МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||
Приклади оформлення бібліографічного опису в списку літератури
Науковий стиль викладу матеріалу має свої особливості. Коротко зупинимось на основних із них. Для наукового тексту характерними є цілеспрямованість і прагматизм. Емоційні мовні елементи тут практично відсутні. Переважають лише точні, отримані в результаті спостережень відомості та факти. Текст наукової роботи потребує аргументації і виявлення причинно-наслідкових залежностей, тому для нього властиві складні речення різних видів. Звідси розмаїття складених сполучників підрядності “завдяки тому, що”, “тоді як”, “з огляду на те, що” та ін. Особливо часто використовуються похідні прийменники “згідно з” , “протягом”, “на відміну від” та ін. Обов’язковою вимогою об'єктивності викладу матеріалу є наявність вставних слів і словосполучень на позначення ступеня достовірності повідомлення (дійсно, насправді, зрозуміло). Ще одною вимогою є вказівка на джерело повідомлення, автора висловленої думки чи якогось виразу. У тексті ця умова виконується за допомогою спеціальних вставних слів і словосполучень “за повідомленням”, “як свідчить”, “на нашу думку” та ін. Стиль писемної наукової мови - це безособовий монолог. Тому виклад звичайно ведеться від третьої особи, бо увага зосереджена на змісті та логічній послідовності повідомлення, а не на суб'єкті. Нині стало неписаним правилом при написанні наукових робіт замість “я” вживати “ми” з огляду на те, що вираз авторства як формального колективу надає викладу більшої об'єктивності. Якостями, котрі визначають культуру наукової мови, є точність, ясність і стислість. Смислова точність необхідна для забезпечення значущості інформації, поміщеної в науковій роботі. Ясність – це вміння писати доступно і дохідливо. Реалізація в науковій роботі такої якості як стислість означає вміння уникати непотрібних повторів, надмірної деталізації. Тому слова, які не мають смислового навантаження, мають бути виключені з наукової праці. Причиною неясності може бути неправильне розташування слів у реченні. При написанні роботи необхідно додержуватись єдності термінів і визначень понять. Для цього при потребі на початку роботи подається перелік термінів в їх позначень та абревіатур. Таблиця є одним із способів подання інформації. Кожна таблиця повинна мати назву, яку розміщують над нею і друкують симетрично до тексту. Назву і слово “Таблиця” починають з великої літери. Заголовки граф також повинні починатись з великих літер. Пояснення значень символів і числових коефіцієнтів треба подавати безпосередньо під формулою в тій послідовності, в якій вони дані у формулі. Значення кожного символу і числового коефіцієнта треба подавати з нового рядка. Бажаємо успіху! Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||
|