Вихідні дані для розрахунку середньорічної кількості учнів і класів середньої загальноосвітньої школи.
Класи
| Кількість класів і учнів на 1.01.
| Кількість класів і учнів на 1.09.
| Середньорічна кількість класів і учнів
|
| Класи
| Учні
| Класи
| Учні
| Класи
| Учні
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Ср.к.к.(у.)=К1+(К2-К1)/3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Разом
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Ср.к.к.(у.)=К1+(К2-К1)/3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Разом
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Ср.к.к.(у.)=К1+(К2-К1)/3
|
|
|
|
|
| Разом
|
|
|
|
|
|
|
Завдання . На основі даних наведених у таблиці розрахуйте по групах класів середньої загальноосвітньої школи:
1. Кількість педагогічних ставок на всі класи по групах класів.
2. Кількість педагогічних ставок у середньому на один клас.
3. Середні ставки заробітної плати вчителів у місяць.
4. Середній розмір доплат за перевірку зошитів.
Вихідні дані для розрахунку показників зазначених в умові*
Групи класів
| Кількість занять в тиждень
| Заробітна плата в місяць
| Доплата за перевірку зошитів
| Кількість класів
| Перші-четверті
|
|
|
|
| П'яті-дев'яті
|
|
|
|
| Десяті-одинадцяті
|
|
|
|
| * Примітка. Норма навантаження на одну ставку в тиждень — 18 год.
|
Завдання На основі даних наведених в таблиці обчислити фонд заробітної плати педагогічного персоналу середньої загальноосвітньої школи.
Вихідні дані для розрахунку фонду заробітної плати педагогічного персоналу середньої загальноосвітньої школи
Групи класів
| Кількість класів на 1.01.
| Кількість класів на 1.09.
| Кількість педагогічних ставок на 1 клас
| Середньомісячна заробітна плата
| Перші-четверті
|
|
| 0,9
|
| П'яті-дев'яті
|
|
| 1,2
|
| Десяті-одинадцяті
|
|
| 1,4
|
|
Завдання. Сплануйте витрати на заробітну плату вчителів (без доплат і надбавок).
Читайте також: - I. Актуалізація знань учнів
- I. Вихідні дані
- I. Контроль і закріплення знань учнів
- II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
- II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
- II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
- II. Розвиток математичних знань учнів.
- II. Розвиток математичних умінь учнів
- II. Розвиток математичних умінь учнів
- II. Розвиток математичних умінь учнів
- II. Розвиток математичних умінь учнів
- III. Актуалізація опорних знань учнів.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|