Основний напис (текстові написи)
Додаток 15
Типовий перелік операцій технічного обслуговування
Додаток 16
Приклад заповнення граф специфікацій
Додаток 17
Приклад заповнення граф специфікацій
Додаток 18
Таблиця 23. Періодичність технічного обслуговування рухомого складу для І категорії умов експлуатації (за ОИТП–01-91)
Рухомий склад
| Нормативна періодичність обслуговування, км
| ТО-1
| ТО-2
| Легкові автомобілі
|
|
| Автобуси
|
|
| Вантажні автомобілі і автобуси на базі вантажних автомобілів
|
|
| Автомобілі самоскиди кар’єрні
|
|
| Причепи і напівпричепи (крім важковозів)
|
|
| Причепи і напівпричепи (важковози)
|
|
|
Таблиця 24. Нормативи ресурсу і пробіг до КР рухомого складу, трудомісткості ТО і ПР для І категорії умов експлуатації (за ОНТП-01-91)
Рухомий склад
| Модель-представник
| Пробіг до КР, не менше
в тис.км.
| Нормативна трудомісткість, люд./год.
| ЩО
| ТО-1
| ТО-2
| ПР
|
|
|
|
|
|
|
| Легкові автомобілі:
|
|
|
|
|
|
| Особливо малого
| ЗАЗ-1102
|
| 0,15
| 1,9
| 7,5
| 1,5
| Малого
| ВАЗ 2107
|
| 0,20
| 2,6
| 10,5
| 1,8
| Середнього
| ГАЗ 3110
|
| 0,25
| 3,4
| 13,5
| 2,1
| Автобуси класу:
|
|
|
|
|
|
| Особливо малого
| РАФ 2203
|
| 0,25
| 4,5
| 18,0
| 2,8
| Малого
| ПАЗ 3205
|
| 0,30
| 6,0
| 24,0
| 3,0
| Середнього
| ЛАЗ 4221
|
| 0,40
| 7,5
| 30,0
| 3,8
| Великого
| ЛіАЗ 5256
Ікарус 260
|
| 0,50
| 9,0
| 36,0
| 4,2
| Особливо великого
| Ікарус 280
|
| 0,80
| 18,0
| 72,0
| 6,2
| Вантажні автомобілі загального призначення вантажопідйомністю, т
|
|
|
|
|
|
| 0,5-1
| УАЗ 3303
|
| 0,2
| 1,8
| 7,2
| 1,55
| понад 1 до 3
| ГАЗ 5204
|
| 0,3
| 3,0
| 12,0
| 2,0
| понад 3 до 5
| ГАЗ 3307
|
| 0,3
| 3,6
| 14,4
| 3,0
| понад 5 до 6
| ЗІЛ 431410
|
| 0,3
| 3,6
| 14,46
| 3,4
| понад 6 до 8
| КАМАЗ 5320
|
| 0,35
| 5,7
| 21,6
| 5,0
| понад 8 до 10
| КАМАЗ 55111
|
| 0,4
| 7,5
| 24,0
| 5,5
| понад 10 до 16
| КрАЗ 260010
|
| 0,5
| 7,8
| 31,2
| 6,1
| Поза дорожні автомобілі самоскиди вантажопідйомністю, т
|
|
|
|
|
|
|
| БЕЛАЗ 7522
|
| 0,8
| 20,5
| 80,0
| 16,0
|
| БЕЛАЗ 7548
|
| 1,0
| 22,5
| 90,0
| 24,0
| Газобалонні автомобілі, які працюють на зрідженому нафтовому газі
|
|
| 0,08
| 0,30
| 1,0
| 0,45
| на стисненому природному газі
|
|
| 0,10
| 0,90
| 2,4
| 0,85
| Причепи вантажопідйомністю, т
|
|
|
|
|
|
| одновісні до 5т
| СМ-В325
|
| 0,05
| 0,9
| 3,6
| 0,35
| двовісні до 8т
| ГКБ 8350
|
| 0,10
| 2,1
| 8,4
| 1,15
| Напівпричепи вантажопідйомністю, т
|
|
|
|
|
|
| одновісні до 12т
| КАЗ 9368
|
| 0,10
| 2,1
| 8,4
| 1,15
| двовісні до 14т
| МОТ 9370
|
| 0,15
| 2,2
| 8,8
| 1,25
| багатовісні понад 20т
| МАЗ 9398
|
| 0,15
| 3,0
| 12,0
| 1,70
| Причепи і напівпричепи важких перевезень вантажопідйомністю понад 22т
| ЧМЗАП
|
| 0,2
| 4,4
| 17,6
| 2,4
|
Читайте також: - IV. ВИБІР КОНТРОЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ВИМОГИ ДО НАПИСАННЯ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ
- VIIІ. Особливості написання та оформлення звіту про проходження виробничої практики
- VІ. Особливості написання та оформлення магістерської дипломної роботи
- Аналіз відхилень – основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
- Аналіз відхилень — основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
- Аналіз лінгвістичної природи написань
- Анкета — основний інструмент дослідження
- Батько 10-річного Прокопенко звернувся за консультацією до юриста Коржа з проханням роз’яснити які права має його син, що написав повість “Літні канікули”.
- Буратіно вирішив пожартувати з Мальвіною і написав речення з помилками. Допоможіть Мальвіні їх виправити.
- Буфери, облицювання радіатора і декоративні написи
- Бюджет як основний фінансовий план держави
- Вантажна митна декларація як основний документ при здійсненні митного оформлення вантажів
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|