МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ПИТАННЯ З ПСИХОЛОГІЇ (бакалавр)Методичні рекомендації до складання державного екзамену з психології для студентів психолого-педагогічного факультету стаціонарної та заочної форм навчання (освітньо-кваліфікаційний рівень:бакалавр) Полтава – 2013 ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ПИТАННЯ З ПСИХОЛОГІЇ (бакалавр) 1. Розкрийте предмет та завдання загальної психології . 2. Розкрийте зв’язок психології з іншими науками. 3. Дайте характеристику основних галузей психологічних знань 4. Дайте характеристику основних напрямів в сучасної психології. 5. Розкрийте методи психології та основні вимоги до них. 6. Поясніть особливості розвитку і виховання особистості. 7. Дайте характеристику структури особистості. 8. Охарактеризуйте основні види діяльності людини. 9. Назвіть властивості сприймання та охарактеризуйте їх. 10. Охарактеризуйте розумові дії та операції мислення. 11. Назвіть та охарактеризуйте види мислення . 12. Дайте характеристику основних якостей волі. 13. Назвіть типи темпераментів та охарактеризуйте їх. 14. Дайте характеристику поняття здібності. 15. Проаналізуйте основні риси типового характеру. 16. Розкрийте предмет та завдання вікової психології. 17. Розкрийте предмет та завдання педагогічної психології. 18. Дайте характеристику методів дослідження педагогічної психології. 19. Охарактеризуйте особливості психічного розвитку дітей раннього віку. 20. Визначте роль гри як ведучого виду діяльності дошкільника. 21. Дайте характеристику продуктивних видів діяльності дошкільника 22. Розкрийте особливості учбової діяльності молодших школярів. 23. Розкрийте поняття про провідну діяльність. 24. Розкрийте структуру та завдання психології виховання. 25. Розкрийте вікові аспекти виховання. 26. Дайте характеристику психології індивідуального підходу до дитини у процесі виховання. 27. Проаналізуйте психологічні фактори успішності учіння. 28. Дайте психологічну характеристику педагогічної діяльності. 29. Охарактеризуйте стадії педагогічного спілкування. 30. Охарактеризуйте стилі педагогічного спілкування.
Питання 1. Розкрийте предмет та завдання загальної психології Термін"психологія" походить від грецьк. – душа і – слово, вчення, що означає"наука про душу". Психологія – одна з наук про людину. Об'єктом її вивчення є найскладніша сфера життєдіяльності людини –психіка. Психічна активність людини спрямовується на різні об'єкти. Задовольняючи свої матеріальні (органічні) та духовні потреби як необхідну умову життя, людина шукає й одержує з навколишнього природного та соціального середовища необхідні для цього джерела, здобуває знання, планує свої дії, визначає засоби й шляхи їх здійснення, напружує свої сили, щоб досягти поставленої мети, переживає успіхи та невдачі. Усе це становитьпсихічну діяльність людини, яку вивчає наука психологія. Читайте також:
|
||||||||
|