Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Інструкція

«Я називатиму тобі три слова. Два з них підходять одне до одного, є парою. Тобі треба буде придумати слово, що підходить за змістом до третього слова, тобто знайти йому пару.

Слова такі:

— окунь —риба, а ромашка —... (квітка);

— морква — город, а гриби— ... (ліс);

— годинник — час, а градусник —... (температура);

— око — зір, а вуха—... (слух);

— добро —зло, а день—... (ніч);

— праска—прасувати, а телефон—... (телефонувати).

Інші варіанти:

— голуб — птах, а волошка — ... (квітка);

— огірки — грядка, а шишки — ... (ліс);

— літак — пілот, а автомашина —... (водій, шофер);

— радіо — слух, а телебачення —... (зір, дивитися);

— день — ніч, а біле — ... (чорне);

— заєць — тварина, а щука —... (риба);

— гриби — ліс, а пшениця — ... (поле)

— школа — учитель, а лікарня – … (лікар)

— ліхтар — світити, а олівець — ... (малювати);

— книга — читати, а музика — ... (слухати, грати, складати);

—довге — коротке, а літо —... (зима).

У дужках наведені очікувані правильні відповіді іноді діти відповідають зненацька, дотепно і правильно за змістом, але не тим словом, що очікується. Наприклад, у парі «градусник — температура» деякі діти говорять не «температура», а «хвороба», і така відповідь є пра­вильною за змістом, хоча и не точною копією того, що припускається. Такі відповіді можна зараховувати як правильні и особливо визначати в протоколі.

Критерії оцінювання

v Відповідь дитини оцінюється 2 балами, якщо вона знайшла правильне слово в 5—6 випадках з 6 можливих.

v 1 бал — якщо вона знайшла правильне слово в 3—4 випадках з 6 можливих.

v 0 балів — якщо вона знайшла правильне слово в1—2 випадках з 6 можливих.

СУБТЕСТ 6. Логопедичний

Мета цього тесту — у загальному вигляді оцінити особливості звуковимови і фонематичного слуху (звукобуквеного аналізу) дитини. Субтест складається з двох частин.

Інструкція

Частина 1. «Зараз я говоритиму тобі слова, а ти повинен поділити їх на частин і, плескаючи в долоні».

Слід продемонструвати малюку, як це робиться: учи­тель вимовляє по складах-слово, наприклад крокодил, супроводжуючи кожен склад ударом у долоні а потім просить його зробити те саме з запропонованими сло­вами:

— самовар;

— подушка.
Ці слова можна замінити на інші трискладові.

Частина 2. Назви перший останній звуки в словах:

— берет;

— хвиля;

— отаман;

— арка.

Слова можна змінювати, враховуючи, що вони підібрані таким чином: у першому слові перший і останній звуки приголосні, у другому — перший — приголосний, останній — голосний, у третьому — перший —голосний, останній — приголосний, у четвертому — обидва звуки голосні.


Читайте також:

  1. ІНСТРУКЦІЯ
  2. Інструкція
  3. Інструкція
  4. Інструкція
  5. Інструкція
  6. Інструкція
  7. Інструкція
  8. Інструкція
  9. ІНСТРУКЦІЯ
  10. Інструкція Case
  11. Інструкція If... Then... Else...




Переглядів: 409

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СУБТЕСТ 3. Послідовні картинки | Критерії оцінювання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.