Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Перепишіть текст та перекладіть його рідною мовою.

A market can be defined as all the potential customers sharing a particular need or want. Marketing is the process of developing, pricing, distributing and promoting the goods or services that satisfy such needs. Marketing therefore combines market research, new product development, distribution, advertising, promotion, product improvement, and so on. According to this definition, marketing begins and ends with the customer. Truly successful marketing understands the customer so well that the product or service satisfies a need so perfectly that the customer is desperate to buy it. The product almost sells itself. Of course this will only happen if the product or service is better than those of competitors.

Companies are always looking for marketing opportunities – possibilities of filling unsatisfied needs in areas in which they are likely to enjoy a differential advantage, due to their particular competencies. Marketing opportunities are generally isolated by market segmentation – dividing a market into submarkets or segments according to customers' requirements or buying habits. Once a target market has been identified, a company has to decide what goods or services to offer, always remembering the existence of competitors.

Marketers do not only identify consumer needs; they can anticipate them by developing new products. They will then have to design marketing strategies and plan marketing programmes, and then organize, implement, and control the marketing effort. Once the basic offer, for example a product concept, has been established, the company has to think about the marketing mix – the set of all the various elements of a marketing programme, their integration, and the amount of effort that a company can expend on them in order to influence the target market. The best-known classification of these elements is the 4 P's: Product, Price, Promotion and Place.

Marketing can also involve the attempt to influence or change consumers' needs and wants.

 

1.9. Дайте відповіді на запитання.

1.9.1. What is marketing?

1.9.2. What is successful marketing?

1.9.3. Why are marketing opportunities necessary?

1.9.4. How do marketers anticipate consumer needs?

1.9.5. What is marketing mix? Why is it important?



Читайте також:

  1. I. Почитайте и переведите текст
  2. I. Прочитайте и переведите текст
  3. I. Прочитайте и переведите текст.
  4. I. Прочитайте и переведите текст.
  5. I. Прочитайте и переведите текст.
  6. I. Прочитайте и переведите текст.
  7. II.5. Анотування і реферування текстів; анотаційний та реферативний переклад
  8. III. Аудіювання тексту з метою розуміння
  9. III. Дієслова, що в дужках, поставте у нижчевказаних граматичних формах. Перекладіть речення.
  10. III.4 Форматування тексту.
  11. TRichEdit - введення і відображення тексту
  12. VI. Перепишите и письменно переведите текст.




Переглядів: 386

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Заповніть пропуски одним із наданих слів або словосполучень: action, aggressor, battle, bombarding, fight, counter-offensive, join forces, raid. Текст перекладіть. | Варіант №2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.