Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок та умови примусового виконання рішень

Особливості здійснення окремих виконавчих дій та виконання рішень іноземних судів в Україні

Закінчення виконавчого провадження

Ускладнення під час виконавчого провадження

Порядок та умови примусового виконання рішень

План

Тема 4.1 Здійснення виконавчого провадження

Лекція № 2

Час провадження виконавчих дій (ст.29 Закону України «Про виконавче провадження») - не раніше 6 години і не пізніше 22 години. Кон­кретний час визначається державним виконавцем. Проведення виконавчих дій у неробочі та святкові дні допускається лише у випад­ках, коли зволікання неможливе або у разі, коли вони не можуть бути здійснені в інші дні з вини боржника, а у нічний час-лише у випадках, коли невиконання рішення створює за­грозу життю чи здоров'ю громадян або якщо виконавчі дії, розпочаті до 22 години, необхідно продовжити.

Витрати виконавчого провадження-витрати органів державної виконавчої служби на організацію та проведен­ня виконавчих дій щодо забезпечення примусового виконання рішень (ст.41 Закону). Кошти виконавчого провадження складаються з: авансового внеску стягувачів на проведення виконав­чих дій; стягнутих з боржника витрат на проведення виконав­чих дій; інших надходжень, що не суперечать законодав­ству.

У разі невиконання рішення у строк, встановлений для добровільного його виконання, з боржника постановою державного виконавця стягується виконавчий збір у розмірі 10 відсотків від загальної суми, що підлягає стягненню за ви­конавчим документом, а в разі невиконання рішення немайнового характеру в строк, встановлений для добровіль­ного його виконання, з боржника після повного виконання рішення в тому ж порядку стягується виконавчий збір.

З метою забезпечення провадження виконавчих дій стягувач може за погодженням із державним виконавцем внести на депо­зитний рахунок відповідного органу ДВС певну грошову суму для здійснення необхідних витрат (ст.42 Закону).

Черговість задоволення вимог стягувачів здійснюється на підставі ст.43 Закону.Вимоги стягувачів кожної наступної черги задовольня­ються після повного задоволення вимог стягувачів попередньої черги. У разі недостатності стягненої суми для повно­го задоволення усіх вимог однієї черги ці вимоги задоволь­няються пропорційно належній кожному стягувачеві сумі. Вимоги стягувачів щодо виплати заборгованості із заробітної плати задовольняються в порядку надходження виконавчих документів.

 

2. Ускладнення під час виконавчого провадження.

У ході виконавчого провадження можуть виникнути такі ускладнення:

- відкладення провадження виконавчих дій;

- роз'яснення рішень, які підлягають примусовому виконанню;

- відстрочка або розстрочка виконання, встановлення чи зміна способу і порядку виконання рішення;

- зупинення виконавчого провадження;

- повернення виконавчого документа стягувачеві;

- повернення виконавчого документа до суду або іншо­го органу (посадовій особі), який його видав;

- оголошення розшуку.

Відкладення провадження виконавчих дій. За наявнос­ті обставин, що перешкоджають провадженню виконавчих дій або несвоєчасного одержання сторонами документів виконавчого провадження, державний виконавець, керуючись ст.35 Закону, може відкласти виконавчі дії за заявою стягувача або за заявою боржника, або з власної ініціативи на строк до 10 днів.

Роз'яснення рішень, які підлягають примусовому ви­конанню. У разі якщо резолютивна частина рішення, ви­кладена у виконавчому документі, є незрозумілою, держав­ний виконавець, а також сторони виконавчого проваджен­ня на підставі ст.34 Закону мають право звернутися до суду, який видав виконавчий документ, із заявою про роз'яснення відповідного рішення чи змісту документа.

Відстрочка або розстрочка виконання, встановлення чи зміна способу і порядку виконання рішення. За наявності обставин, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим, державний виконавець за власною іні­ціативою або за заявою сторін, а також самі сторони мають право на підставі ст.36 Закону звернутися до суду, який видав виконавчий доку­мент, із заявою про відстрочку або розстрочку виконання, а також про встановлення чи зміну способу і порядку ви­конання.

Зупинення виконавчого провадження може бути обов’язковим, регламентованими ст.37 Закону. Серед них – смерть стягувача або боржника, або припинення юридичної особи; визнання стягувача або боржника недієздатним та ін. Воно може бути також таким, реалізація якого є правом державного виконавця. Так виконавче про­вадження підлягає зупиненню на розсуд державного виконавця, який, керуючись ст.38 може застосувати цей захід у разі звернення державного виконавця до суду, який видав виконавчий документ, із заявою про роз'яснення рішення, що підлягає виконанню; прохання боржника, який проводить строкову службу Збройних Сил України, якщо рішення неможливо виконати без його участі; у разі перебування боржника на лікуванні та ін. Наслідки зупинення виконавчого провадження регламентовані у ст.39 Закону.

Повернення виконавчого документа стягувачеві може мати місцеу разі, якщо:є письмова заява стягувача; у боржника відсутнє майно, на яке може бути звернуто стягнення, у результаті вжитих заходів неможливо встановити особу боржника, або місце його перебування, у боржника відсутнє майно, яке він за виконавчим документом має передати стягувачу, та за наявності інших обставин, регламентованих ст.47 Закону.

Повернення виконавчого документа до суду або іншо­го органу (посадовій особі), який його видав, може мати місцеу порядку ст.48 Закону.

Оголошення розшуку є одним з найбільш проблемних видів ускладнень.У разі відсутності відомостей про місце перебування боржника - фізичної особи, а також дитини за виконавчими документам про відібрання дитини державний виконавець, керуючись ст.40 Закону звертається до суду з поданням про винесення ухвали про розшук боржника або дитини. У разі необхідності розшуку транспортного засобу боржника державний виконавець виносить постанову про розшук, яка є обов'язковою для виконання органами внутрішніх справ.

Розшук боржника - фізичної особи, дитини, розшук транспортних засобів боржника здійснюють органи внутрішніх справ, а розшук боржника - юридичної особи та іншого майна боржника організовує державний виконавець.

 


Читайте також:

  1. III. Виконання бюджету
  2. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. IV. Прийняття рішень у полі четвертої інформаційної ситуації
  5. The peace – порядок
  6. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  7. V. Прийняття рішень у полі п’ятої інформаційної ситуації
  8. VI. Прийняття рішень у полі шостої інформаційної ситуації
  9. А.1. Порядок Magnoliales - магнолієцвіті
  10. Аналіз альтернативних рішень
  11. Аналіз для прийняття рішень стосовно залучення інвестицій
  12. Аналітичні методи та інструменти підтримки прийняття управлінських рішень.




Переглядів: 691

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Принципи та правові основи організації виконавчого провадження | Особливості здійснення окремих виконавчих дій та виконання рішень іноземних судів в Україні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.