва конкретних пропозицій автора) У даному підрозділістудент здійснює розрахунок планової калькуляції продукції або кошторису витрат на послуги, які будуть впроваджені в результаті реалізації авторських пропозицій.

Увага! Розрахунок планової собівартості продукції здійснюється на основі норми витрат відповідного ресурсу та ціни одиниці даного ресурсу.

3.4. Оцінка соціально-економічної ефективності заходів з удосконалення організації (формування тощо) (вказується назва конкретних пропозицій автора). Даний підрозділ містить всебічне обгрунтування соціально-економічної ефективності впровадження запропонованих заходів. Для розрахунку соціально-економічної ефективності повинна бути обрана методика і надано її теоретичне обгрунтування.

Оцінка ефективності запропонованих заходів може охоплювати наступні групи показників за напрямами:
- обґрунтування обсягів зростання виробництва та реалізації продукції (послуг);

- розрахунок повних витрат на реалізацію пропозицій студента;

- розрахунок прибутковості пропозицій студента;

- оцінка ефективності праці персоналу з реалізації рекомендацій;

- обґрунтування темпів зростання конкурентоспроможності продукції;
- оцінка зміни іміджу підприємства, потенціалу , організаційної культури;
- оцінка соціальної ефективності заходів та рішень, що розробляються.
Конкретні підходи до розрахунку ефективності заходів залежать від обраного в дипломній роботі напрямку дослідження.

Для кількісної характеристики тенденцій і залежностей слід використовувати метод графічного аналізу , кореляції , порівняння , угруповань , факторного аналізу , економіко-математичного моделювання.
У процесі аналізу використовуються графічні засоби відображення інформації: таблиці, лінійні графіки , діаграми , схеми, блок- схеми алгоритмів тощо.

Четвертий розділу відповідності до наказу Міністерства науки і освіти України, Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи, Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду №969/922/216 від 21.10.2010 р. «Про організацію та вдосконалення навчання з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності та цивільного захисту у вищих навчальних закладах України» присвячений питанням охорони праці, зміст та інші характеристики якого визначаються кафедрою охорони праці, промислової і цивільної безпеки НТУУ «КПІ».

4. Підготовка відгуку на дипломну роботу

За два тижні до захисту дипломної роботи студент надає відгук наукового керівника. Відгук складається керівником у довільній формі із зазначенням:

–актуальності теми, в інтересах або на замовлення якої організації він виконаний (в рамках науково-дослідної роботи кафедри, підприємства, НДІ тощо);

–відповідності виконаної роботи виданому завданню;

–рівню розкриття окремих питань роботи та ступеня самостійності при виконанні роботи;

–рівня теоретичної та практичної підготовки, знання фахової літератури, підготовленості студента до прийняття сучасних рішень;

–умінь аналізувати необхідні літературні джерела, приймати обґрунтовані (інженерні, наукові) рішення, застосовувати сучасні системні та інформаційні технології, проводити фізичне або математичне моделювання, обробляти та аналізувати результати експерименту;

–найбільш важливих теоретичних і практичних результатів, апробації їх (участь у конференціях, семінарах, оформлення патентів, публікація в наукових журналах тощо);

–відповідності якості підготовки студента вимогам освітньо-кваліфікацій­ної характеристики фахівця і можливості присвоєння йому відповідної кваліфікації;

–інші питання, які характеризують професійні якості студента.

Керівник оцінює дипломну роботу записом «може бути допущена до захисту», а в разі негативної оцінки – «До захисту не допускається». У випадках негативного висновку щодо допуску на захист це питання виноситься на розгляд засідання кафедри за участю наукового керівника. Форма відгуку на дипломну роботу надається в додатку З.

5. Рецензування дипломної роботи

Завершена дипломна робота бакалавра направляється кафедрою на зовнішню рецензію (направлення на рецензію у додатку К). До рецензування залучаються провідні фахівці факультету менеджменту та маркетингу. Коло наукових та фахових інтересів рецензентів має відповідати тематиці дипломної роботи бакалавра.

Завдання рецензування – оцінити теоретико-методологічний рівень підготовки випускника, рівень оволодіння ним науковими методами в процесі дослідження, вміння застосувати теоретичні знання до аналізу практичної діяльності підприємств, здатність формулювати висновки i пропозиції, що мають практичне значення.

Рецензія складається у довільній формі із зазначенням:

- відповідності ДР затвердженій темі та завданню;

- актуальності теми;

- реальності ДР (його виконання на замовлення підприємств, організацій, за науковою тематикою кафедри, НДІ тощо);

- глибини техніко-економічного обґрунтування прийняття рішень;

- ступеня використання сучасних досягнень науки, техніки, виробництва, інформаційних технологій;

- обґрунтованості та оригінальності прийнятих рішень та отриманих результатів;

- правильності проведених розрахунків;

- якості виконання та відповідності текстового матеріалу вимогам чинних стандартів;

- можливості впровадження результатів ДР;

- недоліків роботи;

- оцінки за 4-бальною системою оцінювання («відмінно», «добре», «задовільно», «незадовільно») і можливості присвоєння студенту-випускнику відповідної кваліфікації (формулювання згідно з ОКХ та навчальним планом).

