МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||
ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ.МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДОНЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЕКОНОМІКИ І ТОРГІВЛІ імені Михайла ТУГАН-БАРАНОВСЬКОГО
КАФЕДРА ФІНАНСІВ
Омелянович Л.О., Долматова Г.Є.
ДЛЯ СТУДЕНТІВ ДЕННОЇ І ЗАОЧНОЇ ФОРМ НАВЧАННЯ з спеціальності 8.050104 “ФІНАНСИ” за ОКР «магістр»
ДОНЕЦЬК - 2008 ПЛАНИ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ
ТЕМА 1. ЕВОЛЮЦІЯ РОЗУМІННЯ І ПЕРЕДБАЧЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ОРГАНІЗАЦІЇ ПЛАН. 1. Бюджетування та фінансовий контроль. 2. Довгострокове планування. 3. Стратегічне планування. 4. Стратегічного управління. ОСНОВНІ ТЕРМІНИ І ПОНЯТТЯ: КОНЦЕПЦІЯ УПРАВЛІННЯ, СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ, СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ, КОНЦЕПЦІЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ, МЕТА СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ, ЕТАПИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ, СТРАТЕГІЧНО-ОРІЄНТОВАНА ОРГАНІЗАЦІЯ. ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ. 1. Назвіть основні характеристики фаз поступового переходу до стратегічного управління. 2. Розкрийте сутність, основні відмінності та обмеження бюджетування, довгострокового та стратегічного планування, стратегічного управління, чим вони відрізняються від “звичного” п’ятирічного і поточного планування. 3. В чому полягають переваги та недоліки існуючих типів стратегічного управління? 4. Які відмінності між довгостроковим, короткостроковим та стратегічним плануванням? 5. Що спільного у різних підходах науковців до стратегічного управління? 6. Дайте порівняльну характеристику довгострокового та стратегічного планування.
ТЕМА 2. ПЕРЕДУМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В ОРГАНІЗАЦІЯХ ПЛАН. 1. Зміна завдань управління підприємством. 2. Різноманітність підприємств. 3. Необхідність формування стратегічного мислення менеджерів. ОСНОВНІ ТЕРМІНИ І ПОНЯТТЯ: ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА, СУТНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА, СТРАТЕГІЧНЕ МИСЛЕННЯ, СТРАТЕГІЧНИЙ РІВЕНЬ, СТРАТЕГІЧНО ОРІЄНТОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ. 1. Які причини переходу від розуміння підприємства як “закритої системи” до “відкритої системи”? 2. Чим пояснюється зміна завдань управління, що постають перед керівниками різних за рівнем систем управління? 3. Чи є відмітність між адаптацією та керованим розвитком підприємства? 4. Від чого залежить перелік і зміст етапів стратегічного управління? 5. Що являє собою стратегічне мислення? 6. Сформулюйте загальні принципи стратегічної діяльності підприємства. Читайте також:
|
||||||||||||
|