Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ВІКТОРИНА

ВІКТОРИНА -найбільш проста форма закріплення знань з (цивільного захисту ) ЦЗ. По змісту вона може бути тематичною, тобто проводитись тільки по питаннях з цивільного захисту, або комплексною. Коли поряд з питаннями з курсу літератури, мистецтва, інших предметів розглядаються взаємопов’язано і питання з безпеки життєдіяльності. Організація вікторин проста. Різновидностями вікторин можуть бути брейн – ринги, радіо вікторини. Керівник вікторин ( вчитель ) ставить запитання з розрахунку підготовленості і вікових особливостей учнів, а вони відповідають на них. Питання чи відповіді не повинні носити характер іспиту чи заліку. Вікторини повинні проводитись цікаво, в доступній для дітей формі. Для проведення підсумків вікторини створюється журі з вчителів, медичних працівників, батьків, старших учнів. Для участі у вікторині від кожного класу або ланки виставляється команда. Інші учні класів беруть участь у якості уболівальників.

Відповіді учнів можуть оцінюватись так: за вірну відповідь – 5 балів. За відповідь з незначними упущеннями – 4 бали, за відповідь з суттєвими помилками – 3 бали. Журі реєструє отримані бали за відповіді, по кожному питанню підводить підсумки і визначається місце, яке зайняв клас, ланка, команда у вікторині.

Розпочинати вікторину бажано з розминки капітанів чи безпосередньо з постановки питання керівником вікторини і відповідей її учасників.

Надавати питання керівник команди може по різному: усно, зачитати його, показати плакат, кадр із відеофільму.

При відповідях можуть теж використовуватись плакати і інші наочні посібники, засоби індивідуального захисту, макети, прибори.

Кількість питань у вікторині ставиться в залежності від кількості учнів, які беруть участь, але не більше 5 – 6, якщо вікторина тематична. Важливо, щоб питання і практичні завдання до вікторини і змагань підбирали самі учні. Це сприяє вихованню в учнів активної життєвої позиції, готує їх до самостійного життя.

При визначенні питань вікторини необхідно виходити з можливості матеріального забезпечення і ступеня підготовленості учнів.

( Додаток №1 )


Читайте також:

  1. Вікторина
  2. Вікторина
  3. Вікторина
  4. ВІКТОРИНА ( 2 -3 класів )
  5. Гра-вікторина.
  6. РАДІОВІКТОРИНА




Переглядів: 944

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
М. Київ 2009р. | РАДІОВІКТОРИНА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.