МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Класифікація МСАНа теперішній час діють 49 стандартів, поділених на 10 груп: Група 1 - «вступні зауваження» – містять 3 стандарти, які визначають юридичний статус МСА, містять перелік термінів, описують структуру МСА й приводять класифікацію супутніх послуг. 100 - передмова до МСА й супутніх послуг. 110 - глосарій (перелік термінів). 120 - концептуальна основа МСА. Група 2 - «зобов'язання» - 7 стандартів, що визначають цілі та основні принципи аудиту, питання відповідальності аудиту та аудиторів, вирішують питання, пов'язані з контролем якості роботи аудиторів, формою й утримуванням робочої документації, визначають поняття «шахрайство» і «помилка». 200 - цілі й загальні принципи аудиту фінансової звітності. 210 - домовленості про аудит. 220 - контроль якості роботи аудиторів. 230 - документація. 240 - шахрайство й помилка. 250 - облік законів і нормативних актів при аудиті фінансової звітності. 260 - повідомлення аспектів аудиту особам, наділеним керівними повноваженнями Група 3 - «планування» - 3 стандарти описують процес планування аудиторських перевірок, питання розуміння аудитором бізнесу клієнта, дається трактування концепції істотності в аудиті. 300 - планування. 310 - знання бізнесу. 320 - істотність в аудиті. Група 4 - «кошти (система) внутрішнього контролю» - 3 стандарти, описують процеси оцінки аудит ризику й систем внутрішнього контролю клієнта, у тому числі при використанні клієнтом комп'ютерних інформаційних систем, а також якщо бухгалтерський облік клієнта ведеться сервісними організаціями (бух. і аудиторськими фірмами). 400 - оцінка ризиків і систем внутрішнього контролю. 401 - аудит в умовах комп'ютерних і інформаційних систем (КИСНУВ) 402 - аудит клієнтів, що користуються послугами сервісними організаціями Група 5 -«аудиторські докази» - 11 стандартів, визначають процес збору аудит доказів у різних ситуаціях, розкриває втримування й характер аналітичних процедур, вибіркових перевірок. 500 - аудиторські докази. 501 - аудиторські докази - додаткових розгляд спеціальних статей. 505 - зовнішні підтвердження. 510 - перша аудиторська перевірка - початкове сальдо. 520 - аналітичні процедури. 530 - аудиторська вибірка й інші процедури вибіркової перевірки. 540 - аудит оцінних значень. 550 - зв'язані сторони. 560 - наступні події. 570 - допущення про безперервність діяльності підприємств. 580 - заява керівництва. Група 6 -«використання роботи третіх осіб» - 3 стандарти, описують процеси використання в ході аудиторських перевірок роботи інших незалежних аудиторів, внутрішніх аудиторів клієнта, експертів і фахівців у різних областях. 600 - використання роботи іншого аудитора. 610 - розгляд роботи внутрішнього аудитора. 620 - використання роботи експертів. Група 7 - «аудиторські висновки й звіти» - 3 стандарти, що дає рекомендації з форми й утримування аудиторських висновків, складання звітів аудиторів, порядок включення в ці звіти додаткової інформації. 700 - аудит висновок по фінансовій звітності. 710 - порівнянні значення. 720 - інша інформація в документах, що містять перевірену фінансову звітність. Група 8 - «спеціалізовані області аудиту» - 2 стандарти, визначають дії аудитора при складанні звітів по спеціальним завданням аудиту, а також при вивченні прогнозованої аудит інформації. 800 - звіт аудитора по спеціальним аудиту завданням. 810 - перевірка прогнозної фінансової інформації. Група 9 - «супутні послуги» - 3 стандарти, є керівництвом для аудиторів при наданні супутніх послуг: загальним перевіркам фінансової звітності, виконанню погоджених процедур, компіляції (підготовці) фінансової звітності. 910 - завдання по огляду фінансової інформації. 920 - виконання погоджених процедур 930 - завдання по підготовці фінансової інформації. Група 10 - «положення по міжнародній практиці аудиту» - 11 стандартів, розкриваються особливості аудиту міжнародних банків, а також особливості аудиту у випадку застосування клієнтами комп'ютерних інформаційних систем. У цій групі також вирішуються різні питання про проведення аудит перевірок: спілкування з керівництвом клієнта, аудит малих підприємств і ін. 1000 - процедури міжбанківського підтвердження. 1001 - використання середовища КИСНУВ - автономних комп'ютерів. 1002 - використання середовища КИСНУВ - інтерактивних комп'ютерних систем (on line). 1003 - використання середовища КИСНУВ - систем баз даних. 1004 - взаємодія державних інспекторів по банківському нагляді й зовнішніх аудиторах. 1005 - особливості аудиту малих підприємств. 1006 - аудит міжнародних комерційних банків. 1007 - спілкування з керівництвом клієнта. 1008 - оцінка ризиків і системи внутрішнього контролю в системах КИЦЬ і пов'язані з ними питання. 1009 - аудит із застосуванням комп'ютерів. 1010 - облік екологічних питань при аудиті.
При формуванні системи внутрішніх правил аудиторські фірми користуються відносною свободою, оскільки це є завданням самої фірми. Внутрішньофірмові стандарти аудиту (ВСА) – це сукупність принципів, методів, прийомів і способів, що використовуються аудиторською фірмою при наданні аудиторських послуг, підготовці документації, виходячи із встановлених правил та особливостей діяльності аудиторської фірми. Застосування ВСА в діяльності аудиторських фірм є досить актуальною проблемою на сучасному етапі, оскільки їх застосування є основою подальшого професійного росту фірми, підвищення її рейтингу та конкурентноздатності на ринку аудиторських послуг. Необхідність у розробці ВСА викликана застосуванням різними аудиторськими фірмами індивідуально розроблених доповнень, пояснень, розшифрувань та узагальнень існуючих нормативних документів або вже діючих стандартів. Значення ВСА полягає у тому, що вони: Ä сприяють дотриманню чинного законодавства, МСА, а також Кодексу професійної етики аудиторів; Ä удосконалюють і раціоналізують організацію і процес надання послуг аудиторської фірми; Ä забезпечують зв’язок окремих елементів аудиторського процесу; Ä допомагають зменшити трудомісткість послуг аудиторських фірм; Ä забезпечують високу якість аудиту; Ä сприяють використанню в аудиторській діяльності новітніх наукових розробок; Ä створюють імідж аудиторської фірми; Ä допомагають аудитору вести переговори із замовником тощо. Відповідальність за формулювання та розробку ВСА покладається на керівника аудиторської фірми. В аудиторській фірмі може бути створений спеціальний відділ (служба) з методології аудиту. Якщо ВСА розробляються спеціальними службами, то вони повинні підлягати обов’язковому затвердженню керівником аудиторської фірми. Розробку внутрішньофірмових стандартів аудиту умовно поділяють за певними напрямами, в результаті чого створюються: Ä стандарти, що стосуються професійної культури аудиторів; Ä стандарти, що регулюють внутрішньофірмовий документообіг (особливості документообігу будуть залежати від розмірів та організації діяльності аудиторської фірми, а також від характеристик структури контролю. Тобто, чим складніша структура контролю, тим детальніше необхідно вести документацію. До них належать плани, програми аудиторських перевірок, документи, що характеризують стан системи внутрішнього контролю, листи аудиторської фірми замовнику, оформлення результатів роботи експерта тощо); Ä стандарти, що передбачають методику проведення аудиту та надання супутніх аудиту послуг. При розробці внутрішньофірмових стандартів аудиту слід дотримуватись наступної їх структури (зразок 3.1). Читайте також:
|
||||||||
|