Рецензія не повинна дублювати відгук керівника, тому що відгук керівника – це в основному характеристика професійних та громадянських якостей дипломника та його роботи в процесі дипломного проектування, а рецензія – це характеристика якості безпосередньо дипломної роботи.

Негативна оцінка роботи рецензентом, не є підставою до недопущення її до захисту в ДЕК.

Рецензент має підписати рецензію із зазначенням свого прізвища, ім’я та по-батькові, місця роботи і посади. Підпис рецензента завіряється підписом декана (заступника декана) факультету та скріплюється печаткою. Форма рецензії надана у додатку Л.

6. Підготовка до захисту

Виконана дипломна робота подається на кафедру за десять днів до початку встановленого терміну захисту . Відповідальність за своєчасне виконання дипломних робіт покладається безпосередньо на випускників.

Науковий керівник здійснює загальне керівництво виконанням студентом ДР і несе відповідальність за наявність у роботі помилок системного характеру; у разі невиконання студентом його рекомендацій щодо виправлення таких помилок, зазначає це у відгуку.

Студент зобов’язаний подавати дипломну роботу керівнику на перевірку частинами у встановлені терміни відповідно до плану-графіку. У разі невиконання студентом календарного графіка керівник має право винести на засідання кафедри дане питання.

Підписана автором дипломна робота разом з відгуком керівника та рецензією подається завідувачу кафедри, який вирішує питання щодо допуску студента до захисту, роблячи відповідний запис на титульному аркуші дипломної роботи.

Перед захистом випускник повинен ознайомитися з рецензією та відгуком керівника та підготувати відповідь на зауваження.

До захисту дипломної роботи допускаються студенти, що повністю виконали усі вимоги навчального плану, отримали визначений мінімум залікових балів за спеціальністю i позитивний відгук наукового керівника на дипломну роботу бакалавра.

До захисту дипломної роботи не допускаються студенти, які не виконали навчальної програми i мають на момент подання до захисту дипломної роботи академічну заборгованість.

7. Захист дипломної роботи

Випускні роботи захищаються перед Державною екзаменаційною комісією (ДЕК) на відкритому засіданні. Для виступу студентові надається до 10 хвилин, що відповідає письмовій доповіді викладеній на 5-6 сторінках. Виступ студента на відкритому засіданні ДЕК повинен бути старанно підготовленим, стислим і змістовним.

Тези доповіді і демонстраційний матеріал випускник готує заздалегідь. Не слід переказувати вступ та зміст всіх розділів роботи, зупинятися на технічній стороні розрахунків. В першій частині доповіді необхідно стисло визначити мету та завдання роботи, обґрунтувати актуальність теми, охарактеризувати об'єкт та предмет дослідження. Друга її частина присвячується викладенню суті запропонованих заходів та обґрунтуванню їх ефективності. Під час доповіді необхідно звертати увагу членів ДЕК на демонстраційний матеріал, коротко пояснюючи його зміст.

Члени ДЕК можуть задавати випускникові питання щодо змісту роботи, а також з окремих дисциплін. Відповіді студента мають бути конкретними, аргументованими і короткими. Після відповіді випускника на запитання секретарем ДЕК оголошується відгук керівника і рецензія. Студент має відповісти на всі зауваження або погодитися з ними.

Результати захисту обговорюються на закритому засіданні ДЕК, де виводиться остаточна оцінка дипломної роботи бакалавра та приймається рішення про присвоєння випускникові кваліфікації бакалавра і видачу йому диплома державного зразка. Рішення комісії оголошується її головою в той же день.

8. Критерії оцінювання

Дипломна робота до захисту не допускається. Робота подана керівникові на перевірку або на будь-який подальший етап проходження з порушеннями термінів, що встановлені регламентом, написана на тему, що своєчасно не була затверджена наказом по НТУУ «КПІ», виконана не самостійно, структура не відповідає вимогам, відсутнє економічне обґрунтування запропонованих заходів, недбало оформлена.

Підсумкову диференційовану оцінку дипломної роботибакалавра визначає ДЕК, а її рішення є остаточним і оскарженню не підлягає. У процесі визначення оцінки дипломної роботи враховуються наступні показники якості роботи:

Змістовні аспекти дипломної роботи:

· актуальність обраної теми дослідження;

· спрямованість роботи на розробку реальних практичних рекомендацій;

· відповідність побудови роботи поставленим цілям і завданням;

· рівень обґрунтування запропонованих рішень;

· застосування стандартних програмних продуктів (технологій);

· ступінь самостійності проведення дослідження;

· рівень викладення роботи та її оформлення.

