МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Порядок та умови примусового виконання рішеньОсобливості здійснення окремих виконавчих дій та виконання рішень іноземних судів в Україні Закінчення виконавчого провадження Ускладнення під час виконавчого провадження Порядок та умови примусового виконання рішень План Тема 4.1 Здійснення виконавчого провадження Лекція № 2 Час провадження виконавчих дій (ст.29 Закону України «Про виконавче провадження») - не раніше 6 години і не пізніше 22 години. Конкретний час визначається державним виконавцем. Проведення виконавчих дій у неробочі та святкові дні допускається лише у випадках, коли зволікання неможливе або у разі, коли вони не можуть бути здійснені в інші дні з вини боржника, а у нічний час-лише у випадках, коли невиконання рішення створює загрозу життю чи здоров'ю громадян або якщо виконавчі дії, розпочаті до 22 години, необхідно продовжити. Витрати виконавчого провадження-витрати органів державної виконавчої служби на організацію та проведення виконавчих дій щодо забезпечення примусового виконання рішень (ст.41 Закону). Кошти виконавчого провадження складаються з: авансового внеску стягувачів на проведення виконавчих дій; стягнутих з боржника витрат на проведення виконавчих дій; інших надходжень, що не суперечать законодавству. У разі невиконання рішення у строк, встановлений для добровільного його виконання, з боржника постановою державного виконавця стягується виконавчий збір у розмірі 10 відсотків від загальної суми, що підлягає стягненню за виконавчим документом, а в разі невиконання рішення немайнового характеру в строк, встановлений для добровільного його виконання, з боржника після повного виконання рішення в тому ж порядку стягується виконавчий збір. З метою забезпечення провадження виконавчих дій стягувач може за погодженням із державним виконавцем внести на депозитний рахунок відповідного органу ДВС певну грошову суму для здійснення необхідних витрат (ст.42 Закону). Черговість задоволення вимог стягувачів здійснюється на підставі ст.43 Закону.Вимоги стягувачів кожної наступної черги задовольняються після повного задоволення вимог стягувачів попередньої черги. У разі недостатності стягненої суми для повного задоволення усіх вимог однієї черги ці вимоги задовольняються пропорційно належній кожному стягувачеві сумі. Вимоги стягувачів щодо виплати заборгованості із заробітної плати задовольняються в порядку надходження виконавчих документів.
2. Ускладнення під час виконавчого провадження. У ході виконавчого провадження можуть виникнути такі ускладнення: - відкладення провадження виконавчих дій; - роз'яснення рішень, які підлягають примусовому виконанню; - відстрочка або розстрочка виконання, встановлення чи зміна способу і порядку виконання рішення; - зупинення виконавчого провадження; - повернення виконавчого документа стягувачеві; - повернення виконавчого документа до суду або іншого органу (посадовій особі), який його видав; - оголошення розшуку. Відкладення провадження виконавчих дій. За наявності обставин, що перешкоджають провадженню виконавчих дій або несвоєчасного одержання сторонами документів виконавчого провадження, державний виконавець, керуючись ст.35 Закону, може відкласти виконавчі дії за заявою стягувача або за заявою боржника, або з власної ініціативи на строк до 10 днів. Роз'яснення рішень, які підлягають примусовому виконанню. У разі якщо резолютивна частина рішення, викладена у виконавчому документі, є незрозумілою, державний виконавець, а також сторони виконавчого провадження на підставі ст.34 Закону мають право звернутися до суду, який видав виконавчий документ, із заявою про роз'яснення відповідного рішення чи змісту документа. Відстрочка або розстрочка виконання, встановлення чи зміна способу і порядку виконання рішення. За наявності обставин, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим, державний виконавець за власною ініціативою або за заявою сторін, а також самі сторони мають право на підставі ст.36 Закону звернутися до суду, який видав виконавчий документ, із заявою про відстрочку або розстрочку виконання, а також про встановлення чи зміну способу і порядку виконання. Зупинення виконавчого провадження може бути обов’язковим, регламентованими ст.37 Закону. Серед них – смерть стягувача або боржника, або припинення юридичної особи; визнання стягувача або боржника недієздатним та ін. Воно може бути також таким, реалізація якого є правом державного виконавця. Так виконавче провадження підлягає зупиненню на розсуд державного виконавця, який, керуючись ст.38 може застосувати цей захід у разі звернення державного виконавця до суду, який видав виконавчий документ, із заявою про роз'яснення рішення, що підлягає виконанню; прохання боржника, який проводить строкову службу Збройних Сил України, якщо рішення неможливо виконати без його участі; у разі перебування боржника на лікуванні та ін. Наслідки зупинення виконавчого провадження регламентовані у ст.39 Закону. Повернення виконавчого документа стягувачеві може мати місцеу разі, якщо:є письмова заява стягувача; у боржника відсутнє майно, на яке може бути звернуто стягнення, у результаті вжитих заходів неможливо встановити особу боржника, або місце його перебування, у боржника відсутнє майно, яке він за виконавчим документом має передати стягувачу, та за наявності інших обставин, регламентованих ст.47 Закону. Повернення виконавчого документа до суду або іншого органу (посадовій особі), який його видав, може мати місцеу порядку ст.48 Закону. Оголошення розшуку є одним з найбільш проблемних видів ускладнень.У разі відсутності відомостей про місце перебування боржника - фізичної особи, а також дитини за виконавчими документам про відібрання дитини державний виконавець, керуючись ст.40 Закону звертається до суду з поданням про винесення ухвали про розшук боржника або дитини. У разі необхідності розшуку транспортного засобу боржника державний виконавець виносить постанову про розшук, яка є обов'язковою для виконання органами внутрішніх справ. Розшук боржника - фізичної особи, дитини, розшук транспортних засобів боржника здійснюють органи внутрішніх справ, а розшук боржника - юридичної особи та іншого майна боржника організовує державний виконавець.
Читайте також:
|
||||||||
|