Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДИТИНИ

Під час діагностики педагог заповнює другу частину анкети для дитини, причому в середній частині таблиці виділене місце для письмових коментарів педагога (про­токол тестування), а праворуч — для виставлення відповідних оцінок. Важливо, що в анкеті спеціально виділені графи з позначеннями відповідних балів і в них педагог може ставити тільки «+» в жодному разі не може ставити саму оцінку, тому що багато дітей знають, що в школі за погану відповідь ставлять двійку, побачивши цифру «2», дуже засмучуються. Якщо педагог ставить будь-яку не максимальну оцінку, то він обов'язково має пояснити в середній частині анкети, чому він це зробив.

Усі результати дитини оцінюються балами. Критерії оцінювання наведені нижче в описі кожного субтесту. По закінченні всієї діагностики бали додаються. Діти, які набрали більше ніж 16 балів, вважаються готовими до навчання. За результату 13 балів і менше потрібна спеціальна консультація психолога чи логопеда.

ЗМІСТ ДІАГНОСТИКИ

СУБТЕСТ 1. Нісенітниці

Стимульний матеріал — це картинка, що містить безліч явних «безглуздостей», тобто речей, які у реаль­ному житті неможливі і смішні (див. додаток 2). «Нісенітниці» пропонуються як перше завдання, оскільки в ході обговорення картинки дитина, як правило, розкріпачується і заспокоюється.

Основним результатом даного субтесту є здатність малюка емоційно відгукуватися на «безглуздість» малюнка и уміння пояснити значеннєві помилки зображення. Це відповідає можливостям здорової дитини даного віку.

Інструкція

Картинка пропонується дитині зі словами: «Подивися, яка у мене картинка». Якщо дитина розглядає її мовчки (чи взагалі ніяк не реагує), педагог може запитати: «Ти розглянула картинку? Смішна картинка? Чому вона смішна? Що тут намальовано неправильно?» При цьому кожне запитання є допомогою у виконанні зав­дання і впливає на отриману дитиною оцінку.

Критерії оцінювання:

v Малюк отримує 2 бали, якщо він реагує на кар­тинку жваво, безпосередньо, без втручання дорослого. Картинка смішить його, викликає посмішку. Він з легкістю вказує на всі «безглуздості».

v 1 бал — якщо його реакція менш спонтанна, але він самостійно чи з незначною допомогою — 1 чи 2 за­питання — знаходить безглузді місця.

v 0 балів — якщо емоційно ніяк не реагує на кар­тинку і тільки за допомогою педагога знаходить невідповідності в ній. Своє ставлення до зображеного ніяк не виявляє.


Читайте також:

  1. II. Обробка результатів
  2. III етап. Опрацювання результатів дослідження.
  3. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків
  4. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  5. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  6. V. ЗАХИСТ КУРСОВОЇ РОБОТИ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
  7. V. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  8. VI. СИСТЕМА ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  9. VІ. ПОРЯДОК ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  10. VІ. ЯКІСНІ КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. X. Оцінювання виробів та відбір їх на виставку.
  12. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.




Переглядів: 502

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПРОЦЕДУРА СПІВБЕСІДИ 3 ДИТИНОЮ | СУБТЕСТ 2. Просторово-арифметичний диктант

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.