Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



СУБТЕСТ 3. Послідовні картинки

Аналогічний субтест застосовується в тестах Біне-Симона і Векслера, він дозволяв виявити рівень сформованості в дитини причиново-наслідкових, просторово-часових, логічних зв'язків, а також рівень розвитку монологічного мовлення (уміння побудувати зв'язну послідовну розповідь). Пропонується набір із 6 картинок (див. додаток 4), оскільки дітям цього віку скласти роз­повідь за 7—8 картинками занадто складно, а менш ніж за шістьма — дуже просто.

Інструкція

Загальну картку зі стимульним матеріалом необхідно розрізати на частики і, перемішавши їх, покласти перед дитиною зі словами: «У мене є картинки. Вони усі переплуталися. Спробуй розкласти їх одну за од­ною перед собою на столі, а потім розкажи за ними якусь історію (склади розповідь)».

Критерії оцінювання

v Якщо малюк самостійно правильно і логічно визначає послідовність картинок і складає зв'язну роз­повідь, то він отримує 2 бали.

v Якщо помиляється в послідовності, але виправляє помилку (сам чи за допомогою дорослого) чи якщо його розповідь уривчаста і викликає труднощі, то він отримує 1 бал.

v Якщо порушує послідовність, не може зрозуміти помилок чи його розповідь зводиться до описування окремих деталей картинок, то в цьому випадку він отримує 0 балів.

СУБТЕСТ 4. Геометричні фігури

Цей субтест дозволяв не тільки побачити, наскільки дитина знайома з геометричними фігурами, але і продіагностувати рівень и образного мислення, уміння діяти за зразком аналізувати простір. Для цього субтесту використовуються фігурки, вирізані з білої картки, як зразок використовується кольорова картка (додаток).

Інструкція

На стіл перед дитиною кольоровою стороною дого­ри викладаються геометричні фігурки і зразок. Дитині пропонується розглянути зразок і поруч на столі скласти точно таку саму фігуру з окремих частин.

Критерії оцінювання

v Малюк отримує 2 бали, якщо правильно зібрав усю фігуру.

v 1 бал — якщо правильно зібрав «тулуб, голову і ноги» геометричної людини.

v 0 балів — якщо фігура зовсім не вийшла.

СУБТЕСТ 5. Аналоги

Завдання спрямоване на дослідження мислення, а саме: дозволяв побачити ступінь сформованості в ди­тини здатності робити умовиводи за аналогією.


Читайте також:

  1. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  2. Вибір напрямку та послідовність виконання наукових досліджень
  3. Види виробничої потужності, чинники, що її визначають, послідовність розрахунків
  4. Визначення. Якщо кожному натуральному числу n поставлено у відповідність число хn, то говорять, що задано послідовність
  5. Використання картинки як фону для форми
  6. Виробнича потужність підприємства і послідовність її розрахунку
  7. Вихідні дані та послідовність розрахунків виробничої потужності підприємства
  8. Вихідні дані та послідовність технічного нормування.
  9. Вставка картинки з колекції
  10. Встановити правильну послідовність, вказуючи порядок цифрами
  11. Доменне ім'я — це послідовність розділених крапками слів, яка зіставляється з певною ІР-адресою.
  12. Завдання, джерела інформації, методичні прийоми і послідовність процедури контролю




Переглядів: 1835

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СУБТЕСТ 2. Просторово-арифметичний диктант | Інструкція

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.