Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Критерії оцінювання

v Дитина отримує 2 бали, якщо вона правильно вимовляє всі звуки, правильно поділяє слова на частини, правильно називає звуки (чи помиляється, але виправляє помилку самостійно).

v 1 бал — якщо вона 2—3 звуки вимовляє з перекручуваннями чи помиляється при виконанні першої або другої частики завдання.

v 0 балів — якщо вона багато звуків вимовляє не­правильно чи має значні труднощі під час виконання завдання, сама помилки не виправляє, їй постійно потрібна допомога дорослого.

СУБТЕСТ 7. Заборонені .слова

За результатами цього субтесту можна робити висновки про сформованість довільності в малюка, а також про розвиток його мовлення і загальної поінформованості.

Інструкція

Педагог говорить дитині «Я пропоную тобі пограти в гру «Так чи ні не казати і кольору не називати». Я ставитиму тобі запитання, а ти відповідатимеш. Прави­ла гри такі: треба правильно відповісти на запитання, але при цьому не можна вимовляти слова «Так» і «Ні» і не можна називати жодних кольорів.

1. Кішки живуть у воді?

2. Улітку небо яке?

3. Вода мокра?

4. Дорослі люблять грати?

5. Ти хлопчик?

6. Які ти любиш яблука?

7. У мене очі які?

8. Сніг який?

9. Улітку трава яка?

10. Крокодили літають?

Педагоги можуть змінювати запитання, залишаючи незмінною їх кількість — десять.

Критерії оцінювання

v Якщо малюк приймає правила гри і дотримується їх, відповідає швидко і правильно на 9—10 запитань. то він отримує 2 бали.

v Якщо у дитини виникають труднощі з відповідями, вона більш мовчить, насилу знаходить правильні відповіді на 4—8 запитань, то вона отримує 1 бал.

v Якщо порушує правила, даючи (в основному не замислюючись) у більшості випадків заборонені відповіді, чи дотримується правила, але при цьому її відповіді неправильні за змістом, правильно відповідає усього на 1—3 запитання, то вона отримує 0 балів.

NВ! В анкеті-протоколі необхідно кожну відповідь позначити знаком «+» чи «-».


Читайте також:

  1. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  2. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  3. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  4. V. ЗАХИСТ КУРСОВОЇ РОБОТИ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  5. V. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. VI. СИСТЕМА ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  7. VІ. ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  8. VІ. ЯКІСНІ КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. X. Оцінювання виробів та відбір їх на виставку.
  10. А) загальні критерії
  11. Алгебраїчні критерії стійкості
  12. Аналіз грошових коштів позичальника, їх оцінювання і прогнозування.




Переглядів: 322

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інструкція | СУБТЕСТ 8. Ключі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.