Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ДОСЛІДЖЕННЯ

На основі аналізу результатів побудови формули професії визначається індекс здатності до аналізу професій. Він отри­мується таким чином:

1. Оптант визначає число правильно та неправильно виді­лених ним характеристик-вимог для професії, яку він аналізу­вав. При порівнянні з експертною формулою професії характе­ристик-вимог №№49, 50, 51, 52, 53 підраховується, скільки разів ранги предметів праці (типів професій), які визначені оптантом, не співпали з рангами в експертній формулі. Кожне неспівпадання розглядається як одна неправильно визначена ознака. Потім підраховується загальна кількість характерис­тик-вимог в експертній формулі цієї професії. Всі отримані дані заносяться у відповідні колонки ("а", "Ь", "М") "Бланку відпов­ідей аналізу професій" (таблиця 1.2.1.1);

2. Розраховуються показники аналізу кожної з трьох про­фесій (П1, П2, П3) за формулою:

де: а – число правильно визначених характеристик-вимог, що співпадають із тими, з яких складається експертна формула професії;

b – число неправильно визначених оптантом характеристик-вимог;

М – загальна кількість характеристик-вимог в експертній формулі професії з урахуванням 5-ти останніх №№ 49-53 (нормативний пункт "М");

 

Визначається загальний індекс здатності оптанта до ана­лізу професій (І3) за формулою: . Визначається загальний індекс здатності оптанта до аналізу професій (І3 ) за формулою:

(1.2.2)

 

 


Читайте також:

  1. I. Дослідження фізичних властивостей
  2. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  3. III етап. Опрацювання результатів дослідження.
  4. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків
  5. Абстрактно-логічні прийоми економічного дослідження.
  6. Автоматизовані системи управлінні охороною праці, обліку, аналізу та дослідження травматизму
  7. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  8. Актуальність дослідження
  9. Алгоритм дослідження кон’юктури
  10. Алгоритм променевого дослідження опорно-рухової системи
  11. Алгоритм психолого-педагогічного дослідження.
  12. Аналіз документів як метод соціологічного дослідження.




Переглядів: 326

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
РОЗДІЛ VIII. | Додаток3.4.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.