МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
СУБТЕСТ 8. КлючіЦе завдання дає можливість сильним, розвиненим дітям виявити свої здібності. Оскільки цей субтест досить складний, його можуть виконати далеко не всі діти. Він спрямований на діагностику сформованості в дитини уміння виявляти закономірності і використовувати їх. До того ж за результатами виконання цього субтесту педагог може зробити висновок про розвиток тонкої моторики в дитини і про можливу лівшість. Як стимульний матеріал використовується картка з зображенням на ній предметів (ключ)в), що змінюються за чотирма ознаками: формою головки ключа (трикутна, квадратна, кругла), формою борідки (прямокутна, із двома зубчиками, із трьома зубчиками), за кількістю смужок на борідці (одна, дві, три) і за кількістю трикутників на борідці (один, два і три) (додаток). Інструкція Педагог демонструє майбутньому школяреві картку з намальованими на ній ключами і говорить при цьому: «Подивися, які тут намальовані ключики. Бачиш, вони різні, але при цьому все-таки повторюються. Поміркуй і спробуй відгадати, який ключик не домальований, якого ключика тут не вистачає. Тобі потрібно буде домалювати його ось тут (дати Анкету-протокол з недомальованим шаблоном — див. Анкету для дитини, «Місце для малюнків дитини»). Критерії оцінювання v Якщо на тестовому малюнку дитина правильно позначила 3 чи 4 ознаки, що змінюються, то її результат оцінюється в 2 бали. v Якщо малюк правильно позначив 1 чи 2 ознаки, що змінюються, то його результат оцінюється в 1 бал. v Якщо не позначено правильно жодної з ознак, що змінюються а ключах, то результат оцінюється в 0 балів. СУБТЕСТ 9. Питання Педагоги початкової школи вважають за необхідне знати початковий рівень володіння грамотою в дітей, що йдуть до школи. Для цього субтесту стимульний матеріал може бути двох видів: у вигляді простих текстів — для дітей, що вміють читати, и у вигляді букв — для дітей, що не вміють читати. Інструкція Педагог запитує в дитини, чи вміє вона читати. Якщо та відповідає ствердно, то має сенс запропонувати їй текст із проханням прочитати його, якщо ні, то варто показати картку з буквами і попросити їх назвати. Критерії оцінювання v Дитина отримує 3 бали, якщо вона читав швидко, словами. v 2 бали — якщо вона читає по складах, розуміючи прочитане. v 1 бал — якщо знає хоча б 10 з показаних букв. v 0 балів — якщо знає менше 10 з показаних букв. Це єдиний субтест, що оцінюється за чотирибальною шкалою. Читайте також:
|
||||||||
|