МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основні положення до вивченнядисципліниОЧИЩЕННЯ ВЕНТИЛЯЦІЙНИХВИКИДІВ
Методичні рекомендації по вивченню дисципліни «Очищення вентиляційних викидів» длястудентівспеціальності 7.0921.08 «Теплогазопостачання і вентиляція» всіх форм навчання
КИЇВ 2009 ББК 34.9 Т33 Укладачі: В.В.Трофімович, канд. техн. наук, професор І.В. Клімова,канд. техн. наук, доцент Н.Є.Журавська, асистент
Рецензент О.П. Любарець, канд. техн. наук, доцент
Відповідальний за випуск В.В. Трофімович, канд. техн. наук, профессор
Затверджено на засіданні кафедри охорони праці і навколишнього середовища, протокол № від 8.01.2009р. Очистка газовихвикидів. Спецкурс: Методичні рекомендації/Уклад.: В.В.Трофімович,І.В. Клімова, Н.Є.Журавська.- К.: КНУБА, 2009. – 76 с.
Наведено розрахунок прямоточної пилоосаджувальної камери. Зроблений розрахунок циклонної установки, її компонування і ефективність вловлювання пилу циклоном типу ЦН аналітичним та графоаналітичним методами. Зроблено вибір і розрахунок абсорберів для вловлювання газової компоненти в повітрі. Призначено для студентів всіх форм навчання спеціальності 7.0921.08 "Теплогазопостачання і вентиляція". ЗМІСТ 1.ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ ДО ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ……………………...4 1.1. Метавикладеннядисципліни………………………………………………..…...4 2.1. Завдання вивчення дисципліни…………………………………………….….…4 2.ПРОГРАМА ДИСЦИПЛІНИ………………...……………………...………………...4 2.1. Вступні відомості……………………………………………………………………4 2.2. Властивості і механіка аерозолів………………………………………………...5 2.3.Механізми пиловловлювання…………………………………………………….5 2.4. Газоподібні забруднювачі…………………………………………………………5 2.5 Очищення газових викидів…………………………………………………………5 2.6. Пиловловлювачі і фільтри………………………………………………………...6 2.7. Газоочищення……………………………………………………………………….6 2.8. Проектування систем пиловловлювання……………………………………….7 2.9. Економіка систем пило і газоочищення…………………………………………7 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ ОКРЕМИХ ТЕМ ДИСЦИПЛІНИ…...……….7 4. ВИБІР І РОЗРАХУНОК ПИЛОВЛОВЛЮВАЧІВ…………………………………18 4.1. Класифікація і номенклатура пиловловлювачів, які використовуються у вентиляційній техніці………………………………………....18 4.2. Загальні положення, за якими проводиться вибір і розрахунок пиловловлювачів……………………………………………………….20 4.3. Розрахунок прямоточних пилоосаджувальних камер………………………21 4.4. Розрахунок і компонування групи інерційних пиловловлювачів………….27 4.5. Загальні вимоги до проектів пиловловлюючих установок і систем очищення повітря…………………………………………………………...40 4.6. Оцінка надійності систем очищення повітря………………………………….41 5. ВИБІР І РОЗРАХУНОК АБСОРБЕРІВ ДЛЯ ВЛОВЛЮВАННЯ ГАЗОВОЇ КОМПОНЕНТИ В ПОВІТРІ………………………………………………..42 5.1. Загальні положення……………………………………………………………….42 5.2. Апарати-абсорбери насадного типу……………………………………….…..43 5.3. Розрахунок і конструювання абсорбера колонного типу з шаром насадки…………………………………………………………………………………..48 6. АНОТОВАНА ХАРАКТЕРИСТИКА РОЗРАХУНКОВО-ГРАФІЧНОЇ ВПРАВИ…………………………………………………………………………………54 Додаток 1………………………………………………………………………………...55 Додаток 2………………………………………………………………………………...59 Додаток 3………………………………………………………………………………...71 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ………………………………………………………………...74 Основні положення до вивченнядисципліни
1.1. Мета викладення дисципліни Спеціалісти спеціальності 7.0921.08. "Теплогазопостачання і вентиляція" в ході професійної діяльності проектують, зводять і експлуатують окремі агрегати і комплекси для очищення технологічних і вентиляційних викидів в атмосферу. Метою вивчення курсу є теоретична і практична підготовка до оцінювання вихідних даних, усвідомлення фундаментальних фізичних і хімічних принципів очищення, визначення і підбору необхідних типів газоочисного обладнання.
1.2. Завдання вивчення дисципліни В результаті вивчення дисциплін студент повинен знати: -фізико-хімічні властивості аерозольних і газових забруднювачів викидного -основні положення механіки аерозолів і механізми пиловловлювання; -фізичні і фізико-хімічні процеси адсорбції і абсорбції; -процеси конденсації домішок; -хімічне, термічне і термокаталітичне перетворення забруднювачів повітря; -принципи дії і конструкції пило-, газовловлювачів; -методи інженерно-конструкторських розрахунків.
-виявляти шкідливі домішки у викидному вентиляційному і технічному повітрі по характеру технологічних процесів; -оцінювати якісні і кількісні властивості забруднювачів і вибирати методи -аналітично і з використанням інженерних методик оцінювати процеси вловлювання, перетворення і знешкодження забруднювачів; -розраховувати конструктивні параметри обладнання залежно від продуктивності і потрібного ступеня очищення; -визначати економічні показники обладнання, здійснювати порівняння і вибір оптимального варіанта.
Читайте також:
|
||||||||
|