МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ВІКТОРИНА ( 2 -3 класів )„ЩОБ У РАДОСТІ ЗРОСТАТИ, ЛИХА СЛІД НЕ ДОПУСКАТИ” Для участі у вікторині від кожного класу виставляються команда в складі 7 – 8 учасників. Вибирається капітан команди, створюється журі з вчителів, медичного працівника, старших учнів, батьків. Розпочинати вікторину слід з розминки капітанів. Надавати питання можна по різному: усно, зачитати його, показати плакат, кадр з відеофільму. При відповідях можна використовувати плакати та інші наочні посібники. Кількість питань залежить від кількості учасників. Журі реєструє отримані бали за відповіді, підводить підсумки, визначає місце, яке зайняла команда у вікторині. При визначені питань, необхідно виходити з можливості матеріального забезпечення і ступеня підготовленості учнів .Кожен учень відповідає на поставлене запитання. Якщо відповідь не повна доповнює інший учень з команди. Бали підраховуються за правильну і чітку відповідь всієї команди (5 б.) Що потрібно зробити учневі, виходячи з дому? - вимкнути електричні прилади - зачинити вікна - перевірити, чи закриті крани газу, води - зачинити двері на замок Що є небезпечним у вашому домі? - газова плита. Електроприлади, відкриті крани, вікна та інше - пляшки, банки з бензином, спиртом, ацетоном, кислотою, фарбами Як викликати оперативні служби? - за телефонами 101, 102, 103, 104 - звернутись за допомогою сусідів
Які рослини не можна вживати в їжу? - усі невідомі, брудні ягоди. Овочі. Фрукти - ті , які пропонують невідомі люди
Які явища природи загрозливі для людини? - блискавка, землетрус, зсув, повінь, ожеледиця, холодний вітер, - сильний сніг, крихкий та тонкий лід, невідоме водоймище, болото
Де небезпечно стояти під час грози? - під деревом - на відкритому полі чи майдані - під лінією електромереж - у воді, річці чи озері - на горищі, дахові, на дереві - біля вікон і дверей. Які відкриті
Які ушкодження може отримати учень, нехтуючи правилами безпеки? -різні рани - переломи, вивихи кінцівок - опіки - отруєння - втрати зору, слуху, мови
Що потрібно робити, щоб не отримати ушкодження? - дотримуватись правил поведінки - не чіпати невідомі предмети та чужі речі - звертатись за порадою до старших за віком людей Які ви знаєте стихійні лиха? - пожежі, повені, землетруси, зсуви, обвали, снігові замети Що потрібно зробити, коли чуєте завивання сирен? Увімкнути радіо або телевізор і прослухати повідомлення
Які засоби індивідуального захисту ви знаєте? - ватно – марлеві пов’язки - респіратор - протигаз Що може слугувати найпростішим укриттям? - підвальні приміщення - щілини. Читайте також:
|
||||||||
|