МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||
Донецьк 2015КАФЕДРА БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА АУДИТУ
КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ З ДИСЦИПЛІНИ «БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК» Для студентів ОКР «молодший спеціаліст» Денної форми навчання Галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» Спеціальності 5.03050801 «Фінанси і кредит»
Донецьк 2015
Лекції з нормативної навчальної дисципліни «Бухгалтерський облік» складені відповідно до освітньо-професійної програми підготовки молодших спеціалістів галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» спеціальності 5.03050801 «Фінанси і кредит» Предметом дисципліни «Бухгалтерський облік» є методологія і методика ведення бухгалтерського обліку на підприємстві. Міждисциплінарні зв’язки: вивчення дисципліни ґрунтується на знаннях гуманітарних, фундаментальних та професійно-орієнтованих дисциплін, зокрема основ наукових досліджень, філософії, політичної економії, мікроекономіки, макроекономіки, статистики, економіки підприємства, грошей та кредиту, фінансів підприємства. Знання загальної теорії бухгалтерського обліку є необхідним для сприйняття подальших навчальних дисциплін: економічного аналізу, аудиту, фінансового аналізу, банківських операцій, бухгалтерського обліку ІІ, обліку у бюджетних організаціях, обліку у фінансово-кредитних установах. Мета вивчення курсуполягає у формуванні системи знань з теорії та практики ведення бухгалтерського обліку, отриманні глибоких теоретичних знань та необхідних навичок з ефективної роботи в ринкових умовах на підприємствах та організаціях різних форм власності для раціонального й економічного використання трудових, матеріальних і фінансових ресурсів, вивченні основних принципів, методик та організації обліку господарських процесів, керівництва обліком і звітністю в Україні. Завданнямикурсу «Бухгалтерський облік» є: вивчення методів раціональної організації та ведення бухгалтерського обліку на підприємствах на підставі використання прогресивних форм і національних стандартів; набуття навичок опрацювання і використання облікової інформації в управлінні. Згідно з вимогами освітньо-кваліфікаційної характеристики бакалавра з фінансів і кредиту студенти повинні знати: - методологію та організацію бухгалтерського обліку; - напрями побудови бухгалтерського обліку; - порядок використання облікової інформації для складання звітності, економічного аналізу, аудиту і контролю, прийняття управлінських рішень. вміти - визначати об’єкти обліку в управлінні підприємством, змістовний характер фактів господарського життя, взаємозв’язок об’єктів обліку на підставі теорії двоїстості, характер об’єкта з економіко-правовими характеристиками; - складати первинні документи, розрахунки, дотримуватись законодавчих актів; - складати кореспонденції рахунків; - усвідомлювати процеси формування бухгалтерської інформації для потреб внутрішніх та зовнішніх користувачів. Читайте також:
|
||||||||||
|