МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ВІКТОРИНАВІКТОРИНА -найбільш проста форма закріплення знань з (цивільного захисту ) ЦЗ. По змісту вона може бути тематичною, тобто проводитись тільки по питаннях з цивільного захисту, або комплексною. Коли поряд з питаннями з курсу літератури, мистецтва, інших предметів розглядаються взаємопов’язано і питання з безпеки життєдіяльності. Організація вікторин проста. Різновидностями вікторин можуть бути брейн – ринги, радіо вікторини. Керівник вікторин ( вчитель ) ставить запитання з розрахунку підготовленості і вікових особливостей учнів, а вони відповідають на них. Питання чи відповіді не повинні носити характер іспиту чи заліку. Вікторини повинні проводитись цікаво, в доступній для дітей формі. Для проведення підсумків вікторини створюється журі з вчителів, медичних працівників, батьків, старших учнів. Для участі у вікторині від кожного класу або ланки виставляється команда. Інші учні класів беруть участь у якості уболівальників. Відповіді учнів можуть оцінюватись так: за вірну відповідь – 5 балів. За відповідь з незначними упущеннями – 4 бали, за відповідь з суттєвими помилками – 3 бали. Журі реєструє отримані бали за відповіді, по кожному питанню підводить підсумки і визначається місце, яке зайняв клас, ланка, команда у вікторині. Розпочинати вікторину бажано з розминки капітанів чи безпосередньо з постановки питання керівником вікторини і відповідей її учасників. Надавати питання керівник команди може по різному: усно, зачитати його, показати плакат, кадр із відеофільму. При відповідях можуть теж використовуватись плакати і інші наочні посібники, засоби індивідуального захисту, макети, прибори. Кількість питань у вікторині ставиться в залежності від кількості учнів, які беруть участь, але не більше 5 – 6, якщо вікторина тематична. Важливо, щоб питання і практичні завдання до вікторини і змагань підбирали самі учні. Це сприяє вихованню в учнів активної життєвої позиції, готує їх до самостійного життя. При визначенні питань вікторини необхідно виходити з можливості матеріального забезпечення і ступеня підготовленості учнів. ( Додаток №1 ) Читайте також:
|
||||||||
|