МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
СУБТЕСТ 2. Просторово-арифметичний диктантЦе завдання дозволяє діагностувати як сформованість навичок лічби, так і деякі психологічні характеристики: вміння дитини орієнтуватися в просторі (праворуч — ліворуч, верх — униз), уміння діяти за правилами, розуміти усну інструкцію і утримувати її в пам'яті. Варіант стимульного матеріалу, необхідного для проведення цього субтесту, наведений у додатку. Інструкція Таблиця демонструється дитині зі словами: «Подивися, тут намальована дівчинка». Далі ставляться наступні запитання: o Якщо вона зі своєї клітинки піде праворуч на одну клітинку, то де вона опиниться? Що вона там знайде? Скільки? o Далі вона з цієї клітинки піде вверх теж на одну клітинку, де вона опиниться? Скільки в неї тепер стало морквин? o Тепер вона йде на одну клітинку ліворуч. Де вона тепер буде? Скільки тепер у неї морквин? o Дівчинка йде ще на одну клітинку ліворуч. Де вона опиниться тепер? Тут зайчик попросив у неї 2 морквини. Скільки в неї залишилося морквин? o Вона йде ще на одну клітинку вниз. Де вона опиниться? Скільки в неї тепер морквин? Що-небудь змінилося? o Дівчинка йде вниз. Кого вона зустріла? Вона відає йому 2 морквини. Скільки в неї залишилося? Якщо на перших запитаннях педагог бачить, що малюк ніяк не реагує на них і не може відповісти,і при цьому є підозри, що він просто не зрозумів інструкцію чи занадто скутий, то він може дозволити малюку пальцем рухатися по таблиці услід за інструкцією. Сам педагог нічого не показує. v Виконання дитиною цього субтесту оцінюється 2 балами, якщо вона правильно виконала 5—6 дій з 6 можливих. v 1 бал—якщо вона правильно виконала 3—4 дії з 6 можливих. v 0 балів—якщо вона правильно виконала 1—2 дії з 6 можливих. У протоколі тестування необхідно визначати правильність виконання потенційним школярем як арифметичної дії, так і просторового орієнтування. Для цього в клітинці, що відповідає кожному «кроку», треба позначати знаком «+» чи «-» у лівій верхній частинці клітинки — правильність лічби, у нижній правій частині — правильність напрямку. Докладне ведення протоколу необхідне для подальшого консультування, яке може знадобитися за умови недостатньо високих набраних балів. Читайте також:
|
||||||||
|