Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПІСЛЯМОВА

Найважливішим моментом системи безперервної освіти є забезпечення наступності між окремими циклами професійної підготовки спеціаліста. Дуже важливо, щоб кожний фахівець після закінчення навчального закладу на будь-якому рівні мав реальні можливості продовжити своє навчання, зміст якого передбачає не лише оволодіння фаховими знаннями, а й основами системи роботи з інформацією. Кожен рівень навчання має бути переходом до наступного рівня, долати можливості дублювання окремих курсів і рівнів їхнього вивчення.

Тому доцільним є визначення змісту навчання з основ інформаційної, бібліотечної та видавничої справ на всіх освітніх етапах. Виходячи з реалій, у процесі підвищення кваліфікації методичних працівників тепер найдоцільнішим є виявлення ускладнень в індивідуальній роботі з інформацією, її трансформацією в педагогічний процес.

Відтак, шановний колего, просимо Вас зазначити типові труднощі в роботі та способи їх подолання щодо узагальнення розмаїтої освітньої інформації та видання Вами науково-практичних розробок.

 

Типові труднощі Ваші пропозиції
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

СПИСОК ОСНОВНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

 

1. Державний стандарт України. Документація. Звіти у сфері науки і техніки. Видання офіційне. - К.: Вид-во стандартів, 1996. - 25 с.

2. Бюлетень Вищої атестаційної комісії України //1997. - №2.

3. Редакційно-видавнича справа: досвід, проблеми, майбутнє / За ред. В.Різука. - К.,1997. - С.112-158.

4. Концептуальні засади демократизації та реформування освіти в Україні: Педагогічні концепції. - К.: Школяр, 1997. - 149 с.

5. Библиотечное дело: Терминол. словарь / Сост. І.М.Суслова, Л.ЦУланова. - 2-е изд. - М: Книга, 1986. - 224 с.

6. Кузин Ф.А. Кандидатская диссертация. Методика написання, правила оформлення й порядок защитьі: Практическое пособие для аспирантов й соискателей ученой степени. - 2-е изд. - М.: Ось - 89, 1998. - 208 с.

7. Стандарти по издательскому делу / Сост. А.В.Джиго, С.Ю.Калинин. - М.: Юристь, 1998.-376с.

 


 

Додаток 2

НАКОПИЧЕННЯ І ФІКСАЦІЯ ФАКТІВ НАУКИ І ДОСВІДУ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Джерела науково-пєдагогічної інформації               Монографії    
       
     
Журнальні статті    
         
     
Статті в збірниках    
             
     
Дисертації    
     
     
Продукти досліджень (результати)    
     
         
Методи збирання інформації з практики   Спостереження    
     
     
Анкета    
     
     
    Інтерв'ю    
     
     
Тест    
     
         
Способи фіксації інформації   4 Анотації    
     
     
Тези    
     
Реферат    
     
     
Конспект    
     
     
        Цитата    
     
     
Логічна структура    
     
    Аналіз продукту    
     
     
Апробація продукту    
         

 

Додаток 3

 

ПРИКЛАД ОФОРМЛЕННЯ ОБКЛАДИНКИ ПОСІБНИКА

 

 

Назва установи, де готувався посібник

 

 

Ініціали, прізвище автора (авторів)

 

 

Назва посібника

 

Місто-рік

 


Додаток 4

 

 


Читайте також:

  1. ПІСЛЯМОВА
  2. ПІСЛЯМОВА
  3. ПІСЛЯМОВА
  4. ПІСЛЯМОВА
  5. Післямова




Переглядів: 524

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО НАУКОВОГО СТИЛЮ | ПРИКЛАДИ ОФОРМЛЕННЯ АНОТАЦІЙ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.