МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Програма професійної проби«Народна художня вишивка» в сфері діяльності « Людина – Художній образ» ( 8-й клас) Професійна проба «Народна художня вишивка»направлена на вивчення яскравого і неповторного явища національної культури, яке збагачує, приносить радість спілкування зі справжнім мистецтвом. Вміст пропонованої проби направлений на виховання художньої культури школярів, розвиток їх інтересу до народної творчості, її традиціям і спадку. Навчання учасників по програмі професійної проби «Народна художня вишивка» передбачає вирішення наступних задач: - Розкрити витоки народної творчості і роль декоративного прикладного мистецтва в житті суспільства; - Прищепити любов до традиційного народного мистецтва – вишивці; - Сформувати уявлення про вишивальниці як творчої особистості, духовно зв’язаної з культурою і природою рідного краю; - Розвинути художньо – творчі можливості учасників; - Навчити учасників прийомам художньої вишивки; - Допомогти професійному визначенню учасників і показати можливість і перспективи сфери професіональної діяльності « Людина – Художній образ». Професії, пов’язані з роботою по виготовленню виробів народних художніх промислів, вимагають від спеціалістів любові, терпіння, посидючості, наполегливості у оволодінні майстерством, точної координації рухів, розвитку зорового сприйняття і тактильної чутливості пальців рук , зорової образної пам’яті, а також творчого мислення і творчих здібностей. У даній програмі необхідні професійно важливі якості діагностуються за допомогою наступних методів: - Методика дослідження творчого мислення; - Методика дослідження рівня розвитку творчої уяви; - Методика дослідження тактильної пам’яті. Методика дослідження творчого мислення Інструкція: доповнити малюнок. Роздатковий матеріал: аркуш паперу із зображенням плавної лінії (Додаток 14). Інтерпретація результатів: доповнення малюнка оригінальними зображеннями свідчить про творчий характер мислення.
Методика дослідження рівння розвитку творчої уяви Завдання: « Намалюй картину» Роздатковий матеріал: малюнок із зображенням плями нерівної форми, олівці (Додаток 15). Інструкція: « На малюнку зображена пляма нерівної форми. Придумай і намалюй такий предмет чи картину, частиною якої буде ця пляма. До малюнку можна додавати нові ідеї, щоб вийшла картина».
Читайте також:
|
||||||||
|