Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Літературний диктант

1. До якого покоління письменників належить Гр. Тютюнник? …

2. Чому присвячена новела «Три зозулі з поклоном»? …

3. Від якої особи ведеться розповідь у новелі? …

4. В описі якого героя (героїні) використано порівняння «як сама худорба»? …

5. Якого кольору було Марфине волосся? …

6. Яку чатину листа цілувала Марфа? …

7. Кому належить репліка «Чорнила слізьми не розмаж»? …

8. У якому місті Софія востаннє бачила Михайла? …

9. Яким голосом виконував пісні Михайло? …

10. Хто в новелі «катувався над галушками»? …

11. Кого описано словами «Товстопикий був, товстоногий. І рудий – матінко ти моя… Як стара солома»? …

12. Яке дерево найчастіше згадується в новелі? …

13. Від кого на ярмарку Соня й Михайло почули пісню про три зозулі? …

14. Що символізують три зозулі? …

15. У який спосіб студент-оповідач заробив гроші на дешевий костюм? …

16. Які два слова було закреслено в останньому листі Михайла? …

17. Яку винагороду давала Марфа дядькові Левку за можливість пригорнути до грудей Михайлового листа? …

18. Завершіть речення «Тоді не було б тебе… – шумить «татова …»

 

Відповіді: 1) шістдесятники; 2) «Любові всевишній присвячується»; 3) перша; 4) дядько Левкко; 5) золоте; 6) зворотня адреса; 7) дядько Левко; 8) Ромни; 9) баритон; 10) Карпо Ярковий; 11) Карпо Ярковий; 12) сосна; 13) сліпенький бандуристочка; 14) любовний трикутник (три долі); 15) розвантажив три вагони цегли; 16) Сибір неісходима; 17) карбованець; 18) сосна.

 

Основну частину літературного диктанту за новелою Григора Тютюнника «Три зозулі з поклоном» можна використати як вимірювальний матеріал для проведення контрольного читання мовчки (абоаудіювання), адже, згідно з листом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 13 жовтня 2011 р. за № 1/9-771 «Методичні рекомендації щодо ущільнення вивчення навчального матеріалу з української мови та літератури в 11 класах у 2011-2012 н. р.», цього року через зменшення кількості навчальних годин учитель може об’єднувати вивчення окремих тем. Наприклад, на уроці української літератури можна запропонувати учням прослухати (прочитати) новелу Григора Тютюнника «Три зозулі з поклоном», після чого вони мають написати літературний диктант (відповіді слід давати одним, рідше кількома словами) чи виконати тестові завдання. Для оцінювання аудіювання (або читання мовчки) радимо використати завдання №№ 2, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 16, 17, 18. Результати аудіювання (або читання мовчки) можна зарахувати як за роботу на уроці української літератури, так і за вид мовленнєвої діяльності на уроці української мови (тобто цей бал можна продублювати: на журнальній сторінці з мови слід біля найближчої дати після проведення уроку літератури, на якому писали літературний диктант, виставити в колонку оцінки за аудіювання чи читання мовчки).

 


[1] О. М. Авраменко. Українська література: Міні-конспекти для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання. – К.: Грамота, 2012. – 168 с.


Читайте також:

  1. V. Розподільний диктант.
  2. Загально-літературний стиль
  3. Історичний диктант
  4. Історичний диктант
  5. Історичний диктант
  6. Історичний диктант.
  7. Історичний диктант.
  8. Історичний диктант.
  9. Лекція 1. Історико-літературний процес ХVІІ ст.
  10. Літературний процес 20 – 30 рр. XX століття
  11. ЛІТЕРАТУРНИЙ ПРОЦЕС 40-50-х років ХХ століття




Переглядів: 20189

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Цитатник | Тема 1 Характеристика використання пально-мастильних матеріалів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.