Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



РОЗДІЛ VIII.

П 39. Працювати в приміщенні.

ВП 40. Працювати на відкритому повітрі.

РОЗДІЛ IX.

HI 41. Успішно діяти в ситуаціях, які пов'язані з небезпе­кою або ризиком для життя.

Н2 42. Швидко та правильно реагувати при виникненні не­сподіваних (можливо аварійних) ситуацій.

НЗ 43. Успішно взаємодіяти з людьми, складними для кон­тактів - правопорушниками, психічно хворими, людь­ми з фізичними вадами.

Н4 44. Виконувати роботу з чітко заданим постійним тем­пом і ритмом.

Н5 45. Працювати, витримуючи значні фізичні навантаження.

Н6 46. Довгий час без особливих зусиль перебувати в одно­му положенні (наприклад, виконувати будь-яку роботу сидячи, стоячи, зігнувшисьі т. д.).

Н7 47. Працювати у нічні години.

Н8 48. Легко переносити відхилення від норми в умовах праці - значні коливання температури, тиску, вологості, освітлення, вібрацію, шум, велику висоту або глибину тощо (у таких професіях, як геолог, кухар, шахтар, пілот, космонавт металург, бортпровідник, монтажник-висотник та ін.).

РОЗДІЛ ІX.

П 49. Впливати на світ живої (рослини, тварини, мікроорганізми) та не живої (природні багатства; корисні копа­ними. мінерали, вода тощо) природи, охороняти природу.

Т 50. Працювати з агрегатами, машинами, механізмами, автоматами, приладами, транспортними засобами, ви­готовляти різноманітні вироби, продукти, монтувати, на­лагоджувати та експлуатувати технічні системи і т.д.

JI 51. Вивчати, навчати, виховувати, лікувати, обслугову­вати, керувати, контролювати людину або групу людей, впливати на них.

З 52. Аналізувати, створювати, оцінювати, перетворюва­ти інформацію (вербальну - усну і письмову, текстову; цифрову, символьну, графічну тощо).

X 53. Створювати або виконувати художні твори, образи, впорядковувати, аналізувати та оцінювати їх, естетично перетворювати навколишній світ.

ВКАЗІВКИ ДО ОБРОБКИ РЕЗУЛЬТАТІВ


Читайте також:

  1. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  2. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  3. Text VIII. Business Meeting Etiquette
  4. Text XVIII. Cultural Communication
  5. Tone Group VIII.
  6. V розділ. Товарна політика підприємства
  7. VI розділ. Маркетингова цінова політика
  8. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  9. VIII розділ. Маркетингова політика комунікацій
  10. VIII. Accommodations
  11. VIII. Ask the questions to have the following answers.
  12. VIII. Construct other sentences in this pattern (compound adjectives)




Переглядів: 303

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
РОЗДІЛ V. | ДОСЛІДЖЕННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.