Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕМА 22.Поняття та види фінансової діяльності

  1. Поняття та види фінансової діяльності.
  2. Банківська діяльність.
  3. Страхування.
  4. Посередництво у здійсненні операцій з цінними паперам.
  5. Аудит.
  6. Державний нагляд за аудитом, страховою діяльністю. Органи, що його здійснюють.

ТЕМА 23. Особливості правового регулювання комерційної концесії.

  1. Поняття комерційної концесії.
  2. Зміст та сфера застосування комерційної концесії.
  3. Система актів законодавства про комерційну концесію.
  4. Договір комерційної концесії .
  5. Комерційна субконцесія.

 

ТЕМА 24. Спеціальні режими господарювання.

  1. Правовий режим спеціальних (вільних) економічних зон: поняття та види вільних економічних зон.
  2. Система нормативно-правових актів про спеціальні (вільні) економічні зони.
  3. Правовий режим концесійної діяльності .
  4. Спеціальний інвестиційний режим на територіях пріоритетного розвитку
  5. Виключна (морська) економічна зона.
  6. Інші види спеціальних режимів господарювання.

 


БЛОК НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДО КУРСУ

«Господарське право» (особлива частина)

 

ТЕМА 15. Загальна характеристика договорів на реалізацію майна.

1. Нормативно-правове регулювання договірних відносин щодо реалізації майна.

2. Договір купівлі-продажу.

3. Договір поставки.

4. Контрактація сільськогосподарської продукції.

5. Договір міни(бартеру).

6. Договір постачання енергетичними та іншими ресурсами через приєднану мережу.

 

Методичні вказівки

Нормативно-правове регулювання договірних відносин щодо реалізації майна.

Правове регулювання відносин, пов'язаних з договорами на реалізацію майна, здійснюється Господарським кодексом України (щодо поставки - ст. 264-271, контрактації сільськогосподарської продукції - ст. 272-274, енергопостачання -ст. 275-277). Цивільним кодексом (щодо купівлі продажу - ст. 655-697, поставки - ст. 712, контрактації сільськогосподарської продукції - ст. 713, постачання енергетичними та іншими ресурсами через приєднану мережу - ст. 714, міни - ст. 715-716), спеціальними законами (від 15.05.1996 р. «Про трубопровідний транспорт», від 16.10.1997 р. «Про електроенергетику», від 23.12.1998 р. «Про регулювання товарообмінних (бартерних) операцій у галузі зовнішньоекономічної діяльності», від 12.07.2001 р. «Про нафту і газ» та ін.), незаконними нормативно-правовими актами (Указ Президента України від 04.10.1994 р. «Про застосування Міжнародних правил інтерпретації комерційних термінів ІНКОТЕРМС», постанова Кабінету Міністрів України від 05.07.2006 р. № 938 «Про затвердження Типового договору про надання населенню послуг з газопостачання та внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 1999 р. № 2246 та ін.).

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності
  2. II. Мотивація навчальної діяльності
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  7. III. Мотивація навчальної діяльності
  8. III. Мотивація навчальної діяльності
  9. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  10. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  11. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  12. S. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ




Переглядів: 299

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА 15. Загальна характеристика договорів на реалізацію майна. | Договір купівлі-продажу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.