МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Інструкція«Я називатиму тобі три слова. Два з них підходять одне до одного, є парою. Тобі треба буде придумати слово, що підходить за змістом до третього слова, тобто знайти йому пару. Слова такі: — окунь —риба, а ромашка —... (квітка); — морква — город, а гриби— ... (ліс); — годинник — час, а градусник —... (температура); — око — зір, а вуха—... (слух); — добро —зло, а день—... (ніч); — праска—прасувати, а телефон—... (телефонувати). Інші варіанти: — голуб — птах, а волошка — ... (квітка); — огірки — грядка, а шишки — ... (ліс); — літак — пілот, а автомашина —... (водій, шофер); — радіо — слух, а телебачення —... (зір, дивитися); — день — ніч, а біле — ... (чорне); — заєць — тварина, а щука —... (риба); — гриби — ліс, а пшениця — ... (поле) — школа — учитель, а лікарня – … (лікар) — ліхтар — світити, а олівець — ... (малювати); — книга — читати, а музика — ... (слухати, грати, складати); —довге — коротке, а літо —... (зима). У дужках наведені очікувані правильні відповіді іноді діти відповідають зненацька, дотепно і правильно за змістом, але не тим словом, що очікується. Наприклад, у парі «градусник — температура» деякі діти говорять не «температура», а «хвороба», і така відповідь є правильною за змістом, хоча и не точною копією того, що припускається. Такі відповіді можна зараховувати як правильні и особливо визначати в протоколі. Критерії оцінювання v Відповідь дитини оцінюється 2 балами, якщо вона знайшла правильне слово в 5—6 випадках з 6 можливих. v 1 бал — якщо вона знайшла правильне слово в 3—4 випадках з 6 можливих. v 0 балів — якщо вона знайшла правильне слово в1—2 випадках з 6 можливих. СУБТЕСТ 6. Логопедичний Мета цього тесту — у загальному вигляді оцінити особливості звуковимови і фонематичного слуху (звукобуквеного аналізу) дитини. Субтест складається з двох частин. Інструкція Частина 1. «Зараз я говоритиму тобі слова, а ти повинен поділити їх на частин і, плескаючи в долоні». Слід продемонструвати малюку, як це робиться: учитель вимовляє по складах-слово, наприклад крокодил, супроводжуючи кожен склад ударом у долоні а потім просить його зробити те саме з запропонованими словами: — самовар; — подушка. Частина 2. Назви перший останній звуки в словах: — берет; — хвиля; — отаман; — арка. Слова можна змінювати, враховуючи, що вони підібрані таким чином: у першому слові перший і останній звуки приголосні, у другому — перший — приголосний, останній — голосний, у третьому — перший —голосний, останній — приголосний, у четвертому — обидва звуки голосні. Читайте також:
|
||||||||
|