Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Схема структури підприємства.

Підприємство у спрощеному вигляді має структуру, зображену на рисунку 1.

 

 

Рисунок 1 – Організаційна структура підприємства

 

Директор виконує функції контролю за фінансами підприємства, діяльністю підприємства та його філій і приймає важливі рішення при виникненні проблемних ситуацій в діяльності підприємства. Також директор відслідковує кон’юнктуру ринку та з огляду на це приймає рішення про перехід на торгівлю тими чи іншими товарами або про роботу з тими чи іншими постачальниками. Йому підпорядковані: бухгалтерія, філії підприємства, заступник директора.

Заступник директора виконує оперативне управління відділами підприємства, веде торгівельний та складський облік, йому підпорядковані: відділ збуту, відділ постачання, транспортно-складське господарство.

Відділи підприємства виконують такі функції (деякі відділи поєднують в собі функції кількох відділів великого підприємства):

– бухгалтерія веде облік фінансів підприємства, проводить розрахунки з клієнтами та постачальниками, податковий облік та виконує розрахунок і виплату заробітної платні – поєднує функції бухгалтерії і відділу праці та заробітної платні;

– відділ збуту виконує збут товарів оптом та в роздріб, забезпечує збирання інформації щодо продукції, яка користується попитом та інформації щодо цінової політики конкурентних фірм, – тобто виконує функції фінансового відділу та відділу менеджменту;

– відділ постачання виконує замовлення товарів у постачальників, аналізує цінову політику різноманітних постачальників з метою здійснення вигідних поставок товарів, – тобто виконує функції планово-економічного відділу;

– транспортно-складське господарство виконує функції по перевезенню та зберіганню товарів на складах підприємства;

– цехи підприємства виробляють продукцію.

 


Читайте також:

  1. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  2. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  3. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  4. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  5. А). Схема с подвижным электродом-инструментом
  6. А.1.2. Визначення структури парку легкових автомобілів
  7. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  8. Адаптація організаційної структури до стратегії
  9. Адаптивні організаційні структури управління.
  10. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації
  11. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації.
  12. Аналіз асортименту і структури продукції




Переглядів: 4643

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структура звіту з практики | Аналіз апаратного і програмного забезпечення, що використовується на підприємстві.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.