Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Комплексна діагностика дошкільної зрілості як головної умови успішного навчання дитини в початковій школі.

Діагностичний набір складається з тестів і завдань, що традиційно виконуються при прийому дитини до школи і виявляють рівень педагогічної і психологічної готовності дитини до школи. Крім того, запропонований логопедичний тест, що виявляє відхилення в розвитку мовлення і дозволяє прогнозувати та коректувати можливі труднощі під час навчання письма і читання.

Діагностичний комплекс містить наступні тестові процедури:

Анкетування батьків.

Мета: збір інформації про особливості і психічного розвитку дитини, стан її здоров’я, умови виховання (з ким удома, в дитячому садку тощо).

Бесіда з дитиною.

Мета: виявлення загальної поінформованості дитини, особливості її взаємодії з незнайомим дорослим, особливостей поведінки в ситуації перевірки.

3. Виконання субтестів:

«Нісенітниці». Мета: встановлення емоційного контакту з дитиною.

«Просторово-арифметичний диктант». Мета: діагностика довільності (уміння діяти за правилами) і діагностика наочно-образного мислення (орієнтування в просторі). Педагогічний аспект – діагностика знання дитиною назв геометричних фігур.

«Аналогії». Мета: діагностика сформованості основ понятійного мислення.

«Логопедичний». Мета: діагностика звуковимови й уміння робити звукобуквений аналіз.

«Заборонені слова». Мета: діагностика довільності в спілкуванні з дорослими та вміння діяти за правилами.

«Ключі». Мета: діагностика уміння встановлювати і використовувати закономірності.

«Читання». Педагогічний аспект – діагностика знання букв, уміння читати.

«Малюнок людини». Мета: діагностика образного мислення і тонкої моторики.

Для проведення діагностики необхідно мати стимульний матеріал (у двох-трьох варіантах до кожного субтесту), роздруковану анкету для батьків і роздруковану анкету-протокол для співбесіди з дитиною.

Своєрідність даної методики полягає в тому, що він призначений не тільки для психологів, а насамперед для вчителів початкових класів, які, власне кажучи, й займаються записом дітей до школи і формування класів.

Таким чином, можна отримати досить обґрунтовані критерії для визначення рівня готовності дітей за даною методикою:

Ø дитина, яка набрала 16 балів і більше, до навчання в школі готова;

Ø дитина, яка набрала 14 чи 15 балів, до школи готова «умовно», у цьому випадку потрібна співбесіда з психологом в, ймовірно, додаткові заняття з дитиною надалі;

Ø дитина, яка набрала 13 балів і менше, швидше за все, до школи не готова.

Додатковий матеріал


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. CMM. Модель технологічної зрілості. Зрілі і незрілі організації.
  3. CMM. П'ять рівнів зрілості
  4. II. Умови вибору професії.
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 573

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Програма комплексного підходу до розв'язування проблем шкільного життя дитини. | ПРОЦЕДУРА СПІВБЕСІДИ 3 ДИТИНОЮ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.