МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Проектування схилу з розбивкою його на уступиПри проектуванні високих схилів з розбивкою їх на уступи розрахунок рекомендується починати з побудови контуру граничного схилу (який при наявності насипу є най економнішим), а потім апроксимувати його уступчастим схилом. Вищенаведені графіки можуть бути використані також для побудови контурів схилів робочого профілю (в першому наближенні) в неоднорідних ґрунтових умовах з наступним уточненням складнішими розрахунками. В межах кожного шару граничні закладання уступів і ширина берм визначається як показано в прикладі 1.3 відповідно за рис. 1.2 і 1.3, виходячи з умови, що закладання схилу товщі, що залягає над підошвою кожного n-го шару повинне бути менше закладання граничного відкосу, побудованого за характеристиками n-го шару на всю висоту від підошви до поверхні землі. Приклад 1.3. Запроектувати схил насипу висотою Но= 40м в глинах з характеристиками: ψ1= 15о, с'= 30 кПа, γ1= 20 кН/м3, приймаючи висоту уступу h = 10 м. Розв’язок: За формулою (1.3) знаходимо h1о: Тоді гранична висота вертикальної частини схилу за формулою (1.1) буде: Для побудови контуру схилу на глибині більшій за hо= 3,92 м задається значеннями у1 на кривих для φ1= 15о (рис.1.2) знаходимо відповідні цим значенням у1 значення х1 і за формулами (1.4) вираховуємо значення х і у для φ1=15о до глибини 40 м, тобто до значення Розрахунки зводимо в таблицю 1.2. Таблиця 1.2. Координати граничного схилу.
Побудований за результатами вирахувань контур граничного схилу показаний на рис. 1.6. По рис. 1.4 при визначаємо граничну крутизну верхнього уступу: для (φ' =15о, θо= 70о. Така крутизнасхилу уступу більше допустимої по табл..1.1 для глин (1 : 0,5 = tg θo= аrctg tg 1/0,5 = 63o301. Тому приймаємо закладання схилу верхнього уступу 1: 0,5. Для призначення розміру берми для уступувисотою 10 м спочатку за рис. 1.5 при за графіком для φ1= 15° знаходимо В1о = 2,9(м). За формулою (1.6) визначаємо мінімальну ширину призми обрушення: Во=(2,9- 2,62 · ctg63o) ·30/20 = (2,9 – 2,61· 0,51) · 1,5 = 2,35, м. Враховуючи велику висоту схилу, приймаємо Во= 3,0 м. Розміщуємо берми через 10 м по висоті схилу по 1,5м у дві сторони від контуру граничного схилу і будуємо уступчастий плоский схил, з'єднуючи кінцеву точку попередньої берми і початкову точку наступної. На рис. 1.6 показаний контур граничного схилу (штрих пунктирна лінія) і одержаний уступчастий профіль схилу. Таблиця 2.3. Варіанти даних для проектування уступчастого схилу.
Рис.1.2. Графіки для розрахунку високих схилів.
Рис.1.3. Графіки по розрахунку високих схилів. 1.4. Графіки для визначення максимально допустимого кута нахилу плоского схилу.
Рис.1.5. Графіки для визначення величини В1о
Рис.1.6. Контур запроектованого і граничного схилів Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|