Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПРОЦЕДУРА СПІВБЕСІДИ 3 ДИТИНОЮ

Діагностика готовності до школи проходить у ре­жимі індивідуального діалогу педагога з дитиною. Вона складається з двох частин:

1. Бесіда-знайомство. У ході бесіди з'ясовується, чи знає дитина свої анкетні дані, прізвище, (імена батьків, свою адресу, вік і день народження. Пропонуються також деякі вільні, «творчі» запитання.

Завдання педагога тут — не стільки з'ясувати дані, що дублюються запитаннями батьківської анкети, скільки встановити контакт з дитиною.

Запитання цієї частики діагностики наведені в бланку «Анкета дитини» на першій сторінці. Відповіді дитини максимально детально фіксуються прямо під, час бесіди. За цими відповідями можна якісно оцінити рівень загальної поінформованості дитини, а також специфіку її мовлення, що може знадобитися при звертанні до психолога чи логопеда для спеціального глибокого обстеження і консультації.

2. Власне тестування. Ця частика співбесіди містить у собі діагностику готовності дитини до школи за допомогою 10 субтестів, перерахованих вище.

Порядок виконання субтестів повинен бути таким, як він описаний, організовуватися з урахуванням наступних принципів:

Ø при тестуванні необхідне чергування вербальних і невербальних завдань;

Ø труднощі пропонованих завдань повинні збільшуватися у ході проведення діагностики: на початку обстеження для встановлення контакту з дитиною і створення в неї відчуття успіху мають даватися ігрові, легші завдан­ня, такі що «розковують», потім — складніші.

ПСИХОЛОГІЧНІ ПРИНЦИПИ ТЕСТУВАННЯ

Якість виконання дитиною завдань залежить від того, наскільки природно і розкуто вона почувається. Тому під час співбесіди повинна бути створена атмосфера доброзичливості, в якій дитина не боялася б помилитися, не намагалася б показати себе розумнішою, ніж вона є насправді. Необхідна позитивна емоційна оцінка її дій, заохочення, підтримка. Негативна реакція на помилки неприпустима.

Якщо малюк замкнутий, неконтактний, потрібно спробувати створити якомога доброзичливішу атмос­феру: добре, якщо завдання він сприймає як гру, в якій інструкція виконує роль правил, а педагог — роль парт­нера по грі.

Даючи інструкцію дитині, треба переконатися, що вона зрозуміла її правильно.

Якщо дитина відмовляється чи не може одразу виконати завдання, не слід наполягати. Можна запропонувати їй інше, а потім повернутися до невиконаного.

Варто намагатися уникати втручання батьків у тес­тування малюка.


Читайте також:

  1. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  2. Адміністративна та судова процедура оскарження рішень податкових органів
  3. Банкрутство підприємства: причини, наслідки, процедура.
  4. Види оцінювання та процедура перевірки
  5. Види та процедура реструктуризації
  6. Відповідальність суб’єктів містобудівної діяльності за порушення під час виконання будівельних робіт. Повноваження ДАБК та процедура накладення санкцій
  7. ГЛАВА 7. ПРОЦЕДУРА РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН..157
  8. Д - Процедура реєстрації
  9. Дитиною вважається людина віком до 18 років.
  10. Для проведення індивідуально-консультаційної роботи під час усного опитувавання, співбесіди, дискусії
  11. Догляд за дитиною при захворюваннях кістково-м'зевої системи
  12. Догляд за дитиною, яка народилась шляхом операції кесаревого розтину




Переглядів: 399

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Комплексна діагностика дошкільної зрілості як головної умови успішного навчання дитини в початковій школі. | ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДИТИНИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.