Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Процедура тестування

Оскільки структура опитувальника призначена для дослідження реакції людини на конкретні стресові події, важливо, щоб відповідаючи, людина сконцентрувалася на конкретній ситуації, а не на загальному стані. Наприклад, сьогоднішній конфлікт із батьками, а не загальна відсутність взаєморозуміння. Відновити ситуацію респонденту допомагає інструкція, дана перед початком тестування, текст якої наводиться нижче.

В інструкції до респондентів повинні бути задані часові рамки, у межах яких відбулася ситуація. Бажано, щоб респонденти описували ситуації, що мали місце на минулому тижні. Це забезпечує повноту й об'єктивність спогадів, особливо для людей старшого віку. Однак треба відзначити, що період часу може визначатися метою і характером дослідження. Як, наприклад, у дослідженнях, у яких суб'єкти описують, як вони справляються зі стресовою ситуацією, що виникає в даний момент.

Інструкція

Для того, щоб відповісти на твердження цього опитувальника, Ви повинні згадати особливу стресову ситуацію, у якій опинилися на минулому тижні.

Під «стресовою» ми маємо на увазі ситуацію, що була важкої для Вас, Вам довелося сильно переживати з приводу того, що трапилося, чи докладати значних зусиль, щоб справитися із ситуацією. Це могла бути суперечка чи сварка з ким-небудь близьким Вам, проблема на роботі, проблема зі здоров'ям, загроза втрати близької людини, проблема, пов'язана з Вашим майном і т.д.

Перш ніж відповісти на твердження опитувальника, подумайте про деталі ситуації: де це трапилося, хто був залучений до того, що відбувається, як Ви діяли і чому це було важливо для Вас.

Відповідаючи на кожне твердження, тримайте цю ситуацію в пам'яті. Прочитайте кожну фразу й оцініть, наскільки в цій ситуації Ви поводилися так, як описано в цьому твердженні. Для того, щоб позначити свою відповідь, виберіть один з чотирьох варіантів оцінок:

0 — у даній ситуації зовсім так себе не вів

1 — до деякої міри поводився так

2 — у більшій мірі поводився так

3 — поводився в основному так

 

Таблиця 1.

Шкали  
1. Конфронтація Характеризує наполегливі спроби змінити ситуацію, з елементами агресії і завзятості.
2. Дистанціювання Описує спробу ігнорувати існування проблеми.
3. Самоконтроль Відображає прагнення людини регулювати власні почуття і вчинки.
4. Пошук соціальної підтримки Стратегія пошуку допомоги і підтримки.
5. Прийняття відповідальності Відображає прагнення людини оцінити власну роль у подіях, що відбуваються, і прийняти відповідальність за її вирішення.
6. Уникнення — відхід Відмова від активних дій.
7. Побудова плану дій Відображає продумані дії, спрямовані на зміну ситуації.
8. Позитивна переоцінка Відображає спроби знайти позитивні моменти в ситуації, що склалася, щоб зробити її більш терпимою.

 


Читайте також:

  1. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  2. Unit-тестування
  3. Автоматизоване тестування
  4. Адміністративна та судова процедура оскарження рішень податкових органів
  5. Банкрутство підприємства: причини, наслідки, процедура.
  6. Види оцінювання та процедура перевірки
  7. Види та процедура реструктуризації
  8. Відповідальність суб’єктів містобудівної діяльності за порушення під час виконання будівельних робіт. Повноваження ДАБК та процедура накладення санкцій
  9. ГЛАВА 7. ПРОЦЕДУРА РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН..157
  10. Д - Процедура реєстрації
  11. Для детального тестування
  12. ЕКСПЕРИМЕНТ (ТЕСТУВАННЯ)




Переглядів: 392

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ОПИТУВАЛЬНИК АДАПТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ | Процедура підрахунку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.