Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Текст адаптованої методики «Опитувальник адаптивної поведінки».

1. Я зосередився тільки на тому, що робити далі.

2. Я спробував проаналізувати проблему, щоб зрозуміти її краще.

3. Я зайнявся роботою (чи чимось ще), щоб відволіктися від цієї проблеми.

4. Я відчував, що тільки час може щось змінити; єдине, що залишалося — чекати.

5. Я пішов на компроміс, щоб мати в цій ситуації хоч щось позитивне.

6. Всупереч усім я робив те, що сам вважав потрібним.

7. Коли виникла проблема з... .(кимсь), я спробував знайти людину, яка могла вплинути на нього (неї).

8. Я спробував прояснити ситуацію, поговоривши з.....(кимсь).

9. Я лаяв сам себе.

10. Я не став нічого робити, щоб не погіршити ситуацію.

11. Я сподівався на диво.

12. Я скорився з долею, мені все одно ніколи не щастить.

13. Я продовжував поводитися так, начебто нічого не трапилося.

14. Я намагався приховати свої почуття.

15. Я спробував побачити позитивну сторону цієї ситуації.

16. У мене було почуття, що все це відбувається не зі мною.

17. Я висловив усе, що думаю, людині, через яку виникла ця проблема.

18. Я шукав співчуття і підтримки від кого-небудь.

19. Я втішав і підбадьорював себе, як тільки міг.

20. Ця ситуація надихнула мене на те, щоб щось творчо змінити у своєму житті.

21. Я спробував усе забути.

22. Я звернувся за допомогою до людини, яка добре розбирається в подібних проблемах.

23. Завдяки цій ситуації, я змінився чи виріс як особистість.

24. Перш ніж робити щось, я подивився, як будуть розгортатися події.

25. Я вибачився чи щось зробив, щоб виправити ситуацію.

26. Я склав план дій і дотримувався його.

27. Я хотів чогось хорошого.

28. Я був дуже роздратований і дав волю почуттям.

29. Я розумів, що сам винний в тому, що все так вийшло.

30. У мене з'явився новий погляд на певні речі.

31. Я звернувся до людини, яка могла допомогти в цій ситуації.

32. Я подумав: що не робиться, усе на краще.

33. Щоб заспокоїтися, я почав палити (їсти, приймати ліки, скиглити).

34. Я пішов на ризик, щоб вирішити проблему.

35. Я вирішив не квапитися з діями, щоб не наламати дров.

36. Цей урок пішов мені на користь.

37. Я виявив завзятість і твердість.

38. Завдяки цій ситуації я зрозумів, що по-справжньому важливо в житті.

39. Я зробив певні кроки для того, щоб змінити ситуацію на краще.

40. Мені хотілося, щоб усі залишили мене в спокої.

41. Я не став приділяти цьому занадто багато уваги.

42. Я попросив поради в родича чи друга, думку якого я дуже поважаю.

43. Я намагався сам справитися зі своїми проблемами.

44. Я не надавав тому, що відбувається, великого значення, не став сприймати це занадто серйозно.

45. Я поділився з....(кимсь) своїми переживаннями.

46. Я наполягав на своєму і домагався того, чого хотів

47. Я плюнув на усіх. Нехай роблять, що хочуть.

48. Я використовував досвід, набутий мною раніше у подібних ситуаціях.

49. Я знав, що треба робити, і докладав до цього всі зусилля.

50. Я не міг повірити, що це трапилося.

51. Я обіцяв собі, що наступного разу усе буде по-іншому

52. Я намагався вирішити проблему різними способами.

53. Я прийняв ситуацію такою, яка вона є, оскільки змінити її було неможливо.

54. Я намагався, незважаючи ні на що, бути об'єктивним у цій ситуації.

55. Я хотів би змінити те, що трапилося, чи свої відчуття.

56. Завдяки цій ситуації, щось у мені змінилося на краще.

57. Я мріяв про те, як добре було б перенестися в інший час чи місце.

58. Мені хотілося, щоб проблема зникла чи як-небудь вирішилася сама собою.

59. Я фантазував і мріяв, як могло б усе змінитися.

60. Я молив бога про допомогу.

61. Я приготувався до гіршого.

62. Я прокручував у голові, що я можу сказати чи зробити в цій ситуації.

63. Я подумав про те, як у цій ситуації вчинила б людина, яку я дуже поважаю, і сам зробив так само.

64. Я постарався заспокоїтися, перш ніж вирішити, що робити далі.

65. Я вирішив, що це не найстрашніше з того, що могло відбутися, буває і гірше.

66. Після цього випадку в мене з'явилося багато нових ідей і планів.

 

Джерело: Хирова С. И. К созданию адаптированного варианта методики WOCQ (Ways of Coping Questionnaire) [Текст] // Практична психологія та соціальна робота. — 2003 р. — № 1. — с. 9-16.

 



Читайте також:

  1. I. Почитайте и переведите текст
  2. I. Прочитайте и переведите текст
  3. I. Прочитайте и переведите текст.
  4. I. Прочитайте и переведите текст.
  5. I. Прочитайте и переведите текст.
  6. I. Прочитайте и переведите текст.
  7. II.5. Анотування і реферування текстів; анотаційний та реферативний переклад
  8. III. Аудіювання тексту з метою розуміння
  9. III.4 Форматування тексту.
  10. TRichEdit - введення і відображення тексту
  11. VI. Перепишите и письменно переведите текст.
  12. XIV. ПРОБЛЕМИ ПЕРЕКЛАДУ І РЕДАГУВАННЯ НАУКОВИХ ТЕКСТІВ




Переглядів: 506

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Процедура підрахунку | Практична робота № 10. Агресивна поведінка

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.429 сек.