МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Комплексна діагностика дошкільної зрілості як головної умови успішного навчання дитини в початковій школі.Діагностичний набір складається з тестів і завдань, що традиційно виконуються при прийому дитини до школи і виявляють рівень педагогічної і психологічної готовності дитини до школи. Крім того, запропонований логопедичний тест, що виявляє відхилення в розвитку мовлення і дозволяє прогнозувати та коректувати можливі труднощі під час навчання письма і читання. Діагностичний комплекс містить наступні тестові процедури: Анкетування батьків. Мета: збір інформації про особливості і психічного розвитку дитини, стан її здоров’я, умови виховання (з ким удома, в дитячому садку тощо). Бесіда з дитиною. Мета: виявлення загальної поінформованості дитини, особливості її взаємодії з незнайомим дорослим, особливостей поведінки в ситуації перевірки. 3. Виконання субтестів: «Нісенітниці». Мета: встановлення емоційного контакту з дитиною. «Просторово-арифметичний диктант». Мета: діагностика довільності (уміння діяти за правилами) і діагностика наочно-образного мислення (орієнтування в просторі). Педагогічний аспект – діагностика знання дитиною назв геометричних фігур. «Аналогії». Мета: діагностика сформованості основ понятійного мислення. «Логопедичний». Мета: діагностика звуковимови й уміння робити звукобуквений аналіз. «Заборонені слова». Мета: діагностика довільності в спілкуванні з дорослими та вміння діяти за правилами. «Ключі». Мета: діагностика уміння встановлювати і використовувати закономірності. «Читання». Педагогічний аспект – діагностика знання букв, уміння читати. «Малюнок людини». Мета: діагностика образного мислення і тонкої моторики. Для проведення діагностики необхідно мати стимульний матеріал (у двох-трьох варіантах до кожного субтесту), роздруковану анкету для батьків і роздруковану анкету-протокол для співбесіди з дитиною. Своєрідність даної методики полягає в тому, що він призначений не тільки для психологів, а насамперед для вчителів початкових класів, які, власне кажучи, й займаються записом дітей до школи і формування класів. Таким чином, можна отримати досить обґрунтовані критерії для визначення рівня готовності дітей за даною методикою: Ø дитина, яка набрала 16 балів і більше, до навчання в школі готова; Ø дитина, яка набрала 14 чи 15 балів, до школи готова «умовно», у цьому випадку потрібна співбесіда з психологом в, ймовірно, додаткові заняття з дитиною надалі; Ø дитина, яка набрала 13 балів і менше, швидше за все, до школи не готова. Додатковий матеріал Читайте також:
|
||||||||
|