Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вання, що виникло внаслідок професійної діяльності та зумовлюється

Виключно або переважно впливом шкідливих речовин і певних видів

Робіт та інших факторів, пов’язаних з роботою.

Небезпечний виробничий фактор – небажане явище, яке супро1

Воджує виробничий процес і дія якого за певних умов може призвести

До травми або іншого раптового погіршення здоров’я працівника (гос1

Трого отруєння, гострого захворювання) і навіть до раптової смерті.

Виробнича травма – пошкодження тканин, порушення анатоміч1

Ної цілісності організму людини або його функцій внаслідок впливу

Виробничих факторів. Як правило, виробнича травма є наслідком

Нещасного випадку на виробництві.

Нещасний випадок на виробництві – це обмежена в часі подія або

Раптовий вплив на працівника небезпечного виробничого фактора чи

Середовища, що сталися у процесі виконання ним трудових обов’яз1

Ків, внаслідок яких заподіяно шкоду здоров’ю або настала смерть.

Поділення несприятливих чинників виробничого середовища на

Шкідливі та небезпечні зумовлене різним характером їх дії на людсь1

Кий організм, тим, що вони потребують різних заходів та засобів для

Боротьби з ними та профілактики викликаних ними ушкоджень, а

Також рядом причин організаційного характеру. В той же час між

Шкідливими та небезпечними виробничими факторами інколи важко

Провести чітку межу. Один і той же чинник може викликати травму і

Захворювання (наприклад, високий рівень іонізуючого або теплового

Випромінювання може викликати опік або навіть призвести до мит1

Тєвої смерті, а довготривала дія порівняно невисокого рівня цих же

Факторів – до хвороби; пилинка, що потрапила в око, спричиняє

Травму, а пил, що осідає в легенях, – захворювання, що зветься пнев1

Моконіоз). Через це всі несприятливі виробничі чинники часто роз1

Глядаються як єдине поняття – небезпечний та шкідливий виробни1

Чий фактор (НШВФ).

За своїм походженням та природою дії НШВФ ділять на 5 груп:

фізичні, хімічні, біологічні, психофізіологічні та соціальні*.

До фізичних НШВФ відносяться машини та механізми або їх еле1

Менти, а також вироби, матеріали, заготовки тощо, які рухаються або

Обертаються; конструкції, які руйнуються; системи, устаткування або

Елементи обладнання, які знаходяться під підвищеним тиском; підви1

Щена запиленість та загазованість повітря; підвищена або понижена

температура повітря, поверхонь приміщення, обладнання, матеріалів;

Підвищені рівні шуму, вібрації, ультразвуку, інфразвуку; підвищений

Або понижений барометричний тиск та його різкі коливання; підвище1


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  3. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  4. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  5. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  6. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  7. Автоматизація метрологічної діяльності
  8. Агрегати для приготування, навантаження та внесення добрив.
  9. Агрегати для приготування, навантаження та внесення добрив.
  10. АДАПТАЦІЯ ОБМІНУ РЕЧОВИН ДО М'ЯЗОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  11. Ад’юнкт (аспірант) як суб’єкт наукової діяльності
  12. Аксіоми безпеки життєдіяльності.




Переглядів: 681

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Під час виконання людиною трудових обов’язків на неї діє сукуп_ | На та понижена вологість; підвищена швидкість руху та підвищена іоні1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.