Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Процедура підрахунку

Існує два методи підрахунку опитувальника WOCQ: прямий і відносний. За обох методів підрахунку респонденти відповідають на питання по чотирьохбальній шкалі, показуючи ступінь, з яким використовується кожна стратегія:

При прямому підрахунку сирі бали є сумою відповідей суб'єкта на пункти, що включає дана шкала. Цей метод демонструє ступінь, з яким використовувалася кожна адаптивна стратегія.

При відносному рахунку оцінюється внесок кожної шкали в загальну стратегію поведінки. Відносне значення для кожної шкали підраховується в такий спосіб:

а) виводиться середній бал для кожної шкали;

б) підраховується сума середніх значень за всіма восьми шкалами;

в) середнє значення по кожній шкалі ділиться на суму середніх значень за всіма шкалами.

Техніка відносного рахунка згладжує нерівну кількість пунктів усередині кожної шкали і характеризує співвідношення між способами адаптивної поведінки, що губиться при прямому підрахунку.

 

Таблиця 4.

Номери пунктів у шкалі Шкали
6, 17, 28, 34, 37, 63 Конфронтація
3, 13, 14, 32, 41, 44 Дистанціювання
15, 35, 48, 54, 62, 64, 65 Самоконтроль
7, 8, 18, 22, 31, 42, 45 Пошук соціальної підтримки
9, 25, 29, 51, 61 Прийняття відповідальності
11, 12, 16, 50, 57, 58, 59, 60 Уникнення — відхід
24, 26, 27, 39, 43, 46, 49, 52 Побудова плану дій
20, 23, 30, 36, 38, 56, 66 Позитивна переоцінка

 

Для того, щоб досліджувати поведінку суб'єкта як розгорнуту стратегію, необхідно виконати ряд тестувань у ході розвитку ситуації, для того, щоб можна було оцінити її динаміку. Для того, щоб оцінити стиль подолання проблемної ситуації, необхідно оцінити поведінку індивіда в ряді стресових ситуацій, а потім порівняти результати, отримані в різних випадках.

 


Читайте також:

  1. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  2. Адміністративна та судова процедура оскарження рішень податкових органів
  3. Банкрутство підприємства: причини, наслідки, процедура.
  4. Види оцінювання та процедура перевірки
  5. Види та процедура реструктуризації
  6. Відомість підрахунку трудомісткості робіт
  7. Відповідальність суб’єктів містобудівної діяльності за порушення під час виконання будівельних робіт. Повноваження ДАБК та процедура накладення санкцій
  8. ГЛАВА 7. ПРОЦЕДУРА РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН..157
  9. Д - Процедура реєстрації
  10. Етапи (процедура) педагогічного аналізу
  11. Етапи та процедура порушення справи про банкрутство
  12. Загальна процедура припинення діяльності суб’єкта господарювання




Переглядів: 371

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Процедура тестування | Текст адаптованої методики «Опитувальник адаптивної поведінки».

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.