Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Особливості італійської моделі розвитку.

У післявоєнний період Іт. мала одні з найнижчих у Є. макроек-і показники, а р-нь безробіття в ній, зсобливо на Пд. був рекордним серед розвинутих держав світу. Застосування інструментів та механізмів кейнсіанської моделі розвитку упродовж перших повоєнних років дало значний макроек-й ефект - швидко зростало нац.-е вир-во.; в країну надійшли значні євро-і та амер-і інвест-ї. Разом з тим, суттєвою проблемою періоду відбудови був доволі високий рівень безробіття та інфляції, що повністю відповідало кейнсіанській моделі розвитку. Упродовж 1970-1971 рр. в Іт. розпочалася досить серйозна криза, Початок 90-х років виявився найбільш сприятливим для ек-ки країни, коли вона не тільки досягла середнього рівня ВВП на душу населення по ЄС, але й перевищила його.

Перехід від неокейнсіанства до неолібералізму проходив в Іт. у декілька ет-в і мав таку специфіку: провідні іта-кі економісти були переконані, що «книжкове реформування» нац.-ї ек-ки через впровадж-я осн-х монетаристських концепцій за амер-ми рецептами є неможливим, а абсолютизація теорії ринку може швидше за все завдати шкоди реальному сектору нац.-ї ек-ки. Наприкінці XX ст. швидкими темпами у різних провінціях Іт. зростали нові інноваційно-інвестиційні моделі підпр-ва. Наразі Економіка Італії є 4 за величиною у Європейському Союзі після Німеччини, Франції, Великобританії і займає 8-му позицію у світовому рейтингу за номінальним ВВП. За часткою експорту всередині ЄС Італія займає у 2011 році 4 позицію. За часткою країни в імпорті ЄС Італія займає також 4 місце.


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. III. GPSS — програма імітаційної моделі ЕОМ
  4. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  5. IV. ДІЯ ЦЬОГО ЗАКОНУ І ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ
  6. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  7. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  8. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  9. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  10. VIIІ. Особливості написання та оформлення звіту про проходження виробничої практики
  11. VІ. Особливості написання та оформлення магістерської дипломної роботи
  12. XVIII. Особливості прийому та навчання іноземців та осіб без громадянства у вищих навчальних закладах України




Переглядів: 625

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Позиції Італії в європейській та світовій економіці. | Галузева структура господарства Італії.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.