Якість захисту дипломної роботи:

· уміння стисло, послідовно, чітко викласти сутність і результати;

· здатність аргументовано захищати викладені пропозиції;

· загальний рівень підготовки студента;

· володіння культурою презентації дипломної роботи бакалавра.

Критерії оцінювання:

Відмінно. Дипломна робота є бездоганною, має практичне значення, доповідь логічна і коротка, проголошена вільно, відгук і рецензія позитивні, відповіді на запитання членів ДЕК правильні, стислі.

Добре. Тема дипломної роботи розкрита, але мають місце недоліки непринципового характеру. В теоретичній частині поверхово зроблений аналіз літературних джерел, недостатньо використані інформаційні матеріали організацій, мають місце окремі зауваження у відгуку та рецензії, доповідь логічна, відповіді на запитання членів ДЕК, в основному, правильні, оформлення роботи виконано в межах вимог.

Задовільно. Тема дипломної роботи в основному розкрита, але мають місце недоліки змістовного характеру. Нечітко сформульована мета роботи, теоретичний розділ має виражений компіляційний характер, добір інформаційних матеріалів не завжди обґрунтований, заходи і пропозиції, що містяться у другому розділі, непереконливо обґрунтовані, відгуки містять окремі зауваження, доповідь прочитана за текстом, не всі відповіді на запитання членів ДЕК правильні або повні, є зауваження щодо оформлення роботи.

Незадовільно. Нечітко сформульована мета дипломної роботи. Розділи мало пов’язані між собою. Відсутній критичний огляд сучасних літературних джерел. Аналіз виконаний поверхово, запропоновані заходи випадкові і не мають системного характеру, економічне обґрунтування неповне. Оформлення роботи не відповідає вимогам. Відповіді на запитання членів ДЕК неточні або неправильні.


Додаток А Теми дипломних робіт

Мета дослідження Предмет дослідження Об’єкт дослідження База дослідження
Економічне обґрунтування напрямів зростання Економічне обґрунтування напрямів зниження Економічне обґрунтування напрямів ефективного використання Економічне обґрунтування напрямів підвищення ефективності Ефективність формування Ефективність використання Організація ефективного Організація ефективного використання     прибутковості доходності ефективності операційної фінансової зовнішньоекономічної інвестиційної інноваційної логістичної виробничої збутової рекламної закупівельної соціальної фінансових ризиків інвестиційних ризиків бюджетування контролінгу діяльності ПАТ… ПрАТ… ТОВ… ПП…. ДП..
прибутковості витрат ефективності запасів матеріаломісткості енергомісткості планування прогнозування резервів виробництва  
прибутковості собівартості асортименту ціноутворення конкурентоспроможності конкурентних переваг якості трудомісткості продукції
продуктивності мотивації оплати нормування стимулювання праці
власного позичкового залученого оборотного капіталу
необоротних оборотних чистих активів
трудових матеріальних енергетичних фінансових інвестиційних ресурси
складського ремонтного енергетичного транспортного допоміжного обслуговуючого     господарства  

Додаток Б Заява

 

Завідувачу кафедрою «Економіки

і підприємництва»

к.е.н., професору Крушу П.В.

студента групи номер групи

Прізвище, імя, по-батькові

 

 

ЗАЯВА

 

Прошу затвердити мені тему дипломної роботи____________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Керівником дипломної роботи прошу призначити _________________________

___________________________________________________________________________

 

Керівник дипломної роботи згоден______________________ /________________/

 

Дата і підпис студента ____________________________


Додаток В Титульний аркуш дипломної роботи (форма № Н-9.02)

Міністерство освіти і науки України


Читайте також:

  1. III етап. Опрацювання результатів дослідження.
  2. O стратегія підвищення ринкової частки за існуючої місткості ринку.
  3. X Впровадження Зростання Зрілість Спад Час
  4. Абстрактно-логічні прийоми економічного дослідження.
  5. Алгоритм психолого-педагогічного дослідження.
  6. Аналіз використання прибутку та резервів його зростання
  7. Аналіз документів як метод соціологічного дослідження.
  8. Аналізування предмету дослідження БКР
  9. Аудитор, його статус і сертифікація. Підвищення кваліфікації аудиторів
  10. Б) підвищення стійкості інженерно – технічного комплексу
  11. Базові напрями організації захисту інформації ІКСМ.
  12. Бактеріоскопічне дослідження.




Переглядів: 684

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Обгрунтування інструментарію дослідження ефективності предмету дослідження. | Національний технічний університет України

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.